سبد خرید
لغات کاربردی در مکالمات اینترنتی

لغات کاربردی در مکالمات اینترنتی

امتیاز post

در این مقاله سعی شده است تا لغات کاربردی در مکالمات اینترنتی به صورت رایگان و حرفه ای و دسته بندی شده برای شما توضیح داده شود. این لغات در مکالمات و همچنین ارتباط برقرار کردن افرارد با یکدیگر بسیار کاربردی می باشند. لطفا تا انتهای مقاله لغات کاربردی در مکالمات اینترنتی با ما همراه باشید.

معرفی لغات کاربردی در مکالمات اینترنتی

در مکالمات اینترنتی به زبان انگلیسی نیز از مجموعه‌ای از اصطلاحات و اختصارات متداول استفاده می‌شود. در زیر تعدادی از این لغات و اصطلاحات کاربردی در مکالمات اینترنتی به زبان انگلیسی آورده شده است:

  1. LOL: اختصار Laugh Out Loud به معنای خندیدن به صوت بلند. معمولاً برای نشان دادن خندهای شوق‌آور در پیام‌ها استفاده می‌شود.
  2. BRB: اختصار Be Right Back به معنای (در حال برگشتن)، که به نشان دادن اینکه کسی یک مدت کوتاهی غیبت می‌کند، می‌پردازد.
  3. OMG: اختصار Oh My God به معنای (خدایا) یا (واقعاً؟) معمولاً برای بیان تعجب یا شگفتی استفاده می‌شود.
  4. IDK: اختصار I Don’t Know به معنای نمی‌دانم، که به کار می‌رود تا عدم اطلاع یا اطلاعات نداشتن را بیان کند.
  5. FYI: اختصار For Your Information به معنای برای اطلاعتان، که برای اشتراک اطلاعات یا اطلاع رساندن به دیگران به کار می‌رود.
  6. TMI: اختصار Too Much Information به معنای اطلاعات زیادی، که به معنای ارائه اطلاعات یا جزئیات زیاد در مورد موضوعی می‌باشد.
  7. BFF: اختصار Best Friends Forever به معنای بهترین دوستان تا ابد، معمولاً برای اشاره به دوستان نزدیک و وفادار استفاده می‌شود.
  8. IMO/IMHO: اختصار In My Opinion و In My Humble Opinion به ترتیب به معنای به نظر من و به نظر من به عنوان یک نظر متواضع” مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  9. SMH: اختصار Shaking My Head به معنای تکان دادن سر به علت ناراضی بودن یا ناامیدی.
  10. ICYMI: اختصار In Case You Missed It به معنای در صورتی که از دست دادید، که برای اشاره به مطالب گذشته که شاید کسی از دست بدهد، به کار می‌رود.
  11. NSFW: اختصار Not Safe For Work به معنای مطالبی که مناسب محیط کار نیستند، معمولاً برای اطلاع دادن از محتوای بزرگ‌سالانه استفاده می‌شود.
  12. AFK: اختصار Away From Keyboard به معنای دور از کیبورد، که نشان‌دهنده غیبت کوتاهی از چت یا برنامه نویسی است.
  13. YOLO: اختصار You Only Live Once به معنای فقط یکبار زندگی می‌کنی، معمولاً به عنوان عذرخواهی برای انجام چیز‌های جسورانه یا خطرناک به کار می‌رود.
  14. FOMO: اختصار Fear Of Missing Out به معنای ترس از از دست دادن چیزها، که به احساس نگرانی و اضطراب در مورد از دست دادن تجربیات و رویدادها اشاره دارد.
  15. Bae: اختصار Before Anyone Else به معنای قبل از همه، که به عنوان نام‌گذاری عاشقانه به شخصی خاص یا عشق خود اشاره می‌کند.
  16. لغات کاربردی در مکالمات اینترنتی
    لغات کاربردی در مکالمات اینترنتی
  17. DM: اختصار Direct Message به معنای پیام مستقیم، که برای ارسال پیام‌های خصوصی به کاربران دیگر در شبکه‌های اجتماعی یا مکالمات اینترنتی به کار می‌رود.
  18. TL;DR: اختصار Too Long; Didn’t Read به معنای خیلی طولانی بود، نخواندم، که به معنای خلاصه‌سازی مطالب بلند و جامعه کردن آنها به یک جمله یا چند کلمه استفاده می‌شود.
  19. IRL: اختصار In Real Life به معنای در واقعیت، که به تفاوت بین دنیای مجازی و واقعی اشاره دارد.
  20. FTW: اختصارFor The Win به معنای برای برد یا برای پیروزی، که به تشویق و اعلام حمایت از یک چیز یا فرصت استفاده می‌شود.
  21. SMH: اختصار Shaking My Head به معنای تکان دادن سر به علت ناراضی بودن یا ناامیدی.
  22. OOTD: اختصار Outfit Of The Day به معنای لباس روز، که برای نمایش لباس‌هایی که کسی در یک روز خاص پوشیده است، به کار می‌رود.
  23. ROFL: اختصار Rolling On the Floor Laughing به معنای واقعاً خندیدم تا روی زمین پیچیدم، که برای نشان دادن خندهای بسیار شدید استفاده می‌شود.
  24. OTP: اختصار One True Pairing به معنای یک جفت واقعی، که به زوج مورد علاقه یا مطلوبی در فیلم‌ها، سریال‌ها یا داستان‌ها اشاره دارد.
  25. ICYMI: اختصار In Case You Missed It به معنای در صورتی که از دست دادید، که برای اشاره به مطالب گذشته که شاید کسی از دست بدهد، به کار می‌رود.
  26. AFK: اختصار Away From Keyboard به معنای “دور از کیبورد”، که نشان‌دهنده غیبت کوتاهی از چت یا برنامه نویسی است.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

امیدواریم که از مقاله لغات کاربردی در مکالمات اینترنتی نهایت استفاده را برده باشید. شما عزیزان می توانید ما را در کانال تلگرامی ایران بریتیش که زبان آموزان مختلفی عضو هستن و انتقال تجربه در آزمون های مختلفی وجود دارد مشاهده کنید همچنین در  اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از کانال تلگرام ما درباره آموزش های رایگان دیدن کنید.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای مطالعه مقالات بیشتر حتما لغات کاربردی برای کودکان در انگلیسی را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *