سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Telephoning in English در 2 فایل

کتاب Telephoning in English

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Telephoning in English با بالاترین کیفیت قرار گرفته شده است. این کتاب به موضوع تلفن زدن در زبان انگلیسی می‎پردازد و به افرادی که به کار تجارت و بازرگانی مشغول هستند، پیشنهاد می‌شود. با مطالعه این کتاب و یادگیری دروس آن می‎توانید با مشتریان خارجی خود از طریق تلفن ارتباط برقرار کنید و کسب و کار خود را رونق بخشید. برای دانلود رایگان کتاب Telephoning in English این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

دانلود رایگان کتاب Telephoning in English

دانلود رایگان کتاب Telephoning in English فایل pdf

دانلود رایگان کتاب Telephoning in English فایل صوتی

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب Telephoning in English

کتاب Telephoning in English یک منبع آموزشی است که برای افرادی که می‌خواهند مهارت‌های مکالمه تلفنی خود را بهبود دهند و به طور مؤثر در مکالمات تلفنی در زبان انگلیسی شرکت کنند، طراحی شده است. این کتاب ممکن است شامل موضوعاتی مانند تماس‌های تجاری، مکالمات حرفه‌ای تلفنی، اصطلاحات و عبارات متداول تلفنی، و نکات مهم در ارتباطات تلفنی باشد.

کتاب Telephoning in English معمولاً به صورت یک راهنمای عملی طراحی می‌شود و شامل تمرین‌ها و فعالیت‌هایی برای تمرین مهارت‌های تلفنی زبانی ارائه می‌دهد. این کتاب می‌تواند به افرادی که در محیط کاری یا تحصیلی با تماس‌های تلفنی روزمره سر و کار دارند، کمک کند تا به طور مؤثر‌تر و مطمئن‌تر در این موارد عمل کنند.

اگر به ارتقاء مهارت‌های تلفنی خود در زبان انگلیسی علاقه دارید، می‌توانید این کتاب را از کتابفروشی‌ها یا منابع آموزش زبان انگلیسی تهیه کرده و با مطالعه و تمرینات آن، مهارت‌های تلفنی خود را تقویت کنید. همچنین، می‌توانید به دنبال نسخه‌های الکترونیکی یا منابع آموزشی مشابهی هم بگردید که ممکن است به شما در این زمینه کمک کنند.

دانلود رایگان کتاب Telephoning in English برای افرادی که در سطح متوسط رو به بالا قرار دارند، مناسب می‌باشد. با این کتاب می‌توانید مهارت‎های مکالمه تلفنی را به صورت خودآموز یاد بگیرید و مانند یک حرفه‌ای صحبت کنید.

ویژگی‌های کتاب Telephoning in English

دانلود رایگان کتاب Telephoning in English انواع تماس‌های تلفنی را مطرح می‌کند و مثال‌های متعددی دارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‎های این کتاب، فایل‌های صوتی همراه آن است. این فایل‌ها به زبان‌آموز در یادگیری تلفظ کلمات و لهجه کمک می‎کنند و چیزهای بیشتری به او یاد می‎دهند. رونوشت تمام تماس‌های تلفنی موجود در فایل‌های صوتی، در کتاب آمده است. دانلود رایگان کتاب Telephoning in English بر روی لهجه بریتیش تمرکز دارد.

  • آموزش لغات حرفه ای
  • روش استفاده از لغات
  • کاربردی کردن مثال ها
  • آموزش مکالمه روزمزه
  • قرارگرفتن در شرایط مختلف
ویژگی‌های کتاب Telephoning in English
ویژگی‌های کتاب Telephoning in English

از دیگر ویژگی‌های دانلود رایگان کتاب Telephoning in English می‌توان به تمرینات آن اشاره کرد. هر بخش کتاب دارای تمرین می‌باشد. تمرینات مرتبط با موضوعات کتاب مطرح شده‌اند و دارای جوابیه نیز هستند.

نحوه مطالعه کتاب Telephoning in English

دانلود رایگان کتاب Telephoning in English به صورت یک فایل پی‌دی‌اف به همراه یک فایل صوتی در اختیار شما قرار می‎گیرد. هر بخش از این کتاب به یک مبحث می‎پردازد و در ادامه تمریناتی را نیز ارائه می‎دهد. توصیه می‌شود پس از مطالعه مبحث، تمرینات مربوطه را انجام دهید و میزان یادگیری خود را بسنجید. می‌توانید پاسخ تمرین‌ها را در انتهای کتاب ببینید.

فایل‌های صوتی همراه با دانلود رایگان کتاب Telephoning in English نیز امکان یادگیری بیشتر را برای شما ممکن می‌سازد. فایل‎ها را به دقت گوش دهید و هم‌زمان رونوشت آن را نیز مطالعه کنید تا بهتر یاد بگیرید. همچنین برای دانلود رایگان دیکشنری Word By Word اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *