سبد خرید
دانلود کتاب داستان انگلیسی A little princess

دانلود کتاب داستان انگلیسی A little princess

4/5 - (21 امتیاز)

در این صفحه درباره دانلود کتاب داستان انگلیسی A little princess  قرار داده شده است و تمامی نکات و دلایلی که برای مطالعه این کتاب برای بالا بردن سطح زبان انگلیسی شما مورد نیاز است توضیح داده است. تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید تا دانلود کتاب داستان انگلیسی A little princess را انجام دهید.

توضیحات درباره کتاب داستان A little princess

فرانسس الیزا هاجسون برنت (انگلیسی: Frances Hodgson Burnett; ‏ ۲۴ نوامبر ۱۸۴۹ – ۲۹ اکتبر ۱۹۲۴) یکی از نویسندگان معروف آمریکایی بریتانیایی است که نمایش نامه های معروفی را به زبان های مختلف نوشته است و جوایز بزرگی را نیز دریفت کرده. کتاب A little princess یکی از شاهکارهای ادبی این نویسنده است که زندگی یک کودک را در قالب یک داستان به نمایش گذاشته است. این کتاب برای مطالعه و بالا بردن قدرت ریدینگ بسیار مناسب است.

توضیحات درباره کتاب داستان A little princess
توضیحات درباره کتاب داستان A little princess

این کتاب برای کودکان تا سنین 12 سال و همچنین برای داوطلبینی که به تازگی زبان انگلیسی را شروع کرده اند بسیار مفید می باشد. دانلود کتاب داستان انگلیسی A little princess هم به صورت فایل صوتی و هم فایل pdf به صورت کاملا رایگان در انتهای این صفحه موجود است.

ویژگی های کتاب A little princess

داستان کتاب A little princess به زبان ساده بیان شده است و افرادی که درصدد بالا بردن قدرت گرامر و قدرت زبانی خود هستن میتوانند از این کتاب که در سطح مقدماتی معرف شده است استفاده کنند. از ویژگی های بی نظیر کتاب A little princess میتوان به موراد زیر اشاره کرد:

  • روانی نوشته
  • تنوع گرامر
  • تنوع به کاربردن لغات
  • تنوع آرایه های ادبی در نوشته
  • شبیه سازی های زیبا برای کاربرد فضا سازی
  • آیده بسیار عالی برای نوشتن متن های حرفه ای زبان

دانلود کتاب داستان انگلیسی A little princess به همراه فایل صوتی

دانلود کتاب داستان انگلیسی A little princess 

پس از دانلود کتاب داستان انگلیسی A little princess آن را از حالت فشرده شده که فایل zip است خارج کرده و داستان را با دقت مطالعه کنید. بعد مطالعه کتاب میتوانید فایل صوتی که همراه این کتاب می باشد را با دقت گوش دهید و به لهجه بیان کلمات دقت کنید. همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین برای دانلود رایگان کتاب Action Plan For IELTS اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی. برای دانلود کتاب داستان جذاب دانلود کتاب انگلیسی Animal farm اینجا کلیک کنید.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *