سبد خرید

قوانین و مقررات ایران بریتانیا

در این صفحه تمامی قوانین و مقررات ایران بریتانیا برای تمامی عزیزانی که از سایت ایران بریتانیا خرید بسته های آموزشی زبان را انجام میدهند و تمامی افرادی که در کلاس های خصوصی و آنلاین ایران بریتانیا ثبت نام میکنند و همچنین تمامی افرادی که در آزمون های آزمایشی زبان این مرکز استفاده میکنند نوشته شده است. لذا قبل از خرید تمامی قوانین و مقررات ایران بریتانیا را با دقت مطالعه کنید. با تشکر

مرکز زبان ایران بریتانیا با فروش پکیج های زبان انگلیسی در آزمونهای داخلی و خارجی و پشتیبانی آنلاین و  با برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین این شرایط تهیه بسته آموزشی و شرکت در کلاس ها را به شرح زیر اعلام می دارد:

قوانین و مقررات ایران بریتانیا مربوط به فروش محصول

1-مرکز ایران بریتانیا فقط و فقط ارئه خدمات به کاربر حقیقی که در سایت ثبت نام کرده را ارئه می نماید و شخص حقیقی را با مشخصات پرشده در سایت شناسایی می نماید. از این رو فروشگاه اینترنتی “ایران بریتانیا” هیچ مسووليتي در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت.

2-محصولات آموزشی مرکز ایران بریتانیا پس از پرداخت مبلغ بسته مورد نظر قابل دریافت و دانلود می باشد قوانین و مقررات ایران بریتانیا برای بسته آموزشی می باشد.

قوانین و مقررات ایران بریتانیا مربوط به فروش محصول
قوانین و مقررات ایران بریتانیا مربوط به فروش محصول

3-پرداخت از طریق درگاه های بانکی کشور انجام می شود و کاملا امن می باشد.

4-در صورت عدم رضایت از بسته های آموزشی خریداری شده خریداری شده بدون هیچ قید و شرطی در همان روز اول خرید طی پیام تیکت پشتیبانی در پنل کاربری اعلام بفرمایید و تمامی مبلغ بدون کم و کاست تقدیم شما خواهد شد.

5-در صورتی که یک روز بیشتر از خرید شما گذشته باشد هیچ مبلغی عودت نخواهد شد و مرکز ایران بریتانیا این حساب رو کرده که از بسته آموزشی استفاده شده و متاسفانه عودت مبلغ به هیچ وجه ممکن نخواهد بود. بسته آموزشی فروخته شده قابل استرداد نمی باشد چون لینک دانلود برای داوطلب ارسال میگردد.

6-مرکز زبان ایران بریتانیا متعهد میگردد که تمامی اطلاعات شخصی فرد ثبت نام کننده کاملا محفوض می باشد و واگذار نخواهد شد.

7-شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ارتباط مستقیم با استاد مربوطه و مرکز ایران بریتانیا مستقیما در ارتباط باشید.

8-درصورت تمایل داوطلب می تواند درخواست ارسال فیزیکی محصول را نماید و با هزینه پستی خود فرد بسته به صورت پکیج سیدی آماده شده به آدرس پستی ارسال شده ارسال خواهد شد. اما حتما قبل از درخواست بسته پستی با مرکز ایران بریتانیا هماهنگ نمایید.

9-در صورتي كه مرکز ایران بریتانیا به دلايلي خارج از اراده و اختيار خود، توان تحويل كالا یا یا ارئه آن را در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفين درباره يك موعد جديد به توافق نرسند، خريدار حق دارد بدون هيچگونه هزينه اي سفارش را فسخ نمايد.

10_مبلغ بسته زبان ارائه شده دقیقا همان مبلغ ارائه شده در سایت می باشد و هیچ هزینه مازادی از داوطلب دریافت نخواهد شد.

قوانین و مقررات ایران بریتانیا مربوط به کلاس های آموزشی ایران بریتانیا

1-داوطلب برای هماهنگی از ساعات و نحوه برگزاری کلاس های مختلف باید با مرکز زبان ایران بریتانیا هماهنگی لازم را به عمل بیاورد در صورتی که این هماهنگی انجام نشود تمامی عواقب بعدی بر عهده دانش پژوه می باشد.

2-درصورت غیبت غیر موجه و بدون هماهنگی با استاد جلسه احتساب میگردد و مبلغ آن جلسه از جلسات کسر خواهد شد.

قوانین و مقررات ایران بریتانیا مربوط به کلاس های آموزشی ایران بریتانیا
قوانین و مقررات ایران بریتانیا مربوط به کلاس های آموزشی ایران بریتانیا

3-در صورت برگزاری چند جلسه، داوطلب از ادامه جلسات منصرف شود هیچ مبلغی عودت داده نخواهد شد. تنها در صورت عدم رضایت داوطلب میتواند عدم رضایت خود را از استاد مربوطه اعلام کند و مرکز یا استاد را برای داوطلب تعویض کرده و یا با کسر مبلغ یک جلسه باقی مانده جلسات را به داوطلب تحویل نماید.

4-در صورت شروع کلاس ها داوطلب بدون هیچ هماهنگی غیبت طولانی نماید جلسات به پایان رسیده و داوطلب هیچ گونه حق اعتراض ندارد.

5-هزینه پرداخت شده برای تمامی کلاس های مختلف مانند کلاس های آیلتس، کلاس ها تافل و کلاس های سلپیپ و کلاس های دولینگو و کلاس های PTE ،GRE و تمامی کلاس های آزمون های داخلی پس از پرداخت عودت داده نخواهد شد.

قوانین و مقررات ایران بریتانیا آزمون های آزمایشی

1-تمامی آزمون های آنلایینی که از طریق وب سایت ایران بریتانیا برگزار میگردد فقط و فقط ازطریق درگاه اینترنتی قابل پرداخت و پیگیری می باشد.و هیچ مبلغی به صورت دستی و یا کارت به کارت برای آزمون ها دریافت نمیشود.

2-داوطلب پس از ثبت نام و خرید اینترنتی بسته های آزمون های آنلاین فقط تا 10 روز مهلت داشته که در آزمون شرکت کند در صورتی که پس از پرداخت بیش از 10 روز از شرکت در آزمون گذشته باشد آزمون برای داوطلب تصحیح نخواهد شد.

3-تصحیح آزمون 1 روز کاری پس از آزمون خواهد بود (روز پنج شنبه و جمعه روز کاری نیست و اساتید برای تصحیح در مرکز نمی باشند) لذا در صورتی که آزمون را در روزهای تعطیل و یا ساعات غیر اداری شرکت فرمودید برای تصحیح لطفا کمی درنگ نمایید. اطلاع رسانی از طریق پیامک انجام خواهد شد.

با تشکر از همکاری صمیمانه شما که تا انتها تمامی قوانین و مقررات ایران بریتانیا مطالعه فرمودید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید همچنین در کانال تلگرامی ما که هر روزه مطالب آموزشی قرار خواهد گرفت نیز عضو شوید.

 

پشتیبانی آنلاین