سبد خرید
دانلود رایگان کتاب English Phrasal Verbs in Use

کتاب English Phrasal Verbs in Use

5/5 - (1 امتیاز)

در این صفحه دانلود رایگان کتاب English Phrasal Verbs in Use برای ارتقا زبان انگلیسی و مکالمه حرفه ای زبان قرار گرفته شده است. همچنین تمامی توضیحات لازم جهت درک بعتر موضوع و همچنین بالا بردن قدت یادگیری در این صفحه آورده شده است. لطفا برای دانلود رایگان کتاب English Phrasal Verbs in Use تا انتهای این  صفحه با ما همراه باشید.

دانلود رایگان کتاب English Phrasal Verbs in Use با کیفیت

دانلود رایگان کتاب English Phrasal Verbs in Use  مقدماتی 1 

دانلود رایگان کتاب English Phrasal Verbs in Use مقدماتی 2

دانلود رایگان کتاب English Phrasal Verbs in Use پیشرفته

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب English Phrasal Verbs in Use

کتاب English Phrasal Verbs in Use یک منبع آموزشی مفید برای افرادی است که می‌خواهند مهارت استفاده از فعل‌های ترکیبی (Phrasal Verbs) در زبان انگلیسی را تقویت کنند. این کتاب از مجموعه کتاب‌های مشهور In Use توسط ناشر Cambridge University Press منتشر شده است. ویژگی‌های اصلی این کتاب عبارت‌اند از:

بسته خودآموز آیلتس
بسته خودآموز آیلتس

ساختار منظم

کتاب English Phrasal Verbs in Use از چندین فصل تشکیل شده است که هر کدام به یک موضوع خاص مرتبط با فعل‌های ترکیبی پرداخته و در هر فصل، فعل‌های ترکیبی مشابه گروه‌بندی شده‌اند.

تمرین‌های عملی

در هر فصل این کتاب، تمرین‌های متنوعی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا فعل‌های ترکیبی را در موقعیت‌های واقعی تمرین کنید.

توضیحات مفصل

هر فعل ترکیبی به همراه معانی و مثال‌های مفصل توضیح داده شده‌اند. این توضیحات به شما کمک می‌کنند تا به درک عمیق‌تری از معانی و کاربردهای هر فعل ترکیبی برسید.

ترتیب مرتب

کتاب به ترتیب از سطح مبتدی تا پیشرفته فعل‌های ترکیبی را معرفی می‌کند. این ترتیب به شما کمک می‌کند تا به تدریج مهارت‌های خود را توسعه دهید.

نمونه‌های واقعی

کتاب English Phrasal Verbs in Use از مثال‌ها و جملات واقعی که در مکالمات روزمره به کار می‌روند استفاده می‌کند، بنابراین شما می‌توانید این فعل‌های ترکیبی را در موقعیت‌های واقعی به کار ببرید.

تمرکز بر مهارت‌های شفاهی: این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های شفاهی‌تان را با تقویت فهم و استفاده از فعل‌های ترکیبی در مکالمات تقویت کنید.

English Phrasal Verbs in Use یک منبع مفید برای ارتقاء مهارت‌های زبانی در زمینه فعل‌های ترکیبی است و به شما کمک می‌کند تا این اصطلاحات پرکاربرد را به صورت موثر به زبان انگلیسی خود اضافه کنید.

ویژگی های کتاب English Phrasal Verbs in Use

از ویژگی های بسیار زیاد این مجموعه کتاب ها که برای دانش پژوهان عزیز توصیه شده است میتوان به موراد زیر اشاره کرد:

  • تنوع لغات به کارفته در این مجموعه کتاب ها
  • کلمات و مثال های متنوع
  • بالا بردن دامنه لغات عامیانه
  • آشنایی با ساختار های متوع کلمات
ویژگی های کتاب English Phrasal Verbs in Use
ویژگی های کتاب English Phrasal Verbs in Use

این کتاب توصیه شده توسط اساتید برجسته زبان انگلیسی می باشد. حتما دانلود تمامی بخش های این کتاب را انجام دهید.

نحوه مطالعه  کتاب English Phrasal Verbs in Use

پس از دانلود رایگان کتاب English Phrasal Verbs in Use آن را از حالت فشرده خارج کرده و کتاب متوسط که ابتدایی ترین کتاب می باشد در سطح B1 , B2  می باشد را شروع به مطالعه کنید. در ابتدای هر قسمت افعال مهم تدریس می شود سپس در ادامه تمرینات مربوط به همان قسمت گنجانده شده است تا تسلط کافی در آن قسمت شکل بگیرد. آموزش در ابتدا بر روی افعال ساده سپس افعال سخت تر و آزمون تر بیان می شود.

همچنین برای دانلود کتاب تست آیلتس به نام دانلود رایگان کتاب IELTS Test Builder اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *