سبد خرید
دانلود رایگان کتاب IELTS Test Builder در 2 سطح

دانلود رایگان کتاب IELTS Test Builder در 2 سطح

4.7/5 - (4 امتیاز)

در این صفحه دانلود رایگان کتاب IELTS Test Builder قرار گرفته است. تمامی نکات کلید برای ارتقا نمره در این صفحات آورده شده است. تمامی دانشجویانی که برای آزمون آیلتس و حتی دیگر آزمون های بین المللی زبان انگلیسی مطالعه میکنند حتما دانلود رایگان کتاب IELTS Test Builder را انجام میدهند.

معرفی کتاب IELTS Test Builder

اگر شما هم آماده آزمون آیلتس هستید و در ماه های آخر آمادگی قرار دارید و به توصیه استاد خود آماده آزمون آیلتس آکادمیک و یا آیلتس جنرال می شوید توصیه مرکز زبان ایران بریتانیا به شما دانلود رایگان کتاب IELTS Test Builder می باشد.

این سری کتاب در 2 جلد و برای تست زدن سوالات متنوع آزمون آیلتس طراحی شده است. این کتاب از سری کتاب های مک میلان می باشد که علاوه بر تست های طبقه بندی شده آزمون آیلتس به سبک سال های گذشته و با آخرین تغییرات سعی کرده تمرین های ویژه ای برای بالا بردن سطح زبانی و همچنین بیان نکات کلیدی و طلایی برای هر تست داشته باشد.

سطح تعیین شده برای شروع این کتاب 4 آزمون ایلتس و ارتقا نمره تا 6 الی 7 نیز خواهد داشت. از ویژگی های این کتاب ارتقا مهارت هر 4 سطح در آزمون آیلتس مس باشد. این کتاب به همراه فایل صوتی ارئه شده است.

ویژگی های کتاب IELTS Test Builder

این کتاب توصیه شده توسط اکثر اساتید برجسته زبان انگلیسی می باشد به دلیل زیر:

  • تست های جدید
  • تست های طبقه بندی شده
  • آزمون های مفید
  • نمونه سوالات به همراه توصیح تشریحی
  • بیان نکات کلیدی هر تست
ویژگی های کتاب IELTS Test Builder
ویژگی های کتاب IELTS Test Builder

حتما این کتاب را به همراه فایل صوتی دانلود کنید و از امتیازات این کتاب بهره مند شوید.

دانلود رایگان کتاب IELTS Test Builder با کیفیت

دانلود رایگان کتاب IELTS Test Builder شماره 1

دانلود رایگان کتاب IELTS Test Builder شماره 2

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب IELTS Test Builder

پس از دانلود رایگان کتاب IELTS Test Builder آن را از حالت فشرده خارج کنید سپس تست های هر بخش را شروع کنید به تست زدن. پس از اتمامی هر بخش حتما در انتهای راهنمای مطالعه برای تست مورد نظر و نکات طلایی برای مورد نظر آورده شده است حتما تست را بررسی کرده و پاسخ های تشریحی را پیدا کنید.

درصورت تمایل به مطالعه و تست زدن کتاب های حرفه ای زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس حتما دانلود رایگان کتاب IELTS Practice Tests Plus 3 اینجا انجام دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *