سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Action Plan For IELTS

دانلود رایگان کتاب Action Plan For IELTS

5/5 - (1 امتیاز)

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Action Plan For IELTS قرار داده شده است و تمامی مطالب درباره نحوه مطالعه این کتاب و اهمیت موضوعی مطالعه این کتاب قرارگرفته است. لطفا تا انتهای این صفحه با همراه باشید و دانلود رایگان کتاب Action Plan For IELTS را انجام دهید.

توضیح مختصری درباره کتاب Action Plan For IELTS

یکی از منابعی که به داوطلبان آزمون آیلتس (هم جنرال و هم آکادمیک) سطح متوسط رو به بالا را دارند توصیه می شود. کتاب Action Plan For IELTS است. این کتاب مفید و کم حجم برای زبان آموزانی بیشتر توصیه می شود که زمان کمی تا آزمون دارند. و می خواهند در کوتاه تری ن زمان بهترین نتیجه را کسب کنند. با مطالعه ی این کتاب انتظار می رود زبان آموزبا ساختار کلی آزمون آیلتس ،نوع سوالات،موضوع سوالات، نوع پاسخ گویی به سوالات آشنا شود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب برنامه ریزی دقیق برای رساندن داوطلب به نمره بالا آزمون آیلتس می باشد. به نحوی که مدیریت زمان در این کتاب بسیار با اهمیت می باشد و توسط نویسنده به آن پرداخته شده که در کمتر کتابی مشاهده می شود.

ویژگی های بی نظیر کتاب Action Plan For IELTS

از ویژگی های بی نظیر این کتاب می توان به موارد زیراشاره کرد:

  • این کتاب ارزشمند هر چهار مهارت زبان انگلیسی را آموزش می دهد.
  •  در این کتاب تمام مطالب به صورت خود آموز تمام نکات کاربردی به شما آموزش داده می شود.
  • تمام معیار های نمره دهی در آزمون مخصوصآٌ نمره دهی مهارت گفتاری و نوشتاری را برای داوطلبان توضیح می دهد.
  •  با مثال های ساده و متعدد تمام مهارت های هر بخش را توضح می دهد.
ویژگی های بی نظیر کتاب Action Plan For IELTS
ویژگی های بی نظیر کتاب Action Plan For IELTS

از ویژگی های بی نظیر که با دانلود رایگان کتاب Action Plan For IELTS می باشد آشنا کردن داوطلب با دیدگان و نگاه اگزمینر می باشد که چه نکاتی را باید رعایت کرده تا اگزمینر نمره مورد نظر را در هر بخش به داوطلب دهد. در اصل قوانین نوشتاری و گفتاری برای کسب نمره بالا به تشریح آورده شده است.

دانلود رایگان کتاب Action Plan For IELTS با کیفیت

دانلود رایگان کتاب Action Plan For IELTS فایل PDF

دانلود رایگان کتاب Action Plan For IELTS فایل صوتی

پس از دانلود رایگان کتاب Action Plan For IELTS آن را از فایل زیپ خارج کرده و مطالعه کنید. همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب Action Plan For IELTS

برای مطالعه دانلود رایگان کتاب Action Plan For IELTS ابتدا گرامر موبوط به هر بخش را با دقت مطالعه بفرمایید سپس به مثال هایی که در هر قسمت ارائه شده است را مطالعه بفرمایید و سعی کنید مثال هایی دقیقا شبیه به مثال های کتاب ارائه کنید. سپس تمرین های هر بخش را با دقت حل کرده و در انتها پاسخ را بررسی کنید. سعی کنید درصورت پاسخ اشتباه به سوالات پاسخ درست را پیدا کرده و دلیل پاسخ اشتباه را نیز بیابید و در سوالات بعدی این اشتباهات را تکرار نشود. در انتهای هر بخش پاسخگو آن بخش وجود دارد که میتوانید با بررسی اشتباهات و پیداکردن نقاط ضعف خود آن را برطرف نمایید.

مشاوره برای آزمون های بین المللی

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی. برای دانلود کتاب داستان جذاب دانلود کتاب انگلیسی Animal farm اینجا کلیک کنید.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *