سبد خرید
دانلود کتاب Speak Now

دانلود کتاب Speak Now از 1 تا 4

5/5 - (1 امتیاز)

در این صفحه دانلود کتاب Speak Now با بالاترین کیفیت و چاپ جدید قرار گرفته است و همچنین تمامی نکات کلیدی مربوط به نحوه مطالعه و ساختار این کتاب به صورت حرفه ای توضیح داده شده است. حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دانلود کتاب Speak Now

در این قسمت دانلود مستقیم این کتاب قرار گرفته شده است.

لینک دانلود کتاب Speak Now جلد اول

لینک دانلود کتاب Speak Now جلد دوم

لینک دانلود کتاب Speak Now جلد سوم

لینک دانلود کتاب Speak Now جلد چهارم

پس از دانلود فایل را از حالت فشرده خارج کرده وفایل pdf را مطالعه کنید.

معرفی کتاب Speak Now

دانلود کتاب Speak Now یک کتاب درسی آموزش زبان انگلیسی است که برای افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند، مناسب است. این کتاب توسط Jack C. Richards، David Bohlke نوشته شده است و توسط انتشارات Oxford University Press منتشر شده است.

بسته خودآموز آیلتس
بسته خودآموز آیلتس

دانلود کتاب Speak Now به صورت یک دوره یادگیری زبان انگلیسی برای سطوح مبتدی تا متوسط ​​طراحی شده است. این دوره به دانشجویان کمک می‌کند تا مهارت‌های مکالمه، شنیداری، خواندن و نوشتن خود را بهبود بخشند. همچنین، موضوعات مختلفی را از جمله اجتماعی، فرهنگی و تاریخی معرفی می‌کند تا دانشجویان را با موضوعات متنوعی در زبان انگلیسی آشنا کند.

از این کتاب به عنوان یک منبع آموزشی مفید برای کسانی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند، خصوصاً در دوره‌های زبان انگلیسی برای رشته‌های علوم انسانی یا کاربردی، استفاده می‌شود.

ویژگی های کتاب Speak Now

دانلود کتاب Speak Now یک کتاب درسی زبان انگلیسی با ویژگی‌ها و ساختارهای خاصی است که برای یادگیری زبان انگلیسی توسط دانشجویان متوسط ​​تا پیشرفته مناسب است. برخی از ویژگی‌های کتاب “Speak Now” عبارتند از:

تمرینات مکالمه:

    • این کتاب به طور خاص بر روی توسعه مهارت‌های مکالمه تمرکز دارد و فراهم می‌کند تا دانشجویان بتوانند به صورت کاربردی از زبان انگلیسی در موقعیت‌های واقعی استفاده کنند.

موضوعات واقعی:

    • کتاب Speak Now از موضوعات واقعی و مرتبط با زندگی روزمره استفاده می‌کند تا دانشجویان را به طور مستقیم با محتواهای مهم و کاربردی مواجه کند.

فعالیت‌های گوناگون:

    • با تنوع در فعالیت‌ها، این کتاب به دانشجویان این امکان را می‌دهد که از مهارت‌های مختلف زبانی خود استفاده کنند، از جمله گوش دادن، خواندن، نوشتن و حتی گرامر.

پشتیبانی آنلاین:

    • معمولاً کتب این چنین به همراه منابع آنلاین و پشتیبانی تعاملی می‌آیند تا دانشجویان بتوانند بهترین نتیجه را از فرایند یادگیری خود ببرند.
ویژگی های کتاب Speak Now
ویژگی های کتاب Speak Now

تمرینات تقویت مهارت‌های مختلف:

    • این کتاب تمرینات مختلفی برای تقویت هر یک از مهارت‌های زبانی ارائه می‌دهد تا دانشجویان به توازن بین مهارت‌ها دست پیدا کنند.

استفاده از فناوری:

    • ممکن است کتاب Speak Now از فناوری‌های مختلف مانند فیلم‌ها، صوت‌ها یا نرم‌افزارهای آموزشی برای تقویت یادگیری استفاده کند.

همه این ویژگی‌ها با هدف افزایش مهارت‌های زبانی دانشجویان و بهبود توانایی آن‌ها در ارتباط با افراد بومی زبان طراحی شده‌اند.

نحوه مطالعه کتاب Speak Now

مطالعه کتاب Speak Now یک فرآیند چندگانه است که بهتر است با ترتیب زیر انجام شود:

پیش نیازها بررسی شود:

    • اگر کتاب شامل بخش‌هایی دربارهٔ گرامر، واژگان و مهارت‌های زبانی دیگر است، ابتدا این بخش‌ها را بررسی کنید تا با پیش‌نیازهای لازم برای درک مطالب بعدی آشنا شوید.

مطالعه متن اصلی:

    • شروع به مطالعه متن اصلی کتاب کنید. در این مرحله، تمرکز بیشتر بر روی درک مفهوم کلی متن و واژگان اصلی است. سعی کنید مفاهیم اصلی را درک کنید و با کلمات و اصطلاحات جدید آشنا شوید.

تمرین فعالیت‌ها:

    • پس از مطالعه هر بخش از کتاب، به تمرین فعالیت‌ها و تمرینات آن بخش بپردازید. این تمرینات می‌توانند شامل سوالات چندگزینه‌ای، تمرینات مکمل، و تمرینات نوشتاری باشند.

تمرین مکالمه:

    • از فعالیت‌ها و تمرینات مکالمه کتاب به عنوان یک وسیله برای تقویت مهارت مکالمه خود استفاده کنید. این ممکن است شامل نقش‌آفرینی، بحث در موضوعات مختلف یا تمرینات گروهی باشد.

تکرار و تمرین مجدد:

    • برای تثبیت یادگیری، بخش‌هایی از کتاب را مجدداً مطالعه کنید و تمرینات را دوباره انجام دهید. این کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که مفاهیم و واژگان به خوبی درک شده‌اند.

استفاده از منابع پشتیبانی:

    • اگر کتاب Speak Now منابع آنلاین دارد، از این فرصت برای استفاده از فیلم‌ها، صداها، یا تمرینات آنلاین برای تقویت مهارات شنیداری و تلفظ بهره ببرید.

تداوم مطالعه:

    • برنامه‌ریزی برای مطالعه به صورت مداوم و منظم از کتاب را در برنامه خود قرار دهید تا تداوم یادگیری حاصل شود.

در کل، اهمیت انعطاف پذیری در مطالعه و تمرین، تکرار فعالیت‌ها، و ایجاد ارتباط بین مطالب کتاب با واقعیت‌های زندگی روزمره شما می‌تواند به بهترین شکل در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی از Speak Now کمک کند.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

امیدواریم که از مقاله دانلود کتاب Speak Now نهایت استفاده را برده باشید. شما عزیزان می توانید ما را در کانال تلگرامی ایران بریتیش که زبان آموزان مختلفی عضو هستن و انتقال تجربه در آزمون های مختلفی وجود دارد مشاهده کنید همچنین در  اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از کانال تلگرام ما درباره آموزش های رایگان دیدن کنید.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای مطالعه مقالات بیشتر در این زمینه حتما دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی را مطالعه کنید.

1 comments

  1. مهدی رضالو

    کتاب خیلی خوبیه مرسی که دانلود رایگان قرار دادین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *