سبد خرید
دانلود رایگان مجموعه نیوهدوی Headway چاپ 5

دانلود رایگان مجموعه نیوهدوی Headway چاپ 5

4.7/5 - (16 امتیاز)

در این صفحه دانلود رایگان مجموعه نیوهدوی Headway با کامل ترین و بالاترین کیفیت قرار گرفته است. توضیحات کاملی درباره این مجموعه آموزشی داده شده است و نحوه مطالعه خود خوان پس از دانلود رایگان مجموعه نیوهدوی Headway برای شما توضیحات داده شده است. لطفا با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

معرفی مجموعه نیوهدوی Headway

کتاب New Headway یک مجموعه آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی است که برای سطوح مختلف طراحی شده است. این مجموعه شامل کتابهای درسی، کتابهای کار، فایلهای صوتی و ویدئوهای آموزشی است.

معرفی مجموعه نیوهدوی Headway
معرفی مجموعه نیوهدوی Headway

این مجموعه توسط ناشر Oxford University Press منتشر شده است و به دلیل روش آموزشی جذاب و کاربردی، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ویژگی های مجموعه نیوهدوی Headway

مجموعه آموزشی New Headway دارای ویژگیهای متعددی است که این مجموعه را از سایر مجموعههای آموزشی زبان انگلیسی متمایز میکند. برخی از ویژگیهای کتابهای درسی New Headway عبارتند از:

۱- شامل یک سیستم آموزشی گام به گام برای تقویت مهارتهای مختلف زبان انگلیسی بهصورت خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن.

۲- پوشش تمامی مباحث ضروری زبانآموزی از جمله گرامر، واژگان، تلفظ، مهارتهای شنیداری و صحبت کردن، رواننویسی و غیره را شامل می شود.

۳- استفاده از متدهای جذاب و متنوع برای هر فصل، از جمله داستانهای کوتاه، فیلمها، تمرینات گرامری و واژگانی، بازیها و غیره را شامل می شود.

۴- تمرکز بر روی معنای واقعی زبان انگلیسی و کاربردهای آن در زندگی روزمره.

۵- استفاده از دیالوگها و موضوعات جذاب و مفید برای تقویت مهارت صحبت کردن.

۶- پوشش سطوح مختلف آموزشی، از سطح مبتدی تا پیشرفته.

۷- حضور تمرینات و تستهای خلاصهای در آخر هر فصل جهت بررسی درک و یادگیری مطالب.

به طور کلی، کتابهای New Headway به دلیل روش آموزشی شیرین، مفید و کاربردی، برای زبانآموزان مبتدی و حرفهای نسبت به سایر مجموعههای آموزشی زبان انگلیسی توصیه میشود.

دانلود رایگان مجموعه نیوهدوی Headway

لینک دانلود رایگان مجموعه نیوهدوی Headway جلد اول

لینک دانلود رایگان مجموعه نیوهدوی Headway المنتر

لینک دانلود رایگان مجموعه نیوهدوی Headway پری انترمیدیت

لینک دانلود رایگان مجموعه نیوهدوی Headway انترمدیت

لینک دانلود رایگان مجموعه نیوهدوی Headway اپر اینترمدیت

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب نیوهدوی Headway

برای مطالعه کتابهای New Headway، بهتر است ابتدا سطح زبانی خود را تعیین کنید و سپس کتاب درسی مناسب با سطح خود را انتخاب کنید. هر کتاب درسی شامل چند فصل است که هر فصل به یک موضوع خاص اختصاص داده شده است و شامل دروس، تمرینات و تستهایی است که برای تقویت مهارتهای زبانی شما طراحی شدهاند.

برای مطالعه کتاب درسی، از روشهای مختلفی میتوانید استفاده کنید، مانند:

۱- خواندن دقیق و جامع: مطالعه هر درس را با دقت و تمرکز بالا انجام داده و عبارات و جملات را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید.

۲- نوشتن: بعد از مطالعه هر فصل، سعی کنید مطالب را به صورت خلاصه و با استفاده از کلمات و عبارات خودتان بنویسید. این کار به شما در یادگیری و حفظ مطالب کمک میکند.

۳- تمرین کردن: پس از مطالعه هر فصل، تمرینات و پرسشهای موجود در آن را با دقت انجام دهید و در صورت نیاز، برای تقویت مهارتهای خود، از منابع دیگری نیز استفاده کنید.

۴- شنیداری: تمرینهای شنیداری موجود در کتابهای New Headway را نیز دنبال کنید و سعی کنید به مکالمات و جملات گوش دهید تا مهارت شنیداری خود را بهبود ببخشید.

به طور کلی، برای بهترین نتیجه در مطالعه کتابهای New Headway، بهتر است همه این روشها را به صورت ترکیبی بکار ببرید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در کانال تلگرامی ایران بریتیش که زبان آموزان مختلفی عضو هستن و انتقال تجربه در آزمون های مختلفی وجود دارد مشاهده کنید همچنین در  اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید.  حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *