سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Clear Speech به همراه 2 فایل

دانلود رایگان کتاب Clear Speech

2.6/5 - (8 امتیاز)

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Clear Speech به همراه فایل های صوتی و تمامی موراد مطالعه با بالاترین کیفیت قرار گرفته است. همچنین نحوه مطالعه و اهمیت مطالعه این کتاب که از سری کتاب های کمبریج می باشد بیان شده است. برای دانلود رایگان کتاب Clear Speech تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

دانلود رایگان کتاب Clear Speech به همراه فایل صوتی

دانلود رایگان کتاب Clear Speech فایل PDF

دانلود رایگان کتاب Clear Speech فایل صوتی

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب Clear Speech

حتما شما از افرادی هستید که سالیان زیادی است که به دنبال تقویت اسپیکینگ خود هستید و تقریبا این اتفاق یک آرزو برای شما شده است. مجموعه ایارن بریتانیا با معرفی کتاب و قرار دادن دانلود رایگان کتاب Clear Speech در این صفحه بسیاری از مشکلات شما را برطرف کرده است. این کتاب یک کتاب کاملا خودخوان است. این کتاب به شما کمک میکند به راحتی صحبت کنید.

کتاب Clear Speech یک مجموعه کتاب آموزش تلفظ و تلفظ در زبان انگلیسی است که توسط Judy B. Gilbert نوشته شده است. این مجموعه کتاب‌ها به عنوان یکی از منابع محبوب برای تقویت تلفظ در زبان انگلیسی در مدارس زبان و برای افراد خودآموز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Clear Speech به شما کمک می‌کند تا تلفظ صحیح کلمات و عبارات انگلیسی را یاد بگیرید و مهارت‌های شنیداری خود را بهبود بخشید. این کتاب‌ها به تمرینات متعدد تلفظ، تمرینات شنیداری، و تمرینات تلفظ در مکالمات روزمره متنوعی می‌پردازند.

هر کتاب از این مجموعه برای سطوح مختلف زبان آموزان در نظر گرفته شده است، از سطوح مبتدی تا پیشرفته. بنابراین، شما می‌توانید کتاب مناسبی که به سطح شما می‌خورد را انتخاب کنید و بهبود مهارت‌های تلفظ و شنیداری خود بدهید.

اگر به تقویت تلفظ و تلفظ در زبان انگلیسی علاقه دارید، مجموعه کتاب‌های Clear Speech ممکن است یک منبع مفید برای شما باشد.

ویژگی های کتاب Clear Speech

از ویژگی بینظیر این کتاب که تمامی آموزشگاه های این کتاب را توصیه کرده اند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منبع گسترده تلفظ دقیق
  • ارائه ایده جذاب برای صحبت کردن
  • صدها نمونه و سمپل آماده
  • تقویت لیسنینگ علاوه بر اسپیکینگ
  • تقویت لهجه آمریکایی
  • آموزش گسترده لغت در زبان انگلیسی
ویژگی های کتاب Clear Speech
ویژگی های کتاب Clear Speech

و بسیاری از دلایل دیگر که حتما دانلود رایگان کتاب Clear Speech را به شما عزیزان توصیه می شود.

نحوه مطالعه کتاب Clear Speech

پس از دانلود رایگان کتاب Clear Speech آن را از حالت فشرده خارج کرده و مطالعه این کتاب را آغاز کنید. در ابتدا توضیحات اولیه که برای کتاب آورده شده است را با دقت مطالعه کنید. تمارین کتاب را با دقت انجام دهید. به ویس های هر بخش با دقت گوش دهید و برای تقویت ساختار زبانی خود حتما لغت های به کاربرده شده در این کتاب را یادداشت کنید. همچنین اگر طرفدار مطالعه رمان های جذاب های انگلیسی هستید حتما دانلود رایگان کتاب خانه متروک bleak house را انجام دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *