سبد خرید
دانلود رایگان کتاب بینوایان ویکتور هوگو

دانلود رایگان کتاب بینوایان با 2 ترجمه

2.4/5 - (16 امتیاز)

در این صفحه دانلود رایگان کتاب بینوایان شاهکار استاد ویکتور هوگو قرار گرفته است. این کتاب بدون سانسور با زبان اصلی و نحوه مطالعه و دلیل مطالعه این کتاب در این صفحه به صورت مفصل توضیح داده شده است. حتما برای دانلود رایگان کتاب بینوایان تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

دانلود رایگان کتاب بینوایان بدون سانسور

دانلود رایگان کتاب بینوایان زبان اصلی PDF

دانلود رایگان کتاب بینوایان ترجمه فارسی

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب بینوایان

بله، کتاب بینوایان (به فرانسوی: Les Misérables) اثر مشهوری از نویسنده فرانسوی ویکتور هوگو (Victor Hugo) می‌باشد. این کتاب یکی از معروف‌ترین و معتبرترین آثار ادبی جهان است و به عنوان یک اپیک (کتاب بلند و حماسی) شناخته می‌شود. اثر بینوایان تأثیرگذاری عمیق بر ادبیات جهانی داشته و در دسته‌بندی رمان‌های کلاسیک جای می‌گیرد.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس

داستان بینوایان در فرانسه در دوره‌های تاریخی مختلف روایت می‌شود و دنباله دارای قهری‌های اجتماعی و سیاسی آن دوره است. داستان اصلی کتاب درباره‌ی مردی به نام ژان ولژان (Jean Valjean) است که به دلیل دزدی از یک قرص دو رطل نان به زندان محکوم می‌شود. پس از آزادی از زندان، ولژان تصمیم می‌گیرد زندگی خود را اصلاح کند، اما می‌یابد که پاپ و جامعه او را به عنوان یک فراری از عدالت دشمن می‌دانند.

در “بینوایان”، ویکتور هوگو به مسائلی از جمله فقر و ظلم اجتماعی، عشق و اخلاق پرداخته و شخصیت‌های غنی و چندین طبقه‌ای را به تصویر می‌کشد. این کتاب از دیدگاه ادبی و انسانی تجسمی عمیق ارائه می‌دهد و از جمله آثاری است که اهمیت عمیقی در ادبیات دارد. بینوایان نه تنها برای داستان مهیج و شخصیت‌های قوی خود معروف است بلکه به عنوان یک پایه‌گذاری در ادبیات اجتماعی و انسانی نیز شناخته می‌شود.

ماجرای کتاب بینوایان

استاد ویکتور هوگو تقریبا بیش از 100 صفحه از کتاب خود را به فردی به نام مسیو بی‌ین وُنو میری‌یل اختصاص داده است. این پیرمرد 75 ساله که یک اسقف دینی میباشد در شهر به تمامی افراد مستمند کمک میکند. ایشان تمامی زندگی خود را وقف افراد مستمند و بی بطاعت کرده است. در ادامه داستان یک فرد معروف و نقش اول وارد می شود به نام ژان والژان که به اجبار به دلیل گرسنگی بچهای خواهرش دست به دزدی می زند. ژان والژان تنها یک قرص نان کوچک میدزد اما دادگاه او را ظالمانه به 5 سال زندان محکوم میکند.

در طول محکومیت او 4 بار سعی به فرار میکند که متاسفانه با شکست مواجه می شود و مدت محکومیت ژان والژان به 19 سال افزایش پیدا میکند. بعد از آزادی از زندان 19 سال تمامی مشکلات او به تازگی شروع می شود و او مجبور به رفتن به شهری دیگر می شود شهری که و ادامه داستان.

ویژگی های کتاب بینوایان

از ویژگی های بینظیر این کتاب که در تاریخ ماندگار شد است میتوان به موراد زیر اشاره کرد:

  • تعریف داستان به زبان ساده
  • به کاربردن ارایه های ادبی
  • تشبیه سازی در جمله
  • استفاده از ساختار سوم شخص در جمله
ویژگی های کتاب بینوایان
ویژگی های کتاب بینوایان

به توصیه بیشتر اساتید زبان انگلیسی به خصوص اساتید مراکز زبان ایران بریتانیا حتما دانلود رایگان کتاب بینوایان کتاب انگلیسی را دانلود کرده و مطالعه بفرماید.

نحوه مطالعه کتاب بینوایان

پس از دانلود رایگان کتاب بینوایان آن را از حالت فشرده خارج کرده و مطالعه بفرمایید. این کتاب یکی از آثار هنری است مرکز زبان ایران بریتانیا دانلود زبان اصلی و بدون سانسور کتاب بینوایان را در این صفحه قرار داده است. این کتاب برای افرادی که سطح زبان متوسط به سمت قوی دارند بسیار عالی برای تقویت زبان و همچنین برای بالا بردن سطح جمله بندی و گرامر می باشد. در این کتاب اصطلاحات و استعاره های بسیار خوبی بیان شده است. همچنین دانلود رایگان کتاب ۷ عادت مردمان موثر در اینجا قرار گرفته است که میتوان استفاده کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *