سبد خرید
منابع آزمون دولینگو Duolingo در 2023

منابع آزمون دولینگو Duolingo در 2023

4.5/5 - (4 امتیاز)

در این صفحه تمامی منابع آزمون دولینگو مورد ارزیابی قرار گرفته است. تمامی منابع آزمون دولینگو Duolingo که مورد نیاز داوطلبین عزیز می باشد در این صفحه توضیح داده شده است. حتما برای اطلاع از نحوه مطالعه آزمون دولینگو و منابع آزمون دولینگو Duolingo تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

معرفی کوتاه آزمون دولینگو

آزمون دولینگو یک آزمون تطبیقی است که مبتنی بر کامپیوتر توانایی داوطلبان را در زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می دهد. این آزمون در دسته آزمون هایی است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده و بیش از 500 دانشگاه در سراسردنیا  مدرک آزمون دولینگو را به عنوان مدرک معتبر مورد پذیرش برای ادامه تحصیل و یا مهاجرت مورد ارزیابی قرار می دهند.

آزمون دولینگو در 6 بخش مهم سطح زبان داوطلبین این آزمون را مورد ارزیابی قرار می دهد که در ابتدا این 6 بخش معرفی می شود پس برای هر بخش کتاب های مناسب برای مطالعه و بالا بردن سطح زبانی در منابع آزمون دولینگو Duolingo معرفی می شود برخی از این منابع به صورت رایگان و برخی دیگر به صورت حرفه ای باید خریداری شوند.

معرفی بخش های محتلف آزمون دولینگو

بخش اول اسپیکینگ منابع آزمون دولینگو Duolingo

یکی از بخش های مهم آزمون دولینگو که برای کاربران بسیار چالش برانگیز نیز می باشد بخش اسپیکینگ می باشد. این قسمت به 3 قسمت حرفه ای تقسیم می شود. که شامل

  • توصیف تصویر
  • توضیح درباره موضوع معرفی شده شبیه کیو کارت آیلتس
  • پاسخ به سوال چالش برانگیز

تمامی موارد قسمت های اسپیکینگ در این صفحه توضیح داده شده است که میتوانید با دقت مطالعه بفرمایید. مطالعه بخش اسپیکینگ دولینگو

خرید پکیج دولینگو
خرید پکیج دولینگو

اما برای اسپیکینگ آزمون دولینگو چندین کتاب معرفی شده است که به برخی از آن ها که تاثیر بیشتری داشته است اشاره میکنیم.

کتاب کلیر اسپیچ یکی از معروف ترین کتاب هایی است که به شما در این قسمت ایده برای صحبت کردن در باره موضوعات سخت خواهد داد برای دانلود رایگان کتاب Clear Speech  اینجا کلیک کنید.

همچنین نمونه سوالات سال های گذشته بسیار میتواند به شما در کسب نمره بالا کمک کند و جزو منابع آزمون دولینگو Duolingo می باشد که مرکز ایران بریتانیا در حال فروش می باشد.

معرفی بخش های محتلف آزمون دولینگو
معرفی بخش های محتلف آزمون دولینگو

بخش دوم لیسنینگ منابع آزمون دولینگو Duolingo 

این بخش آزمون دولینگو یک ویس حرفه ای برای داوطلب پخش خواهد شد و داوطلب باید هر آنچه که درباره این ویس شنیده است کاملا بدون کم و کاست بنویسد.

لهجه پخش ویس های انگلیسی بریتانیایی و انگلیسی آمریکایی و حتی کانادایی می باشد که بسیار جذاب می باشد. حتی برای برخی صحبت های slang (خیابانی یا کوچه بازاری) پخش خواهد شد. لذا دانستن منبع لیسینیگ دولینگو بسیار مهم می باشد.

بخش لیسنینگ منابع آزمون دولینگو
بخش لیسنینگ منابع آزمون دولینگو

منابع توصیه شده برای این بخش listening Duolingo test_padcast Duolingo_English in Duolingo_ مکالمه روزمره دولینگو و کتاب صوتی دکتر رحمانی توصیه می شود که نتیجه عالی داشته است. لذا برای دست رسی به همه داوطلبین آزمون دولینگو داشته است. همچنین منابع آزمون دولینگو Duolingo  برای لیسنینگ برای پادکست های خوبی برای این قسمت معرفی شده است.

بخش سوم ریدینگ منابع آزمون دولینگو Duolingo 

بخش ریدینگ یکی از بخش های مهم و کاربردی و حتما امتیاز آوری ترین قسمت های آزمون دولینگو می باشد. این قسمت به 2 قسمت تقسیم میشوند.

  • خواند متن کوتاه
  • تست زدن بخش 8 دقیقه ای
بخش سوم ریدینگ منابع آزمون دولینگو Duolingo 
بخش سوم ریدینگ منابع آزمون دولینگو Duolingo

برای اطلاعات کافی درباره نحوه برگزاری بخش ریدینگ آزمون دولینگو اینجا کلیک کنید. برای این قسمت نمونه کتاب های مختلفی معرفی شده است که باعت تقویت ریدینگ و ستت زدن شما می شود. کتاب های ریدینگ مجموعه مک میلان برای ارتقا تست زدن در در بخش 8 دقیقه ای بسیار مفید است که از منابع آزمون دولینگو Duolingo بسیار مناسب می باشد.

برای قسمت خواندن متن با صدای بلند داشتن نمونه سول های گذشته میتواند بسیار به شما کمک کند که با تهیه نمونه سوالات سال های گذشته میتوان به راحتی از این بخش نمره خوبی کسب کرد به دلیل اینکه تکرار سوالات بسار زیاد می باشد.

بخش چهارم منابع آزمون دولینگو Duolingo

بخش رایتینگ آزمون دولینگو خود به 2 بخش تقسیم می شود که شامل:

  • رایتینگ 50 کلمه ای درباره موضوع داده شده
  • توصیف تصویر درباره عکس داده شده

برای اطلاعات کامل درباره این 2 قسمت میتوانید به صفحه رایتینگ آزمون دولینگو مراجعه کنید و تمامی اطلاعات کامل را با دقت مطالعه کنید.

برای اطلاعات کامل درباره منابع لازم برای تسلط به قسمت رایتینگ دولینگو از منابع آزمون دولینگو Duolingo حتما کتاب های دولینگو انگلیش تست که در فروشگاه زبان مرکز زبان ایران بریتانیا وجود دارد صفحه 36 الی 42 را تهیه کرده و با دقت مطالعه کنید. همچنین تدریس استاد رحمانی که در قسمت رایتینگ بیان شده است میتواند معجره در بالا رفتن نمره شما داشته باشد.

بخش چهارم منابع آزمون دولینگو Duolingo
بخش چهارم منابع آزمون دولینگو Duolingo

بخش رایتینگ آزمون دولینگو از سری منابع آزمون دولینگو Duolingo دارای 28 درصد نمره کلی از آزمون دولینگو می باشد لذا در کسب این نمره نهایت تلاش خود را به کار ببنندید.

بخش پنجم سوالات C-TEST منابع آزمون دولینگو Duolingo

این بخش یکی از بخش های چالش برانگیز آزمون دولینگو می باشد که در هیچ آزمون بین المللی دیگری موجود نبوده است و فقط در آزمون دولینگو یافت می شود. پرکردن جاهای خالی و انتخاب کلمات مناسب این بخش برای همه داوطلبین مشکل اساس بوده است. برای اطلاع از نحوه برگزاری این قسمت حتما بخش راهنمای آزمون دولینگو را مطالعه بفرمایید.

اما نمونه سوالات سال های گذشته میتواند کمک بسیار زیادی در کسب نمره بالا در این قسمت داشته باشد چونکه اکثر سوالات منابع آزمون دولینگو Duolingo این بخش تکراری می باشند و مرکز زبان ایران بریتانیا با تهیه 4000 هزار نمونه سوال سال های گذشته 80 درصد سوالات آزمون را برای شما تکراری خواهد کرد.

بخش پنجم سوالات C-TEST منابع آزمون دولینگو Duolingo
بخش پنجم سوالات C-TEST منابع آزمون دولینگو Duolingo

مرکز زبان ایران بریتانیا با تهیه فیلم آموزشی از نحوه پاسخ به انواع سوالات این بخش و نحوه و توضیح کامل استاد رحمانی برای این بخش توانسته اکثر سوالات داوطلبین عزیز را برطرف کند. برای اطلاع از این ببخش به قسمت پکیج بی نظیر دولینگو مراجعه کنید

بخش ششم کلمات واقعی انگلیسی منابع آزمون دولینگو Duolingo

کلمات واقعی انگلیسی در این بخش شامل 2 قسمت می شوند که شامل:

  • کلمات واقعی نوشتاری
  • کلمات واقعی گوش دادن

این 2 بخش در هیچ آزمونی قبل از آزمون دولینگو نبوده اند و بسیار جدید می باشند لذا داشتن اطلاعات کامل در این قسمت میتواند نمره شما به شدت افزایش دهد. برای کسب اطلاعات لازم در این بخش حتما تجربه آزمون دولینگو سال های گذشته کاربران دیگر را مطالعه کنید.

منابع آزمون دولینگو Duolingo لازم برای این بخش تدریس بسیار کاربردی و عالی استاد رحمانی با توضیح و بیان استراتژی تست زدن همراه است که کمک بسیاری در کسب نمره بالا خواهد کرد. همچنین نمونه سوالات سال های گدشته نیز میتواند در کسب تسلط در این بخش به شما کمک بسیاری داشته باشد.

منابع آزمون دولینگو Duolingo در بخش گرامر

از مهمترین بخش های که باید یک کاربرد هم در بخش نوشتار و هم در بخش گفتار رعایت کرده باشد بخش گرامر می باشد. در کتاب دولینگو انگلیش تست از صفحه 89 الی 130 به بخش گرامری و توضیحات لازم درباره گرامر های لازم برای ارتقا نمره توضیح داده شده است. لذا از مهمترین منابع آزمون دولینگو Duolingo در بخش گرامر میتوان خود کتاب دولینگو را معرفی کرد.

منابع آزمون دولینگو Duolingo در بخش گرامر
منابع آزمون دولینگو Duolingo در بخش گرامر

یکی از این منابع کتاب GRAMMR  IN USE  است که برای افزایش سطح گرامر بسیار به داوطلبان کمک خواهد کرد.

گوش دادن به داستان های کوتاه زبان آنگلیسی که از کتاب های داستان می توان FAR FROM MADDING CROWD و یا MOONSTONE نام برد. برای تقویت اسپیکینگ خود نیز می توانید از کتاب اسپیکینگ دکتر رحمانی استفاده کنید.

برای اولین بار در ایران مرکز آموزشی ایران بریتانیا اقدام به تهیه پکیج بی نظیر آزمون دولینگو کرده است که تمامی منابع دولینگو چه قدیمی و چه جدید در این پکیج گنجانده شده است.

نمونه سوالات آزمون دولینگو در سال های گذشته

نمونه سوالات آزمون دولینگو در سال های گذشته
نمونه سوالات آزمون دولینگو در سال های گذشته

نمونه سوال دولینگو به صورت 150 دوره آزمون های گذشته می باشد که در داوطلبین با حفظ کردن و نگاهی به تمامی سوالات سالهای گذشته به راحتی و با اطمینان زیاد نمره بالای 90 را کسب خواهند کرد.

از این رو یک سری تکنیک های پاسخ دهی به سوالات و همچنین روش های نوین اسپکینگ در آزمون دولینگو و رایتینگ عالی در این آزمون وجود دارد که توسط استاد بزرگ ایرانی استاد رحمانی عزیز مطرح شده است و به راحتی تمامی داوطلبین عزیز نمره بالایی را در این آزمون  کسب خواهند کرد.

آزمون آزمایشی دولینگو جدید

شاید سوال تمامی دوستان عزیز و ایرانیان عزیز داخل و خارج ایران باشد که چگونه می توانند در آزمون دولینگو آزمایشی شرکت کرده و یا نمره خود را بسنجند. آزمون دولینگو آزمایشی طراحی شده در وب سایت دولینگو.

تنها داشتن منابع آزمون دولینگو Duolingo کافی نمی باشد و حتما شما باید خودتان را محک بزنید و مورد سنجش قرار دهید. نمونه آزمون آزمایشی دولینگو با بالاترین کیفیت در مرکز زبان ایران بریتانیا برای تمامی عزیزانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند تهیه شده است.

داوطلبین عزیز را دچار اشتباه و گمراه میکند به خاطر اینکه این آزمون آزمایشی فقط شامل ریدینگ و پاسخ به سوالاتی است که توسط کامپیوتر تصحیح خواهد شد ولی اسپکینگ و رایتینگ به دلیل پولی بودن آزمون آزمایشی نمره به این قسمت ها تعلق نمی گیرد و نمره داوطلب را بالا تر از حد معمول نشان میدهد.

به خاطر تمامی این مشکلات مرکز ایران بریتانیا برای اولین بار در یران اقد ام به برگزاری یک آزمون کاملا استاندارد و کاملا کامپیوتری و آنلاین دولینگو کرده است که توسط تیم بریتانیایی طراحی شده و کاملا مطابق با آزمون اصلی می باشد. لذا داوطلب با اطمینان خاطر و 100 درصد می تواند در این آزمون شرکت کرده و نمره بالایی را کسب نماید.

منابع آزمون دولینگو Duolingo به صورت رایگان

کتاب های معروف Duolingo gramma و همچنین Duolingo vocab و Duolingo Test  را مرکز ایران بریتانیا برای اولین بار در ایران خریداری کرده و در اختیار داوطلبین عزیز در قالب پکیج آموزشی دولینگو قرار خواهد داد.  برای داشتن این بخش حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

منابع آزمون دولینگو Duolingo به صورت رایگان
منابع آزمون دولینگو Duolingo به صورت رایگان

این کتاب ها از سری منابع آزمون دولینگو Duolingo به دلیل قیمت بالای دلاری و همچنین محدودیت های چاپ در ایران وجود نداشته ولی مرکز ایرن بریتانیا برای اولین بار این منابع آزمون دولینگو Duolingo را تهیه کرده و در قالب یک بسته آموزشی با کمترین هزینه در اختیار داوطبین عزیز قرار داده است. لذا 100 درصد شما هم مانند تمامی داوطلبان دیگر دولینگو موفق خواهید شد.

مدرک دولینگو

تعدادی از مدارک دولینگو را در قسمت زیر مشاهده می فرمایید اگر چه مدرک دولینگو بسیار ساده به نظر می رسد ولی کاملا اختصاصی و قابل ارائه با 1400 موسسه و دانشگاه بین المللی می باشد شایان ذکر است که در ایران نیز 14 مرکز دانشگاهی به تازگی مدرک دولینگو را مورد پذیرش برای دانشگاه خود قرار داده اند.

بیش از 4000 دانشجو در کلاس های خصوصی و آنلاین مرکز زبان ایرن بریتانیا حضور پدا کردند و مدرک بالای 110 را کسب نموده اند که در اینجا برخی از مدارک را مشاهده بفرمایید.

نمونه مدرک دولینگو

منابع مفید برای آمادگی آزمون دولینگو

حتما برای مطالعه بیشتر برای افرادی که قصد شرکت در آزمون دولینگو را دارند و در وب سایت های مختلف به دنبال منابع آزمون دولینگو Duolingo هستند توصیه می شود که علاوه بر واردی که در بالا به آن اشاره شده است به موارد زیر نیز دقت داشته باشند تا نمره خوبی در آزمون دولینگو کسب کنند که شامل:

دیکشنری مناسب که همیشه در دسترستان باشد

اپلیکیشن دیکشنری های زیر گزینه های مناسبی هستند که همیشه در دسترستان هستند و می توانند دامنه لغات شما را گسترش دهند.

دیکشنری google translate

بله دیکشنری google translate!  شاید باورتان نشود ولی در دسترس ترین اپلیکیشن برای گسترش دامنه لغاتتان همین دیکشنری google translateاست. زیرا شامل تمامی موارد مهم از جمله مترادف و متضاد های لغات، مثال هایی از کاربردشان در جملات و … می باشد. توجه بفرمایید اولین و مهم ترین نکته برای کسب نمره بالا در آزمون دولینگو، افزایش دامنه لغات است.

Oxford dictionary

دیکشنری آکسفورد یکی دیگر از قدیمی ترین و محبوب ترین دیکشنری های دیگری است که کمک شایانی در افزایش دامنه لغات شما خواهد کرد. دیکشنری آکسفورد در دو دسته Oxford Essential Dictionary و Oxford Advanced Learner’s Dictionary ارائه شده که اپلیکیشن آن ها قابل نصب است. اپلیکیشن Oxford Essential Dictionary با زبانی ساده برای همه سطوح زبان آموزان تمامی لغات ضروری از جمله معنی، مترادف و متضاد و مثال های کاربردی آن را آموزش می دهد.

وب سایت های مفید برای تقویت گرامر

همان طور که می دانید بعد از تقویت دامنه لغات، یکی از موارد مهم دیگری که برای قبولی در آزمون دولینگو موثر است، تقویت گرامرتان است. وب سایت آموزشی ایران بریتانیا یکی از بهترین منابع تقویت مهارت گرامری شما عزیزان است که با جستجو در صفحه خانه می توانید بخش های مختلف طبقه بندی شده و مرتبی از گرامر را مطالعه بفرمایید.

ویدئوهای آموزشی مفید در رابطه با دولینگو

استاد رحمانی در وب سایت ایران بریتانیا در بخش بسته های آموزشی و تدریس قسمت های مختلف، اقدام به توضیح مباحث و نکات کلیدی که برای آمادگی در آزمون دولینگو مهم هستند، نموده اند. در این ویدئوها تمام نکات ضروری برای تقویت گرامر و لیسنینگ، چگونگی ثبت نام در آزمون دولینگو و… را به صورت دسته بنده شده در اختیارتان قرار می گیرد.

موسیقی انگلیسی

گوش دادن به موزیک انگلیسی به این صورت که بار اول به همراه متن شعر گوش دهید و دفعات بعدی بدون دیدن زیرنویس متن، سعی کنید آن را تکرار کنید، یکی از راه های بسیار مفید برای یادگیری لغات جدید و به خصوص مهارت لیسنینگ به شمار می رود. علاوه بر این گوش کردن پادکست و کتاب های انگلیسی صوتی نیز بسیار مفید هستند. شما می توانید از پادکست هایی که داخل وب سایت ایران بریتانیا برای شما عزیزان گذاشته شده است، استفاده بفرمایید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

19 comments

  1. داوود احمدزاده

    مرسی خیلی خوب بود .

  2. مبینا عربی

    مطلب خوبی بودمرسی.

  3. zahra kermani

    solat khobi dast

  4. اکبر رسایی

    یکی از بهترین کتاب هایی بود که من مطالعه کردم.

  5. رضوانی حمید

    من برای داشتن تمامی منابع باید چکار کنم؟

    1. با درود به شما. حتما پکیج آزمون را دولینگو ایران بریتانیا را تهیه کنید.

  6. مطلب خوبی بود

  7. احمد سیاری

    خدایش این همه تبلیق میکنید کارتون خوبه؟

    1. با درود به شما. کارنامه تمامی افرادی که در آزمون شرکت کرده اند موجود است.

  8. امیر کرمانی

    منابع جدیدتر لطفا بزارین تو سایت.

    1. با درود به شما. بله حتما

  9. من 2 بار آزمونم رد شده چکار کنم؟

    1. با درود حتما منابع جدید و قوانین جدید را مطالعه کنید.

  10. المیرا حسنی

    عالی.

  11. محمد رضا صابری

    مرسی

  12. حسام 56

    منابع سایت شما جدید هست؟

    1. با دورد به شما. بله حتما

  13. محمود عباسی

    منابع جدید و رایگان کجا دانلود کنم؟

    1. با درود به شما. هیچ منبع رایگان با کیفیتی در اینترنت وجود ندارد. کامل ترین بسته شامل نمونه سوالات با پاسخ تشریحی و تدریس استاد در وب سایت ایران بریتانیا موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *