سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Cutting Edge در 6 جلد

دانلود رایگان کتاب Cutting Edge در 6 جلد

5/5 - (1 امتیاز)

Cutting Edge یکی از محبوب‌ترین مجموعه کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی است. این کتاب شیوه‌ای آسان و جذاب برای آموزش دارد و مورد توجه زبان‌آموزان قرار می‎گیرد. اگر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید و هنوز کتاب مناسبی برای این کار پیدا نکرده‌ید، پیشنهاد می‌کنیم دانلود رایگان کتاب Cutting Edge را امتحان کنید. برای دانلود رایگان کتاب  Cutting Edge، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

معرفی کتاب Cutting Edge

Cutting Edge مجموعه کتابی است که برای آموزش زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می‎گیرد. این کتاب در 5 سطح مختلف، از مقدماتی تا پیشرفته، دسته‌بندی شده و بر روی 4 مهارت شنیداری، نوشتاری، گفتاری و درک مطلب زبان‌آموزان تأکید دارد. کتاب Cutting Edge توسط انتشارات پیرسون به چاپ رسیده است و تمرکز  آن بر روی لهجه بریتیش می‌باشد.

در این مقاله می‌توانید دانلود رایگان کتاب  Cutting Edge را در 5 سطح انجام دهید و برای یادگیری بیشتر از آن استفاده کنید. دانلود رایگان کتاب Cutting Edgeدر سطوح شروع کننده (starter)، مبتدی (elementary)، پیش متوسط (Pre-intermediate)، متوسط (intermediate)، متوسط به بالا (Upper-intermediate) و پیشرفته (advance) دسته‌بندی شده و موضوعات مختلف را شامل می‎گردد.

ویژگی‌های کتاب Cutting Edg

ویرایش سوم کتاب Cutting Edg یک مجموعه کامل آموزشی است. این مجموعه دارای فایل‌های صوتی و ویدیویی نیز می‌باشد. این فایل‌ها زبان آموزان را به صحبت کردن تشویق می‌کنند و مهارت شنیداری و گفتاری آن‌ها را بهبود می‌بخشند. دانلود رایگان کتاب  Cutting Edge بخش دیگری با نام work book نیز دارد. work book امکان تمرینات بیشتر را برای زبان آموز فراهم آورده و باعث تقویت مهارت‌های مختلف زبانی می‌گردد.

ویژگی‌های کتاب Cutting Edg
ویژگی‌های کتاب Cutting Edg

دانلود کتاب Cutting Edg 14 فصل دارد و در هر فصل به یک موضوع می‌پردازد. فصل‌های کتاب Cutting Edg عبارتند از:

  • فصل اول: اوقات فراغت و ورزش (leisure and sport)
  • فصل دوم: اول و آخر (first and lasts)
  • فصل سوم: کار و استراحت (work and rest)
  • فصل چهارم: روزهای خاص (special days)
  • فصل پنجم: نگاه شما (your look)
  • فصل ششم: رفتن (going away)
  • فصل هفتم: موفقیت (success)
  • فصل هشتم: مکان هایی برای زندگی (places to live)
  • فصل نهم: قدیمی و جدید (old and new)
  • فصل دهم: مراقب باش (take care)
  • فصل یازدهم: بهترین چیزها (the best things)
  • فصل دوازدهم: کاملا نو (brand new)
  • فصل سیزدهم: فرد مناسب (the right person)
  • فصل چهاردهم: پول (money)

دانلود رایگان کتاب Cutting Edge تمامی فایل ها

دانلود رایگان کتاب Cutting Edge مقدماتی فایل صوتی

دانلود رایگان کتاب Cutting Edge مقدماتی کتاب معلم

دانلود رایگان کتاب Cutting Edge مقدماتی کتاب دانش آموز

دانلود رایگان کتاب Cutting Edge مقدماتی کتاب کار

دانلود رایگان کتاب Cutting Edge فایل صوتی کتاب کار

دانلود Cutting EdgePre-intermediate SB کتاب دانش آموز

 دانلود Cutting EdgePre-intermediate WB کتاب کار

دانلود Cutting EdgePre-intermediate WB فایل صوتی 

دانلود Cutting EdgePre-intermediate WB لغات ضروری

فایل صوتی کتاب انترمیدیت کتاب کار

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

بقیه کتاب ها را در کتاب تلگرامی دانلود کنید.

نحوه مطالعه کتاب Cutting Edg

دانلود رایگان کتاب Cutting Edge به صورت یک فایل در اختیار شما قرار می‎گیرد. هر فصل کتاب بخش‌هایی چون واژگان (Vocabulary)، گرامر (Grammar Focus)، مهارت‌ها (Skills­)، تلفظ (Pronunciation) و زبان زنده (Language Live) یا فرهنگ جهانی (World Culture) را شامل می‌‌گردد. بخش Study, Practice& Remember نیز در انتهای کتاب آورده شده و بر روی تکرار فصل‌ها و تمرین بیشتر تأکید دارد.

پس از دانلود رایگان کتاب Cutting Edge، مطالعه را از فصل اول شروع کنید و تمرینات هر فصل را نیز به دقت انجام دهید. ویرایش سوم دانلود رایگان کتاب  Cutting Edgeعلاوه بر کتاب، دارای دی‌وی‌دی نرم‌افزار، فایل‌های صوتی و ویدیویی نیز می‌باشد که می‌توانید برای یادگیری بیشتر از آن استفاده کنید. همچنین برای داشتن اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی دانلود رایگان کتاب English Idioms in Use Intermediate را انجام دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *