سبد خرید
آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس MOCK TEST

آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس MOCK TEST

3.3/5 - (3 امتیاز)

در این صفحه آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس قرار گرفته است. تمامی دلایل اینکه چرا باید از این آزمون آزمایشی باید استفاده شود تا نمره آیلتس شما افزایش داده شود توضیح داده شده است. آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس با بالاتین کیفیت توسط اساتید مجرب زبان انگلیسی طراحی شده است و یا کمترین هزینه تصحیح می شود و نقاط ضعف و قوت شما در آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس مرکز زبان ایران بریتانیا به شما اعلام می شود.

آزمون آزمایشی آیلتس شماره

1_MOCK TEST

آزمون آزمایشی آیلتس شماره

2_MOCK TEST

آزمون آزمایشی آیلتس شماره

3_MOCK TEST

آزمون آزمایشی آیلتس شماره

4_MOCK TEST

0
داوطلب شرکت کنننده
0
استاد حرفه ای
0
تضمین کیفیت

دلیل شرکت کردن در آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس

1-هزینه پایین آزمون آنلاین

آزمون آنلاین آیلتس مرکز ایران بریتانیا تنها و تنها 50 هزار تومان می باشد که در در مقایسه با آزمون های آزمایشی مراکز حضوری که از رنج 400 الی 600 هزار تومان می باشد بسیار کمتر و به صرفه دانشجو می باشد.

2-سهولت شرکت آزمون آنلاین

تمامی داوطلبین میتوانند با لب تاب و یا کامپیوتر و حتی گوشی خود در آزمون آنلاین آیلتس شرکت کنید لذا بدون نیاز به صرف زمان بسیار زیادبرای شرکت در مرکز آیلتس به راحتی در این آزمون شرکت می کنید.

3-اعلام نتیجه سریع

نتیجه آزمون آزمایشی آیلتس تنها پس از 1 روز شرکت در آزمون توسط مرکز زبان ایران بریتانیا تصحیح و توسط پیامک به شما اعلام خواهد شد.

در مقایسه با آزمون های کاغذی که 4 الی 5 روز تصحیح به طول میکنجامد زمان بسیار کمی خواهد بود.

4- سوالات کاملا استاندارد

تمامی سوالات آزمون آزمایشی استاندارد می باشد و نه از سوالات سال های گذشته کپی برداری شده و نه تالیفی استاد می باشد تماما از مرکز زبان بریتانیا تهیه شده است و مطابق با اخرین تقییرات آزمون آیلتس می باشد.

دلیل شرکت کردن در آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس
دلیل شرکت کردن در آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس

5-ارائه کامنت پشتیبانی توسط استاد

تمامی نقاط ضعف و قوت کاربر توسط استاد تصحیح شده و کامت گذاری برای داوطلب انجام می شود لذا با شرکت در این آزمون آزمایشی نقاط قوت و ضعف داوطلب مشخص خواهد شد.

6-پیشنهاد ویژه و معرفی منابع کمک آموزشی آیلتس

در صورت نیاز استاد مربوطه منابع به روز و مطالعاتی جدیدی را برای ارتقاء بحث زبانی به داوطلب معرفی میکند که میتواند کمک بسیار زیادی به داوطلب به شرکت در آزمون و قبولی در آزمون اصلی آیلتس کند.

7-استرس کمتر

با شرکت در آزمون آزمایشی مرکز زبان ایران بریتانیا دیگر استرس اینکه در محیط جدید قرار بگیرید و نتوانید توانایی های خود را ارائه دهید ندارد همچنین با کنترل استرس می توانید نمره بالایی در این آزمون بسیار مهم کسب کنید.

شرایط برگزاری آزمون آنلاین آزمایشی

1-زمانبندی آزمون آزمایشی آنلاین آزمایشی

زمان آزمون دقیقا مشابه با زمان آزمون اصلی آیلتس و تصحیح writing توسط اساتید برجسته که سابقه داوری آیلتس را دارند انجام خواهد شد.

2-قوانین ثبت نام و عضویت در وب سایت ایران بریتانیا

شرایط ورود به آزمون ثبت نام در وب سایت ایران بریتانیا و پرداخت مبلغ آزمون می باشد.

3-اعلام نتایج آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس

پس از آزمون نتیجه آزمون در قسمت لیسنینگ و ریدینگ بلافاصله اعلام خواهد شد و نتیجه 2 بخش رایتسنگ و اسپیکینگ نهایتا بعد از 1 روز کاری اعلام خواهد شد.

4-مشاهده نتایج آزمون آنلاین آزمایشی آیلتس

داوطلب می تواند از طریق پنل کاربری با استاد مربوطه به صورت کاملا رایگان در ارتباط بوده و نقاط قوت و ضعف خود بررسی نماید.

شرایط برگزاری آزمون آنلاین آزمایشی
شرایط برگزاری آزمون آنلاین آزمایشی

5-بررسی نمره آزمون

آنالیز کاملی نسبت به آزمون برای داوطلب انجام خواهد شد و درصورت نیاز به منابع آیلتس و راهنمایی بیشتر توسط استاد برای داوطلب عزیز ارائه خواهد شد.

6-پرداخت هزینه آزمون آزمایشی آنلاین

پس از پرداخت آزمون داوطلب میتواند تا بعد از 5 روز کاری آزمون را شرکت کند و همچنین برای هر پرداخت فقط یک بار آزمون تصحیح خواهد شد.

قوانین کپی رایت آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس

آزمون آزمایشی آیلتس برای اولین بار در ایران به صورت آنلاین و کاملا اختصاصی در مرکز زبان ایران بریتانیا برگزار میگردد لذا تمامی سوالات آزمون خریداری شده از مرکز IDP  و دانشگاه کمبریج می باشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

3 comments

  1. فرح دریاشناس

    ماک تست آنلاین دارین؟

  2. شما ماک آنلاین هم دارین یا حضوری هست؟

    1. با درود به شما. بله حضوری آنلاین هر دو را داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *