سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Barron's Writing For IELTS

دانلود رایگان کتاب Barron’s Writing For IELTS

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Barron’s Writing For IELTS یک منبع مفید و کاربردی برای تقویت مهارت رایتینگ است می باشد قرار گرفته است. این کتاب به متقاضیان آزمون آیلتس پیشنهاد می‌شود و برای هر دو آزمون آکادمیک و جنرال مناسب می‌باشد. در ادامه این مطلب لینک دانلود رایگان کتاب   Barron’s Writing For IELTS را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم.

معرفی کتاب Barron’s Writing For IELTS

دانلود رایگان کتاب Barron’s Writing For IELTS یکی از بهترین منابعی است که برای تقویت مهارت نوشتاری پیشنهاد می‌شود. این کتاب توسطDr. Lin Lougheed   استاد دانشگاه کلمبیا، تألیف شده و انتشارات بارونز نیز آن را به چاپ رسانده است. با این کتاب می‌توانید مهارت نوشتاری خود را بهبود بخشید و سوالات مربوط به این بخش را به خوبی پاسخ دهید.

کتاب Barron’s Writing For IELTS چهار بخش دارد و مخاطب را با جزئیات نوشتن یک رایتینگ خوب و درست آشنا می‌کند. با دانلود رایگان کتاب  Barron’s Writing For IELTSو مطالعه آن، نحوه استفاده درست از لغات و گرامر را یاد می‎گیرید و با چگونگی ربط دادن جملات به هم آشنا می‌شوید. علاوه بر این، کتاب Barron’s Writing For IELTS شما را با انواع سوالات استاندارد آزمون آیلتس آشنا می‎کند و  روش پاسخگویی به سوالات را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

ویژگی‌های کتاب  Barron’s Writing For IELTS

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب Barron’s Writing For IELTS شیوه آموزش آن است. نویسنده کتاب سعی می‎کند مراحل رایتینگ، شامل برنامه‌ریزی، نوشتن و تجدیدنظر را به ساده‌ترین شکل ممکن آموزش دهد و زبان‌آموز را گام به گام با خود پیش ببرد. این کتاب از واژگان و عبارات بسیار ساده برای آموزش استفاده می‎کند و کاربردی‌ترین ساختارها را به مخاطب معرفی می‌نماید.

  • آموزش حرفه ای
  • تمارین کاربردی
  • سولات شبیه سازی شده
  • نمونه پاسخ های تشریحی عالی
ویژگی‌های کتاب  Barron's Writing For IELTS
ویژگی‌های کتاب  Barron’s Writing For IELTS

در انتهای کتاب نیز تمریناتی برای یادگیری بهتر زبان‌آموز قرار داده شده است.  سوالات کتاب مطابق با استاندارد آزمون آیتلس طراحی شده‌ و شرایط  شرکت در یک آزمون واقعی را برای مخاطب فراهم می‎کند. در ادامه، نمونه‌هایی از متن‏های استاندارد به عنوان پاسخ سوالات ارائه می‎شود. زبان آموز با مطالعه این متن‌ها آمادگی خوبی پیدا می‌کند و برای شرکت در آزمون اصلی آماده می‎گردد.

دانلود رایگان کتاب Barron’s Writing For IELTS

دانلود رایگان کتاب Barron’s Writing For IELTS

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب Barron’s Writing For IELTS

دانلود رایگان کتاب  Barron’s Writing For IELTSبه صورت یک فایل‌ پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‎گیرد. فایل را دانلود کنید و از درس اول گام به گام پیش بروید. فرقی نمی‌کند قصد شرکت در آزمون آیلتس جنرال را دارید یا خود را برای آزمون آکادمیک آماده می‎کنید. در هر حال با دانلود رایگان کتاب  Barron’s Writing For IELTS و مطالعه آن می‌توانید لغات، عبارات و  ساختارهای کاربردی را یاد بگیرید و خود را برای نوشتن یک رایتنیگ بدون نقص آماده کنید.

سوالات رایتینگ ارائه شده در کتاب را به دقت پاسخ دهید و برای این کار وقت بگذارید. سپس متن‌هایی که به عنوان پاسخ سوالات آورده شده است را بخوانید و نوشته خود را تصحیح کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *