سبد خرید
دانلود رایگان کتاب TOEFL Test Preparation Kit

دانلود رایگان کتاب TOEFL Test Preparation Kit

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب TOEFL Test Preparation Kit با تمامی نکات طلایی برای مطالعه و نحوه تست زدن این کتاب بیان شده است. برای داشتن اطلاعات کافی و دانلود رایگان کتاب TOEFL Test Preparation Kit تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

معرفی کتاب تافل کیت TOEFL Test Preparation Kit

اگر شما به تازگی آزمون تافل را اتخاب کرده اید و دوره های این آزمون را به صورت خودخوان و یا به صورت کلاس های تخصصی گذرانده اید و برای تست زدن در باره آزمون تافل به دنبال کتاب مناسبی هستید توصیه مرکز زبان ایران بریتانیا حتما دانلود رایگان کتاب TOEFL Test Preparation Kit را انجام دهید. این کتاب که به اسم تافل گیت نیز معروف است سرشار از تست های کاربردی و حرفه ای می باشد.

این کتاب شامل تست های بخش های اسپیکینگ و رایتینگ و ریدینگ و حتی اسپیکینگ می باشد که در جامعترین سوالات در این کتاب آورده شده است. در توصیف این کتاب همان قدر میتوان اشاره کرد که این کتاب دارای بیش از 140 دوره سوالات سوالات سال های گذشته می باشد که بسیار تکرار پذیر بوده است.

همان طور که همه شما می دانید آزمون تافل به 2 ساختار کاغذی و آنلاین برگزار می شود که این کتاب برای آزمون تافل کاغذی بسیار مناسب است. این کتاب علاوه بر آزمون آیلتس برای آزمون های داخلی زبان انگلیسی مانند MSRT و MHLE  مورد استفاده قرار میگیرد. تعداد سوالات سوال های گذشته آزمون های داخلی بسیار تکراری از همین کتاب بوده است بدون حتی یک تغییر ساده بنابرین گستردگی استفاده این کتاب بسیار زیاد است.

ویژگی های کتاب TOEFL Test Preparation Kit

این کتاب دارای ویژگی های منحصر به فرد خاصی می باشد که در اینجا به صورت مختصر به آن شاره شده است:

  • تست های طبقه بندی شده
  • پاسخ تشریحی برای هر تست
  • بیش از 900 سوال سوالات سال های گذشته
  • بیش از 140 سوال تمرینی و بسیار نزدیک به آزمون
  • دستورالعمل حرفه ای برای تقویت زبان
ویژگی های کتاب TOEFL Test Preparation Kit
ویژگی های کتاب TOEFL Test Preparation Kit

از ویژگی های برجسته این کتاب میتوان بسیار اشاره کرد دانلود رایگان کتاب TOEFL Test Preparation Kit توصیه شده توسط اساتید برجسته زبان مدرس تافل در سرتاسر دنیا می باشد. تافل کیت را حتما دانلود کنید.

دانلود رایگان کتاب TOEFL Test Preparation Kit به همراه فایل صوتی

دانلود رایگان کتاب TOEFL Test Preparation Kit فایل PDF

دانلود رایگان کتاب TOEFL Test Preparation Kit فایل صوتی

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب تافل کیت

پس از دانلود رایگان کتاب TOEFL Test Preparation Kit ابتدا توضیح ابتدای هر بخش را مطالعه کنید سپس بعد از آن تمامی تست های هر بخش را با توجه به تکنیک های ارائه شده در آن فصل بزنید. در انتهای دلایل و مشکلات که در تست ها وجود داشته است بیابید و آنها را با دقت برطرف نمایید. حتما فایل های بخش گوش دادن را چندین بار گوش دهید. همچنین کتاب ارزشمند دیگری دانلود رایگان کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS در این صفحه انجام دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *