سبد خرید
آزمون آزمایشی دولینگو duolingo

آزمون آزمایشی دولینگو در 2023

3.2/5 - (12 امتیاز)

در این صفحه درباره آزمون آزمایشی دولینگو به صورت کاملا رایگان توضیح داده شده است و تمامی تکنیک های که باعث شده است تا نمره آزمون شما به بالاترین حد خود برسد توضیح داده شده است. همچنین در وب سایت ایران بریتانیا آزمون آزمایشی دولینگو قرار گرفته است که توصیه می شود حتما از این صفحه دیدن کنید.

معرفی کوتاه دولینگو

در شرایط کنونی سراسر دنیا که کرونا باعث متوقف شدن آزمون های بین المللی مثل آیلتس و تافل شده خیلی ها برای را دچار مشکل کرده آزمون دولینگو آزمونی است که مورد توجه بیشتر داوطلبان قرار گرفته است زیرا آزمون دولینگو همانند تافل یا آیلتس نیاز به حضور داوطلب در مرکز آزمون ندارد و فقط با کامپیوتر و لبتاب منزل خود در هر زمان از شبانه روز و در هر مکان می توانید در آزمون شرکت کنید. مدرک آزمون دولینگو مورد تایید حدود 500 دانشگاه سراسر دنیا می باشد.

 

شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو به صورت کاملا رایگان با تصحیح استاد برای شما انجام می شود که در این صفحه شما مشاهده بفرمایید.

برای شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو اینجا کلیک کنید.

زمان آزمون دولینگو نسبت به آزمون های دیگر بسیار کمتر است چیزی حدود یک ساعت است پس داوطلبان باید توجه داشته باشند که برای شرکت در این آزمون نیاز به سرعت بالا در تایپ کردن دارند تا بتوانند در مدت زمان کم به سوالات پاسخ درست بدهند.

آزمون دولینگو آزمون جدیدی است که در سال های اخیر به آن توجه شده اما منابع زیادی از این آزمون برای داوطلبان وجود ندارد و داوطلبان باید بیشتر بر تقویت زبان انگلیسی عمومی خود توجه کنند.

مرکز زبان ایرن بریتانیا به کمک از مدرسین بین المللی و همچنین ارتباط مستقیم با مرکز دولینگو  منابع آزمون دولینگو را در غالب یک پکیج بی نظیر تهیه کرده و در اختیار داوطلبین قرار می دهد.

تمام سوالاتی که در آزمون دولینگو مطرح می شود تطبیقی است به این معنا که دشواری هر سوال بستگی به سوال قبلی دارد که داوطلب پاسخ می دهد. یک هوش مصنوعی کلیت این آزمون را کنترل میکند. تمامی داوطلبین برای شرکت در کلاس دولینگو فقط در یک ماه می باشد، می توانند در مرکز زبان ایرن بریتانیا مراجعه نمایند که کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

 

آزمون آزمایشی دولینگو کاملا حرفه ای

آزمون آزمایشی دولینگو

آزمون آزمایشی دولینگو برای اولین بار در ایران توسط مرکز ایران بریتانیا برگزار می شود این آزمون به کاملا آنلاین در مرکز ایرن بریتانیا و در سایت ایران بریتانیا برای اولین بار در ایران در حال برگزاری می باشد.

دلایل شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو

وب سایت ایران بریتانیا برای اولین بار اقدام به تهیه و تولید یک آزمون آزمایشی کاربردی و منطبق با آزمون اصلی کرده است دلایل شرکت در این آزمون آزمایشی به ترتیب زیر می باشد:

1_سوالات خریداری شده و منطبق با سوالات اصلی آزمون دولینگو می‌باشد.

 2_ زمان این آزمون با زمان آزمون اصلی تقریباً منطبق می باشد و داوطلب شرایطی را تجربه می‌کند که در آزمون اصلی تجربه خواهد کرد.

3_ تصحیح اوراق توسط یکی از بهترین مدرسین دولینگو ایران استاد رحمانی بزرگوار که سابقه ۱۰ سال تدریس دولینگو را داشته است، همچنین  در این زمینه تمامی نقاط قوت و ضعف داوطلب را به صورت برجسته مشخص خواهند کرد و داوطلب می‌تواند به نقاطی که باید بیشتر بر روی آن تمرکز کرده و نمره بالاتری را کسب نماید.

4_راهنمایی توسط استاد و پشتیبانی آنلاینی توسط تیکت پشتیبانی وب سایت ایران بریتانیا پشتیبانی بسیار کاربردی و حرفه ای برای تمامی داوطلبین این که نیاز به راهنمایی و پشتیبانی دارد.

برای اولین بار مرکز زبان ایران بریتانیا اقدام به برگزاری آزمون آزمایشی دولینگو به صورت کاملا آنلاین زیر نظر مرکز دولینگو با بالاترین کیفیت کرده است. لذا دانستن روش های نوین تست زدن و نحوه نوشتن و صحبت کردن و کسب نمره بالای دولینگو در این آزمون انجام می شود.

مژده به تمامی داوطلبان: تمامی سوالات آنها توسط کارشناس دولینگو به صورت اختصاصی آنالیز می شود و در در پنل کاربری داوطلب در اختیار او قرار داده خواهد شد. از این رو دانستن کیفیت و اهمیت این آزمون در بالابردن نمره دولینگو اصلی داوطلب بسیار حائز اهمیت است.

مشاوره رایگان با استاد دولینگو: داوطلب با شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو، علاوه بر آشنا شدن با ساختار و نحوه نمره دهی دولینگو میتواند به صورت مستقیم با کارشناس مربوطه در ارتباط باشد و برنامه ریزی دقیق از استاد مربوطه دریافت کند بدون هیچ هزینه ای.

راه کارهای دولینگو

تمامی داوطلبین می توانند بعد از شرکت در آزمون از منوی کاربری خود درخواست دانلود سوالات دولینگو را بدهند که این نمونه سوالات برگزار شده برای آنها به صورت کاملا رایگان ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که سوالات و قوانین دولینگو دقیقا مشابه آزمون اصلی دولینگو می باشد و هیچ گونه تفاوتی با آزمون اصلی نخواهد داشت.

مزایای شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو

1_داوطلبان با شرایط برگزاری و نمونه سوالات آزمون آشنا می شوند.

2_داوطلبان می توانند با شرکت در آزمون های آزمایشی زمان خود را برای آزمون اصلی به خوبی مدیریت کنند.

3_داوطلبان با ساختاروسوالات آزمون آشنا می شوند.

مواردی الزامی آزمون آزمایشی دولینگو

برای شرکت در آزمون آزمایشی آنلاین دولینگو  حتما موارد زیر رعایت شود.

1_حضور در محیطی آرام و روشن برای شرکت در آزمون.

2_یک ساعت زمان برای شرکت در آزمون.

3_اینترنت پرقدرت برای شرکت در آزمون.

4_یک کامپیوتر که مجهز به دوربین و میکروفون باشد.

بعد از آزمون دولینگو یکی از مراقبان فیلم شرکت در آزمون شما را review می کند تا مطمئن شوند که شما از قوانین آزمون پیروی کرده باشید.

قوانین شرکت در آزمون دولینگو 

♦ عدم استفاده از گوشی و هدفون و هندزفری ، وسایل ارتباطی و…، (خانم هایی که حجاب دارند، باید روسری یا مقنعه را طوری بپوشند که گوش های آن ها مشخص باشد)

♦ عدم صحبت و ارتباط چشمی با فرد دیگر حین آزمون.

♦ تمام توجه و حرکات چشمی شما فقط باید معطوف به صفحه مانیتور باشد. به عبارت دیگر سر و چشم های شما فقط باید متمرکز به صفحه مانیتورتان باشد.

♦ تمام برنامه های اضافی بسته بوده و پیغام های notification که مربوط به آپدیت آنتی ویروس و یا سایر پیغام های ویندوز که در پایین صفحه مانیتور شما آلارم می دهند، باید خاموش باشند.

♦ عدم وجود هیچ گونه سر و صدا در اطاقی که شما آزمون می دهید. توجه بفرمایید هرگونه صدای اضافی از جمله صدای جوشکاری، صدای میوه فروش که از پنجره به گوش می رسد، صدای صحبت سایر اطرافیان و… موجب مردودی شما خواهد شد.

عدم رعایت هریک از موارد بالا در آزمون دولینگو باعث غیر قابل بودن آزمون شما خواهد بود و در این صورت مجبور خواهید بود مجددا در آزمون شرکت کنید. 

چه زمان هایی می توانم در آزمون دولینگو شرکت کنم؟

شرکت در آزمون دولینگو بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی امکانپذیر است. در وبسایت ایران بریتانیا نیز شما قادر خواهید بود در هر روز و هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستید، در آزمون آزمایشی دولینگو که در بخش آزمون های آزمایشی لینکش را گذاشته ایم، شرکت بفرمایید.

شما به هر تعداد دفعه ای  که مایل باشید می توانید مهارت هایتان را محک بزنید و برای پاسخ دهی در شرایط واقعی آزمون، آمادگی کسب کنید.

نمره آزمون آزمایشی دولینگو چقدر به نمره آزمون واقعی نزدیک است؟

به دلیل اینکه آزمون آزمایشی برگرفته از سوالات واقعی آزمون سال های قبل دولینگو است، می توان به طور میانگین گفت نمره ای که شما در آزمون آزمایشی کسب می کنید، می تواند 5 نمره کمتر و یا 5 نمره بیشتر از آزمون واقعی شود.

با شرکت در آزمون آزمایشی شما قلق پاسخ دادن به انواع سوالات دستتان می آید و می توانید نقاط ضعف و قوت خود را بیابید. بعد از شرکت در آزمون آزمایشی و تصحیح آن توسط خود استاد و اشاره به نقاط ضعفتان که در پنل کاربریتان اشاره می شود، شما قادر خواهید بود روی نقاط ضعف خود بیشتر کار کنید تا برای کسب نمره بالا در آزمون واقعی آمادگی لازم را کسب بفرمایید.

هزینه شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو چقدر است؟

شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو در وب سایت ایران بریتانیا کاملا رایگان است، فقط بابت تصحیح آزمون و مشاوره در رابطه با اشکالات شما، مبلغ 30هزار تومان در درگاه پرداخت اخذ می شود.

 در مقایسه با آزمون تافل و آیلتس که شما مبلغ حدود 240 دلار که تقریبا بین 7 تا 8 میلیون تومان می شود، بسیار ناچیز است. قابل ذکر است که هزینه شرکت در آزمون واقعی دولینگو 49 دلار آمریکاست که تقریبا معادل 1میلیون و 500هزار تومان می شود. بنابر این از نظر صرفه اقتصادی و سطح آسانی سوالات و مقبول بودن در سطح بین المللی، می توان با قطعیت گفت که آزمون دولینگو یکی از محبوب ترین آزمون هاست و شرکت در آزمون های آزمایشی آن از هر نظر توجیه پذیر است.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

13 comments

  1. مریم طهماسبی

    بهترین بسته آموزشی دولینگو هست که من دیدم تا حالا بسته های دیگه خریده بودم ولی این جامعش بود

    1. با تشکر از همراهی و خرید شما باعث خوشحالی گروه ایران بریتانیا می باشد که شما راضی می باشید.

  2. سلام عرض ادب من شرکت کردم آزمون نمرم برام پیامک شد 120 شدم چقدر این نمره نزدیک آزمون اصلی هست؟

    1. درود به شما همراه گرامی. این نمره با آنلایز استاد انجام شده است چون سوالات سوالات سال های گذشته بوده بسیار نزدیک به نمره اصلی آزمون شما می باشد.

  3. یکی از آزمون های خوبیه که من شرکت کردم مرسی از شما

  4. کلاس های دولینگو با استاد رحمانی واقعا عالی هستن.ممنون از شما.

  5. سمیرا آقاجانی

    سلام وقتتون بخیر .من تصمیم دارم آزمون دولینگو شرکت کنم ولی متاسفانه سرعت تایپم خییییلی کنده و همش دنبال حروف میگردم دو هفته ی دیگه نیاز به مدرکم دارم.میشه راهنماییم کنید چیکار کنم؟ شما راهکاری دلرید که سرعت تایپمو تو این فاصله ی کم بالا ببرم؟

    1. با سلام و وقت بخیر
      بله کلاس های تخصصی دولینگو مرکز زبان ایران بریتانیا علاوه بر تکنیک های حرفه ای زبان و آزمون قالب های آماده را به شما آموزش می دهد تا به راحتی بتوانید به سرعت تایپ داشته باشید.
      با تشکر

  6. مرسی از سایت خوب شما.

  7. خشایان راوند

    چرا باید تو آزمون آزمایشی شرکت کرد؟

    1. با درود به شما همراه گرامی. برای سنجش آمادگی در آزمون اصلی و تخمین نمره.

  8. حسن علیزاده

    حتما آزمون های جدید قرار بدین تو سایت

  9. علی احمدی

    آزمون با کیفیتی بود مرسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *