سبد خرید
دانلود کتاب انگلیسی Animal farm

دانلود کتاب انگلیسی Animal farm

امتیاز post

در این صفحه دانلود کتاب انگلیسی Animal farm  که در ایران به قلعه حیوانات نیز معروف است به صورت رایگان قرار  گرفته است و همچنین دلیل مطالعه این کتاب و تاثیر مطالعه این کتاب بر بالا بردن سطح زبان کاربران بیت شده است. لطفا تا اخیر این مقاله با همراه باشید و دانلود کتاب انگلیسی Animal farm را در انتهای این صفحه انجام دهید. همچنین در انتهای این صفحه ترجمه فارسی دانلود کتاب انگلیسی Animal farm قرار داده شده است.

توضیح مختصری درباره ی کتاب Animal farm

یکی از رمان های معروف که در قرن بیست نوشته شده  کتاب Animal farm است. که توسط یکی از نویسندگان طرح دنیا به نام جورج اورول نوشته شده است. این نویسنده با نوشتن این کتاب سعی می کند قدرت های سیاسی را به نقد بکشد.

با دانلود کتاب انگلیسی Animal farm که یکی از مهترین کتاب های جورج اورول شناخته می شود. که طول جنگ جهانی در در سال 145 در انگلستان به چاپ رسیده است. ولی دراواخر 1950 میلادی با نوشتن این کتاب به شهرت رسید. این کتاب جزو رمان های کلاسیک و ادبی حسابی شود.که ساختار تشابهی را برای جامع به کاربرده است.

این کتاب تا به امروز در جهان بیش از 70 زبان ترجمه شده است.  و در  ایران کتاب Animal farm را به نام مزرعه حیوانات و حتی اسم های دیگری مانند قلعه حیوانات و یا حیوانات مزرعه به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب Animal farm

داستان کتاب Animal farm دریک مزرعه ی حیوانات است که این حیوانات تصمیم می گیرند تا بر علیه صاحب خود شورش کنند و برای یک زندگی آرام تلاش کنند. در واقع نویسنده خواسته است تصمیمات مدنی و سیاست های غلط جامعه و متحد شدن در جامعه بر علیه حاکم را به زبان حیوانات بیان کند.

نویسنده ی این کتاب یعنی جورج اورول سعی داشت انتقاد تا عیار خودش را نسبت به انقلاب کومنیستس روسیه که در سال 1917  رخ داده است را بیان کند. جورج اورول فقان حکومت استالین را در قالب یک اثر بیان کرده است. این اثر به صورت بی نظیری توانسته جامعه حیوانات را مثال رفتار انسانی تشبیه کند.

موضوع کتاب Animal farm
موضوع کتاب Animal farm

استفاده حیوانات  و روایت گری های جذاب برای بیان انتقاد از نظام سیاسی روسیه یک انقلاب جدیدی را در دنیای ادبیات به وجود آورده .نقدی که در این کتاب می شود ساده و سلیس، قابل فهم برای همه گروه های جامعه است. از این رومی توان گفت این ویژگی ها باعث موفقیت و شهرت این کتاب در دنیا شده است.

مشخصات کتاب مزرعه حیوانات

مشخصات کتاب مزرعه حیوانات

نام کتاب کتاب Animal Farm (مزرعه حیوانات)
نویسنده جورج اورول
سال انتشار ۱۳۹۳
فرمت کتاب EPUB
تعداد صفحات ۱۲۰
زبان انگلیسی
موضوع کتاب story books

کتاب دانلود کتاب انگلیسی Animal farm در ایران برای اولین بار در سال 1393 به زبان فارسی ترجمه شده است و انتشارات مختلفی این کتاب را ترجمه کرده اند اما متاسفانه ترحمه قابل قبولی که در بتواند احساسات این کتاب را به درستی منتقل کند در دسترس نیست لذا به تمامی دانش آموزانی که درحال آموزش زبان انگلیسی هستند توصیه می شود پس از دانلود کتاب انگلیسی Animal farm آن را با دقت مطالعه کنند. به ساختار گرامری و ساختار لغتی بی نظیری که در این کتاب به کار رفته است دقت کرده و توصیفات که نویسنده برای ساختار نوشته بکار برده است را با دقت مطالعه کنند.

درباره نویسنده کتاب مزرعه حیوانات

جورج اورل متولد کشور هندوستان می باشد و در یک سالگی به همراه خانواده به کشور انگلستان مهاجرت کرده و در آنجا به تحصیل پرداخته است. از آنجایی که جورج از خانواده متوسط و ضعیف هندی بود توجه بسیار دقیقی به این قشر از جامعه داشته و در نوشته های این نویسنده ریزبینی دقیقی به چشم میخورد. جورج اورل در دهه 1950 به دلیل بیماری بسیار وخیم ریه فوت کرد ولی آثارش ماندگار شده است.

درباره نویسنده کتاب مزرعه حیوانات
درباره نویسنده کتاب مزرعه حیوانات

از دیگر آثار بی نظیر جور اورل را نیز میتوان در قسمت کتا هاب داستان زبان انگلیسی وب سایت ایران بریتانیا دانلود کنید.

کتاب Animal farm و کسب جوایز ادبی جهان

کتاب مزرعه حیوانات باعث شهرت جورج اورول در دنیا شد. این کتاب در ابتدا نظر منتقدان جهان را جلب کرد و بعد نظر خوانندگان را.

این کتاب توسط مجله ی تایز که یکی ازمعتبر ترین مجله های دنیاست به عنوان یکی از صد رمان برتر انگلیس در سال های 1923 تا 2005 انتخاب کرد.

از دیگر جوایزی که به این کتاب رسیده است می توان به جایزه ادبی ویکتور هوگو اشاره کرد.

یادگیری زبان با کتاب های معروف دنیا یکی از روش های مطالعه داستان می باشد این کتاب از طرف انجمن ایالتی انگلستان به عنوان داستان آموزنده زبان انگلیسی نیز معرفی شده است.

یکی از راه های یادگیری زبان که معلمان و متخصصان به آن اشاره می کنند.مطالعه ی  کتاب های داستان و رمان در کنارکتاب های کمک آموزشی زبان انگلیسی است.

کتاب Animal farm یکی از کتاب های مفید و ارزشمند برای یادگیری زبان انگلیسی و تقويت مهارت Reading می باشد.

وجود دایره واژگان گسترده و اصطلاحات  کاربردی در زبان انگلیسی یکی از دلایلی است که ی توان گفت این کتاب به یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک خواهد کرد.

دنلود رایگان کتاب انگلیسی Animal farm

دانلود کتاب انگلیسی Animal farm فایل PDF

دانلود کتاب انگلیسی Animal farm ترجمه فارسی

در این قسمت ترجمه فارسی کتاب دانلود کتاب انگلیسی Animal farm قرا داده شده است که هم متن اصل انگلیسی و هم ترجمه فارسی را مشاهده می کنید اما برای بالا بردن سطح زبان حتما متن انگلیسی دانلود کتاب انگلیسی Animal farm را مطالع کنید.

بعد از دانلود کتاب انگلیسی Animal farm  آن را از حالت فشرده خارج کرده و شروع به مطالعه کنید. با دانلود کتاب انگلیسی Animal farm مطالعه 2 صفحه در هر روز می توانید زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید. لذا برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوند.

2 comments

  1. علی رضا کرباسیان

    این کتاب مناسب چه سطحی هست؟

    1. با درود این کتاب با توجه به گرامر و لغات مناسب سطوح مقدماتی تا پیشرفته می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *