سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Listen Here در 2 بخش

دانلود رایگان کتاب Listen Here در 2 بخش

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Listen Here با بالاترین کیفیت قرار داده شده است. اگر در بخش گوش دادن چه برای آزمون های بین المللی و چه در بخش زبان های عمومی دچار مشکل هستید دانلود رایگان کتاب Listen Here را انجام دهید و کتاب را با دقت مطالعه کنید.

معرفی کتاب Listen Here

اگر بخواهیم به شما یک کتاب خودآموز برای تقویت لیسنینگ از سری مجموعه کمبریج معرفی کنیم حتما دانلود رایگان کتاب Listen Here پیشنهاد می شود. این کتاب با داشتن ویژگی های منحصر به فرد میتواند بسیار زیاد است. این کتاب برای افراد دارای سطح Pre-intermediate تا Intermediate با بالا طراحی شده است. تمامی افرادی که به لهجه بریتیش علاقه خاصی دارند میتوانند این کتاب را دانلود کنند و از ویژگی های بیشمار آن بهره مند شوند.

علاوه بر شرک کنندگان آزمون آیلتس که این کتاب برای آنها بسیار مفید می باشد. داوطلبین آزمون PTE  نیز میتوانند از این کتاب استفاده کنند همچینن برای تقویت لیسنینگ زبان انگلیسی بسیار کاربردی می باشد.

این کتاب دارای 28 درس تخصصی می باشد که در هر درس درباره موضوع خاصی مانند سلامت، ورزش، خرید و غیره صحبت میکند. به همراه این کتاب فایل صوتی نیز می باشد که به بالا بردن قدرت گرامری و همچنین بالابردن لغت شناسی و همچنین صحبت کردن هر فرد می تواند کمک بسیار زیادی داشته باشد. درس های این کتاب از اسان به سمت سخت طراحی شده است تا سطح زبان فرد را با شیب ملایمی تقویت کند.

ویژگی های کتاب Listen Here

از ویژگی های بینظیر این کتاب که آن را نسب به کتاب های هم سطح خود متمایز کرده است میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع لغت آموزی در این کتاب
  • تنوع لهجه آموزش در گفتار های مختلف
  • تمرین های متنوع
  • ترتیب آموزش از آسان به سخت
ویژگی های کتاب Listen Here
ویژگی های کتاب Listen Here

این کتاب توصیه شده توسط اکثر اساتید برجسته زبان انگلیسی به خصوص مرکز زبان ایران بریتانیا می باشد. حتما دانلود رایگان کتاب Listen Here را انجام دهید.

دانلود رایگان کتاب Listen Here به همراه فایل صوتی

دانلود رایگان کتاب Listen Here فایل PDF

دانلود رایگان کتاب Listen Here صوتی

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب Listen Here

پس از دانلود رایگان کتاب Listen Here آن را از حالت فشرده خارج کرده و شروع بهمطالعه کنید. این کتاب را میتوان به 2 شکل مطالعه کرد اول به عنوان منبع خودآموز و مکمل کتاب های دیگر برای بالا بردن سطح لیسنینگ و در قسمت دوم به عنوان تدریس توسط استاد برای بالابردن مهارت استفاده شود. حتما فایل های صوتی را با دقت گوش دهید سپس تمارین هر بخش را با دقت تکمیل کنید.

درصورت علاقه به لغت های کاربردی زبان انگلیسی دانلود رایگان کتاب ۵۰۴ واژه ضروری انگلیسی را انجام دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *