سبد خرید
ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO در 2023

ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO در 2023

امتیاز post

در این صفحه تمامی موراد درباره ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO در 2023 بیان شده است و نحوه مطالعه و ارائه پیشنهاد برای بالا بردن نمره آزمون دولینگو در این بخش توسط مرکز زبان ایران بریتانیا توضیح داده شده است. حتما تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید و از ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO اطلاعات کافی کسب کنید.

تعریف ریدینگ در آزمون های بین المللی

همانگونه همه شما میدانید ریدینگ به بخشی گفته می شود که متن انگلیسی داده شود و شما باید در این قسمت اطلاعاتی استخراج کنید. در این قسمت قدرت دامنه لغت شما ساختار جمله سازی و همچنین قدرت تفهیم متن در مدت زمان مشخص بررسی می شود. برخلاف آزمون های دیگر آزمون دولینگو در بخش ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO را با بخش های گفتاری و تلفظی ترکیب کرده است و یک بخش جدیدی به وجود آمده است. این بخش در هیچ آزمون بین المللی دیگری وجود ندارد.

بنر آزمون دولینگو
بنر آزمون دولینگو

به همین خاطر اگزمینر روش روش نمره دهی متفاوت تری در بخش ریدینگ نسبت به آزمون های بین المللی دیگر مانند آیلتس و یا تافل خواهد داشت.در قسمت زیر ساختار ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO اشاره شده است.

ساختار ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO

در بخش ریدینگ با تغییراتی که اخیرا در بخش ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO انجام شده است به 2 بخش عمده تقسیم میشود که شامل:

  • خواندن متن 

در این بخش داوطلب باید یک متن یک خطی که درباره موضوعات مختلف از قبیل ادبی، فرهنگی و یا اجتماعی می باشد پاسخ دهد.در این بخش فاکتورهایی که اگزمینر برای نمره دهی دارد شامل موارد زیر می باشد.

  1. تلفظ درست تک تک کلمات
  2. بیان استرس در بیان جملات
  3. استفاد از قوانین جمله بندی و سرعت دهی به جمله
  4. تاثیر کلمات بر یکدیگر برای بالا بردن قدرت دادن به جمله
ساختار ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO
ساختار ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO

همه موارد بالا باید رعایت شود تا نمره خوبی در این بخش کسب شود. در این بخش داشتن نمونه سوالات سال های گذشته میتواند کمک شایانی به شما در کسب نمره بالا در این بخش داشته باشد. به تمامی داوطلبین عزیز در ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO توصیه میشود که نمونه سوالات سال های گذشته را تهیه کننید. برای اطلاع از نمونه سوالات سال های گذشته آزمون دولینگو اینجا کلیک کنید.

در این قسمت شما 20 ثانیه زمان خواهید داشت که به سوالت ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO این بخش پاسخ دهید. در صورتی که بیش از 3 یا 4 ثانیه سکوت کنید در این قسمت به شما هیچ نمره تعلق نمیگیرد.

  • پاسخ به سوالات هشت دقیقه ای

در این قسمت که اخیرا به آزمون دولینگو اضافه شده است و نمره خوبی برای داوطلب خواهد داشت. داوطلب باید در مدت زمان 8 دقیقه به 4 سری سوال پاسخ دهد. که هر یک شامل موارد زیر می باشد.

پاسخ به سوالات هشت دقیقه ای ریدینگ دولینگو
پاسخ به سوالات هشت دقیقه ای ریدینگ دولینگو

انتخاب کلمه

در این بخش ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO یک متن دهده می شود و داوطلب باید به 4 سوال که در این قسمت برخی از کلمات جای خالی دارد پاسخ دهد. در این بخش در سمت راست کشویی وجود دارد که برای هر گذینه 4 پاسخ پیشنهادی ارائه شده است. این قسمت نمره منفی نداشته لذا درصورتی که به سوالات تسلط ندارید حتی به شانس نیز گذینه ای را انتخاب کنید.

ریدینگ آزمون دولینگو انتخاب کلمه
ریدینگ آزمون دولینگو انتخاب کلمه

در این قسمت باید تمامی تلاش انجام شود مه مفهموم اصلی متن را با دقت متوجه شوید نیازی به ترجمه تک تک کلمات نیست و حتما با دقت متن را آنالیز کنید. برای دانستن بزرگترین مشکلات آزمون دولینگو اینجا کلیک کنید.

انتخاب از جای خالی 

در این قسمت ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO متن بلندی به شما داده می شود و شما باید در این بخش قسمتی از متن که جای خالی وجود دارد را با دقت و با استفاده از گرامر و ساختار جمله پرکنید. به عکس زیر دقت کنید.

ریدینگ آزمون دولینگو بخش خای خالی
ریدینگ آزمون دولینگو بخش خای خالی

در این قسمت شما 2 دقیقه زمان خواهدی داشت که به سوالات پاسخ درست دهید. پیشنهاد برای این قسمت خواند 2 خط ابتدایی و 2 خط انتهای بعد از جای خالی می باشد. اگر چه انتخاب کلمات کلیدی برای بالا بردن سطح ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO در بخش جای خالی بسیار موثر خواهد بود.

انتخاب بهترین عنوان برای قسمت ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO

در این قسمت باید بهترین عنوان را مابین گذینه های ارئه شده انتخاب کنید. بهترین گذینه برای انتخاب میتواند از انتخاب کلمات کلیدی که در متن به آن اشاره شده است و یا در مقدمه موضوعی که به آن تاکید بیشتری شده است باشد. حتما از نمونه سوالات سال های گذشته در این بخش استفاده کنید.

انتخاب بهترین عنوان برای قسمت ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO
انتخاب بهترین عنوان برای قسمت ریدینگ دولینگو Reading DUOLINGO

در این بخش سوالات گسترده اس أورده شده است که حتما پی دی اف رایگان توضیح بخش های ریدینگ به زبان انگلیسی در وب سایت ایران بریتانیا را دانلود کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *