سبد خرید
دانلود رایگان کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

دانلود رایگان کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS  قرار گرفته شده است همچنین نکات طلایی و نحوه مطالعه این کتاب با تشریح سوالات و فایل صوتی در این صفحه قرار گرفته است. برای دانلود رایگان کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS  تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

معرفی کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

اگر شما هم از افرادی هستید که منابع گسترده آزمون آیلتس شما را گمراه کرده است و نمیدانید چه منابعی برای شما مناسب تر است حتما این کتاب را به شما پیشنهاد میکنیم. این کتاب توضیه شده توسط اساتید برجسته زبان انگلیسی در همه کشورها می باشد. کتاب کمبریج گاید در 2 نسخه برای آزمون آیلتس به چاپ رسیده است. که هر چهار مهارت زبان را برای دانش پژوهان کار میکند. این کتاب دارایدسته بندی بسیار جذاب بر اساس سطح بندی شما می باشد. در این کتاب برای ریدینگ و لیسنینگ و رایتنگ 8 درس مجذا را شامل می شود و برای اسپیکینگ شامل 4 درس اختصاصی می باشد.

بیش از 400 صفحه اختصاصی تدریس و ساختار زبانی و آموزش فو ق العاده و  همچنین بیش از 1000 نکته کوتاه و کاربردی در اسپیکینگ و رایتینگ از جذابیت های بسیار برای بالا بردن نمره در این آزمون می باشد. این کتاب برای سطوح مقدماتی تا حرفه ای زبان انگلیسی تهیه شده است لذا برای تمامی کاربران زبان از مبتدی تا حرفه ای که برای تقویت زبان نکات زبانی بسیاز جذاب را توضیح داده می شود.

ویژگی های کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

این کتاب را بسیاری از اساتید پیشنهاد داه اند به دلایل زیر:

  • آموزش نکات کلیدی
  • ارتقا مهارت ها با سوالات بسیار مهم
  • ارزیابی مهارت ضعف و قوت داوطلب و ارتقا آنها
  • پرورش ایده و استراتژی برای صحبت کردن و نوشتن
  • تست های بسیار نزدیک به آزمون اصلی و ساختار کاربردی
  • بالا بردن دامنه دامنه لغت داوطلب و ساختار گرامری
  • به تسلط رساندن کاربر برای افزایش مهارت
ویژگی های کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS
ویژگی های کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

در یک نکته میتوان دانلود رایگان کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS و مطالعه برای هر کاربری را ضروری دانست چون تمامی نیاز های شما را در این کتاب شناسیایی شده و برطرف کرده است.

دانلود رایگان کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS با فایل صوتی

دانلود رایگان کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS فایل pdf

دانلود رایگان کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS  فایل صوتی

پس از دانلود رایگان کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS آن را از حال فشرده خارج کنید و استفاده کنید حجم فایل 200 مگابایت می باشد.

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

پس از دانلود رایگان کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS ابتدا بخش ساختاری و توضیحی ابتدای هر بخش را مطالعه کنید سپس بعد از آن تمامی تست های هر بخش را با توجه به تکنیک های ارائه شده در آن فصل بزنید. در انتهای دلایل و مشکلات که در تست ها وجود داشته است بیابید و آنها را با دقت برطرف نمایید. حتما فایل های بخش گوش دادن را چندین بار گوش دهید. همچنین کتاب ارزشمند دیگری دانلود رایگان کتاب های Objective IELTS در این صفحه انجام دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

1 comments

  1. حشمت حسینی

    great

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *