سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Barron's IELTS Practice Exams

کتاب Barron’s IELTS Practice Exams

1/5 - (1 امتیاز)

دانلود رایگان کتاب Barron’s IELTS Practice Exams یکی از معروف‌ترین و اصلی‌ترین منابع برای شرکت در آزمون آیلتس می باشد که در این صفحه قرار گرفته است. این کتاب تست‌های آزمون آیلتس را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد و برای هر دو آزمون آکادمیک و جنرال مناسب می‌باشد. برای دانلود رایگان کتاب Barron’s IELTS Practice Exams این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

دانلود رایگان کتاب Barron’s IELTS Practice Exams

دانلود رایگان کتاب Barron’s IELTS Practice Exams فایل pdf

دانلود رایگان کتاب Barron’s IELTS Practice Exams فایل صوتی

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب Barron’s IELTS Practice Exams

کتاب Barron’s IELTS Practice Exams یکی از بهترین منابع برای شرکت در آزمون‌ آیلتس است. این کتاب توسط انتشارات بارونز به چاپ رسیده و نمونه سوالات آزمون را در اختیار داوطلبان قرار می‎دهد. دانلود رایگان کتاب Barron’s IELTS Practice Exams شامل 12 آزمون می‌باشد که 6 آزمون آن آیلتس جنرال و 6 آزمون دیگر مربوط به آیلتس آکادمیک است.

بسته خودآموز آیلتس
بسته خودآموز آیلتس

هر آزمون 4 مهارت رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ و اسپیکینگ را شامل می‎شود. سوالات این کتاب مطابق با استاندارهای آزمون آیلتس مطرح می‌شوند و داوطلب را با یک آزمون واقعی آشنا می‎کنند. پاسخ تمامی سوالات نیز در کتاب آمده است. بنابراین، اگر آمادگی لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را پیدا کرده‌اید، توصیه می‌کنیم دانلود رایگان کتاب Barron’s IELTS Practice Exams را انجام دهید و با نمونه سوالات آزمون بیشتر آشنا شوید. انتشارات بارونز تاکنون ویرایش‌های متعددی از این کتاب را وارد بازار کرده و در هر ویرایش نیز جدیدترین سوالات را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های کتاب Barron’s IELTS Practice Exams

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب Barron’s IELTS Practice Exams، نحوه پاسخ‌دهی به سوالات آن است. پاسخ سوالات بخش‌های لیسنینگ و ریدینگ به صورت تشریحی ارائه می‎شوند و بخش‌های اسپیکینگ و رایتینگ نیز نمونه پاسخ‌های متنوعی دارند. در واقع هر آن‌چه باید برای پاسخ دادن به سوالات آزمون آیلتس بدانید را می‌توانید در این کتاب ببینید و تمرین کنید.

ویژگی‌های کتاب Barron's IELTS Practice Exams
ویژگی‌های کتاب Barron’s IELTS Practice Exams

از دیگر ویژگی‌های دانلود رایگان کتاب Barron’s IELTS Practice Exams می‌توان به فایل‌های صوتی بخش لیسنینگ آزمون‌ها اشاره کرد که به همراه کتاب ارائه می‎شوند. داوطلب می‌تواند همراه با مطالعه کتاب، به فایل‌های صوتی نیز گوش دهد و خود را برای آزمون آماده کند.

نحوه مطالعه کتاب Barron’s IELTS Practice Exams

دانلود رایگان کتاب Barron’s IELTS Practice Exams به صورت یک فایل پی‌دی‌اف همراه با فایل‌های صوتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. کتاب طوری طراحی شده است که می‌توانید به صورت خودآموز آن را مطالعه کنید و با سوالات آزمون آیلتس آشنا شوید.

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، 6 آزمون کتاب مربوط به آیلتس جنرال و 6 آزمون دیگر مربوط به آیلتس آکادمیک است. با توجه به این‌که بخش‏های لیسنینگ و اسپیکینگ هر دو آزمون یکسان هستند، این بخش‌ها در کتاب نیز به صورت مشترک ارائه شده‎اند. دو آزمون در مهارت‌های رایتینگ و ریدینگ باهم تفاوت دارند. بنابراین، در هر آزمونی که شرکت می‎کنید، بخش مربوط به همان آزمون را مطالعه کنید و به دقت به سوالات پاسخ دهید.

پاسخ سوالات به صورت تشریحی و با توضیحات کامل ارائه شده است. برای خواندن توضیحات وقت بگذارید و نکات عنوان شده را به خاطر بسپارید تا آزمونی موفق با نمره عالی داشته باشید. همچنین برای دانلود رایگان کتاب Barron’s Writing For IELTS اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *