سبد خرید
دانلود رایگان دیکشنری Word By Word در 30 درس

دانلود رایگان دیکشنری Word By Word در 30 درس

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان دیکشنری Word By Word با بالاترین کیفیت قرار گرفته شده است. این دیکشنری یکی از بهترین منابع آموزشی برای یادگیری لغات انگلیسی می‎باشد و در تمامی نقاط دنیا شناخته می‌شود. دانلود رایگان دیکشنری Word By Word برای تمامی سطوح، از مبتدی تا پیشرفته، مناسب است و به زبان‌آموزان پیشنهاد می‌گردد. برای دانلود رایگان دیکشنری Word By Word و مطالعه آن، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

معرفی دیکشنری Word By Word

دیکشنری Word By Word یکی از محبوب‌ترین دیکشنری‌های دنیاست و شهرت بسیار زیادی دارد. این دیکشنری بیش از 4000 لغت را در برمی‎گیرد و آن‌ها با تصاویری جذاب، رنگی و باکیفیت به مخاطب نشان می‎دهد. دانلود رایگان دیکشنری Word By Word برای استفاده زبان‌آموزان در تمامی سطوح مناسب است. افرادی که در سطح مبتدی و متوسط هستند، به راحتی می‎توانند از این دیکشنری استفاده کنند و کلمات را به خاطر بسپارند. سطح مقدماتی این کتاب برای آموزش کودکان نیز بسیار مناسب است.

دانلود رایگان دیکشنری Word By Word دارای دو سطح مقدماتی و متوسط می‎باشد. سطح مقدماتی دیکشنری به لغات عمومی و ضروری که در مکالمات روزمره مورد استفاده قرار می‎گیرند، می‌پردازد. این واژگان در قالب موضوعاتی چون اطلاعات شخصی، مدرسه، شهر، رستوران، قاره‌ها و کشورها، انواع پوشاک و … گنجانده شده‌اند. دانلود رایگان دیکشنری Word By Word یک فایل صوتی نیز دارد که امکان یادگیری تلفظ صحیح لغات را برای زبان‎آموز فراهم می‎کند. فایل صوتی ارائه شده بر روی لهجه آمریکن تمرکز دارد.

ویژگی‌های دیکشنری Word By Word

دیکشنری‌های تصویری از جمله بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی هستند. این دیکشنری‌ها لغات و اصطلاحات را به صورت تصویری آموزش می‎دهند و امکان یادگیری بهتر را برای زبان‌آموز فراهم می‎کنند. زبان‌آموزان می‌توانند با دانلود رایگان دیکشنری Word By Word ، لغات انگلیسی را در حافظه تصویری خود ذخیره کنند و با این کار سرعت یادگیری‌شان را بهبود بخشند.

ویژگی‌های دیکشنری Word By Word
ویژگی‌های دیکشنری Word By Word

از دیگر ویژگی‌های دیکشنری Word By Word می‌توان به قابل فهم بودن عکس‎های آن اشاره کرد. در هر بخش از این دیکشنری مکالمات بسیار کوتاهی دیده می‎شود و در انتهای آن نیز تعدادی سوال مطرح شده است. سوالات در مرتبط با موضوع درس هستند و افکار و عقاید شخصی زبان‎آموز را جویا می‎شوند. پاسخ دادن به این سوالات زبان‌آموز را به چالش می‌کشد و مهارت‌های زبان انگلیسی را در او تقویت می‌کند. در واقع زبان‌آموز علاوه بر یادگیری لغات، دیگر مهارت‌های زبان را نیز می‌آموزد.

دانلود رایگان دیکشنری Word By Word

دانلود رایگان دیکشنری Word By Word مقدماتی فایل pdf

دانلود رایگان دیکشنری Word By Word کتاب کار اول

دانلود رایگان دیکشنری Word By Word کتاب دوم

دانلود رایگان دیکشنری Word By Word فایل صوتی

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه دیکشنری Word By Word

دانلود رایگان دیکشنری Word By Word به صورت فایل پی‌دی‌اف همراه با یک فایل صوتی ارائه می‎شود. شما به راحتی می‌توانید بخش‌های مختلف دیکشنری مطالعه کنید و با کمک گرفتن از حافظه تصویری خود، واژگان جدید را به خاطر بسپارید. دقت داشته باشید که در کنار خواندن لغات، به فایل صوتی نیز گوش دهید و واژگان را با تلفظ صحیح یاد بگیرید. همچنین برای دانلود رایگان کتاب College Writing For Dummies اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *