سبد خرید
دانلود رایگان کتاب English Idioms in Use Intermediate

دانلود کتاب English Idioms in Use چاپ 2

امتیاز post

در این صفحه دانلود کتاب English Idioms in Use با بالاترین کیفیت قرار گرفته است. حتما برای بالا بردن سطح زبانی خود و نزدیک کردن سطح زبانی خود به زبان انگلیسی و حتی بالا بردن نمره اسپیکینگ آزمون های مختلف دانلود کتاب English Idioms in Use را انجام دهید.

دانلود کتاب English Idioms in Use به همره فایل صوتی

لینک دانلود کتاب English Idioms in Use 

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

به همره فایل صوتی

دانلود رایگان کتاب English Idioms in Use Intermediate

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب English Idioms in Use Intermediate

English Idioms in Use Intermediate یک کتاب آموزشی است که به زبان آموزان کمک می‌کند تا اصطلاحات و عبارات زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرند و در مکالمات و نوشتار خود به طور مؤثری از آن‌ها استفاده کنند. این کتاب جزو مجموعه In Use از ناشر Cambridge University Press می‌باشد که مجموعه‌ای معتبر و معروف در زمینه آموزش زبان انگلیسی است.

در English Idioms in Use Intermediate، اصطلاحات و عبارات معمولی و رایج انگلیسی با توجه به سطح متوسط زبان آموزان مورد بررسی قرار می‌گیرند. کتاب شامل تعداد زیادی تمرین و فعالیت است که به زبان آموزان کمک می‌کند تا اصطلاحات را به خوبی متوجه شوند و بتوانند آن‌ها را به صورت مؤثر در مکالمات و نوشتار خود استفاده کنند. هر واژه یا عبارت به همراه مثال‌ها و تمرین‌های عملی آموزش داده می‌شود.

این کتاب مناسب زبان آموزانی است که سطح متوسط زبانی دارند و می‌خواهند دایره واژگان خود را با اصطلاحات و عبارات رایج افزایش دهند. آموزش اصطلاحات به زبان آموزان کمک می‌کند تا به طور طبیعی‌تر و روان‌تر در مکالمات خود از زبان انگلیسی استفاده کنند و از طرز صحیح صحبت کردن بهره‌برند.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس

این کتاب و سایر کتاب‌های مجموعه In Use معمولاً در کتابفروشی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین موجود هستند و می‌توانید آن‌ها را برای تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی خود تهیه کنید.

این کتاب در چند ویرایش تنطیم شده است که در چاپ جدید آن 62 درس در این کتاب گنجانده شده است و سعی شده است که اصطلاحات را به همراه معانی تخصصی و مثال های کاربردی به کار ببرد. تمارین حرفه ای در انتهای هر درس آورده شده که بسیار کاربردی است. این کتاب تاکید بسیار بر بالا بردن استعداد افراد خواهد داشت.

ویژگی های کتاب English Idioms in Use Intermediate

کتاب اصطلاحات رایج زبان انگلیسی کاربردهای زیادی دارد به خصوص در زبان آزمون که توسطه شده توسط اساتید برجسته مختلفی می باشد. به دلایل زیر این کتاب بسیار مهم است:

  • اصطلاحات مهم زبان
  • دسته بندی کاربردی
  • تمارین هر بخش
  • آزمون های کوچک در انتهای هر بخش
  • تنوع به کاربردن لغات از ضعیف به سمت سخت
ویژگی های کتاب English Idioms in Use Intermediate
ویژگی های کتاب English Idioms in Use Intermediate

به دلایل بسیار زیاد دانلود کتاب English Idioms in Use توصیه شده است حتما دانلود را انجام دهید.

نحوه مطالعه کتاب های اصطلاحات انگلیسی

پس از دانلود کتاب English Idioms in Use آن را از حالت فشرده خارج کنید. سپس ابتدا لغاتی که در در ابتدای هر فصل داده شده است را با دقت مطالعه کنید سپس به نیم تمرین هایی که در انتهای هر درس داده شده است را با دقت انجام دهید سپس برای برای تسلط بیشتر تست های که هر بخش داده شده است را انجام دهید. اگر به دنبال کتاب بسیار ارزشمند برای تسلط کامل بر لغات ضروری هستید دانلود رایگان کتاب Focus on Vocabulary را با دقت انجام دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *