سبد خرید
دانلود رایگان کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی

دانلود رایگان کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی قرار گرفته شده است. همچنین تمامی توضیحات کلیدی برای ارتقا لغات در مکالمه و همچنین لغات ضروری برای آزمون های بین المللی آورده شده است. برای دانلود رایگان کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

معرفی کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی

اگر شما هم به دنبال بالا بردن دامنه لغت خود برای هر چه بهتر کردن مهارت صحبت کردن روزمره و یا خواندن مجله و مقالات و حتی تحصیلی و نوشتن متن های زبان انگلیسی هستید به شما دانلود رایگان کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی که در این صفحه قرار گرفته شده است توصیه می شود. عده ای از افراد بر این تحقیق انجام داده اند که چگونه میتوان تسلط کامل بر ساختار لغتی در همه زمینه داشته باشید لذا لغت های ضروری را سرچ کرده اند و به این 504 لغت رسیدند.

ساختار این کتاب شامل 42 درس و هر درس نسز به صورت متوسط 12 لغت داراست تا لغات را به صورت حرفه ای به کاربران بیاموزد. انتشارات بارونز Barrons این کتاب را به چاپ رسانده است. حتما این کتاب چه برای تقویت زبان عمومی و یا چه برای اینکه در آزمون های بین المللی مانند آیلتس و یا تافل و حتی دولینگو و یا سلپیپ مطالعه بفرمایید. به غیر از این کتاب کتاب های دیگر مانند کتاب 1100 و یا 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی نیز برای مطالعه پیشنهاد می شود.

ویژگی های کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی

این کتاب توصیه شده توسط اکثر مدرسین زبان انگلیسی در سرتاسر دنیا می باشد. حتما این مجموعه کتاب را شروع به مطالعه بفرمایید. به دلایل زیر:

  • دسته بندی کلمات
  • ارائه مثال های کوتاه و کاربردی
  • بالابردن لغت های کاربردی زبان
  • تمرین های جذاب و برای بالا بردن سطح یادگیری
ویژگی های کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی
ویژگی های کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی

جدیدترین چاپ این کتاب در این صفحه موجود است و ادیت جدید مشکلات قبلی در این کتاب را رفع کرده است.

دانلود رایگان کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی

دانلود رایگان کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب 504

پس از دانلود رایگان کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی آن را از حالت فشرده خارج رده و شروع به مطالعه بفرمایید. لغت پیشنهادی که در ابتدای هر درس داده شده است با دقت بخوانید برای هر قسمت مثال های متنوعی آورده شده است حتما این مثال ها را با دقت مطالعه کنید. و در مرحله بعد خود شما نیز برای این مرحله مثال های جذاب و کاربردی برای به خاطر سپردن همیشه لغات به کارببندید.

در انتهای درس های کتاب 504 مروری بر کی لغات داده شده آورده شده است حتما بدون توجه به معنی این لغات را مرور کنید. برخی از انتشارات اقدام به چاپ دانلود رایگان کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی به صورت ترجمه رایگان کرده اند حتما کتابی را تهیه کنید که معنی فارسی در آن نوشته نشده باشد.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *