سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Collins practice tests for IELTS

کتاب Collins practice tests for IELTS

امتیاز post

در این صفحه درباره اهمیت مطالعه و دانلود رایگان کتاب Collins practice tests for IELTS توضیح داده شده است و بیان شده که با دانلود رایگان کتاب Collins practice tests for IELTS می توانید چقدر بر سطح زبانی خود در آزمون آیلتس بیفزایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود رایگان کتاب Collins practice tests for IELTS تا انتهای صفحه با ما همراه باشید.

دانلود رایگان کتاب Collins practice tests for IELTS

در این قسمت هر دو کتاب کالینز را (دانلود رایگان کتاب Collins practice tests for IELTS) از سرور اختصاصی مرکز زبان ایران بریتانیا دانلود بفرمایید.

دانلود کتاب Collins practice tests for IELTS جلد اول

دانلود کتاب Collins practice tests for IELTS جلد دوم

برای کسب بیشتر و دریافت کتاب های از مجموعه آزمون آیلتس به دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی مراجعه فرمایید. حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. همجنین در برای دانلود رایگان کتاب Improve Your IELTS Reading Skills اینجا کلیک کنید.

توضیح مختصر درباره کتاب Collins practice tests for IELTS

کتاب “Collins Practice Tests for IELTS” یک منبع آمادگی برای آزمون آیلتس (IELTS) می‌باشد. آزمون آیلتس یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی برای مهاجرت، تحصیل و کار در کشورهای انگلیسی‌زبان می‌باشد. این کتاب به شما امکان می‌دهد تا با بخش‌های مختلف آزمون آیلتس آشنا شوید و مهارت‌های زبانی خود را بهبود ببخشید. ویژگی‌های اصلی این کتاب به شرح زیر است:

تست‌های تمرینی

کتاب شامل تست‌های تمرینی متعددی برای هر یک از چهار بخش اصلی آزمون آیلتس، یعنی Listening، Reading، Writing، و Speaking می‌باشد. این تست‌ها به سطوح مختلف دشواری ارائه شده‌اند.

توضیحات جامع

کتاب توضیحات دقیقی در مورد هر بخش از آزمون و نکات مهم آموزشی ارائه می‌دهد. این توضیحات به شما کمک می‌کنند تا بهترین روش‌ها و تکنیک‌ها برای پاسخ به سوالات آزمون آیلتس را بیاموزید.

راهنمای تصحیح و ارتقاء نمره

کتاب شامل پاسخ‌نامه‌های تشریحی است که به شما امکان می‌دهد تا پاسخ‌های خود را با پاسخ‌های صحیح مقایسه کرده و نمره خود را بهبود ببخشید.

CD یا فایل‌های صوتی

برخی از نسخه‌های این کتاب همراه با CD یا فایل‌های صوتی جهت تمرین در بخش Listening می‌آیند تا شما بتوانید مهارت‌های شنیداری خود را تقویت کنید.

کتاب کالینز پرکتیس تست یک منبع مفید برای تقویت مهارت‌های زبانی و آمادگی برای آزمون آیلتس است و به داوطلبان توصیه می‌شود که قبل از شرکت در آزمون آیلتس از آن استفاده کنند.

بسته خودآموز آیلتس
بسته خودآموز آیلتس

در مقدمه این کتاب به داوطلب در مورد آزمون آیلتس به صورت کاملا  تشریحی توضیحاتی داده می شود و در ادامه این کتاب به دو سطح که هم آزمون جنرال آیلتس و هم آزمون آکادمیک آیلتس را به صورت کاملا اختصاصی کار کرده است.

از ویژگی های کتاب کالینز پرکتیس تست

از مهمترین ویژگی های برجسته ی کتاب Collins practice tests for IELTS که به تمامی داوطلبین آزمون آیلتس توصیه می شود شامل موارد زیر می باشد:

  • وجود پاسخنامه آزمون ها در پایان هر آزمون
  • برای آزمون نوشتاری و گفتاری پاسخنامه هایی ارائه شده است.
  • متن های نوشتاری و فایل های صوتی نیز در انتهای کتاب موجود است.
  • ارائه مطلب روان برای یادگیری آسان
از ویژگی های کتاب Collins practice tests for IELTS
از ویژگی های کتاب Collins practice tests for IELTS

این کتاب برای آن دسته افرادی مناسب است که توانایی نسبی در زبان را دارند و در آزمون آیلتس می توانند نمره حدود 5 تا 5.5 را دریافت کنند.  و می خواهند نمره 6 به بالا را کسب کنند مناسب است. البته برای داوطلبینی که در ساختار آزمون آیلتس آنها کمتر از 3 الی 4 می باشد که تأثیر بالایی داشته است.

دانلود رایگان کتاب Collins practice tests for IELTS در دو سطح طراحی شده است. که به زبان آموز تمرین و مهارت کسب نمره 6 یا بیشتر را میسر میکند. هر کتاب دارای 4 آزمون آیلتس آکادمیک و 2 آزمون  writingو Reading   برای آزمون جنرال می باشد. و آزمون مهارت Speaking   و Listening  برای آزمون های جنرال و آکادمیک به صورت مشترک ارائه شده است

نحوه مطالعه کتاب Collins practice tests for IELTS

برای مطالعه این کتاب از صفر تا ۱۰۰ ابتدا باید ساختار توضیحی کتاب را با دقت مطالعه کرده و لغات اشاره شده را با دقت به خاطر بسپارید. در انتها تست های تشریحی هر بخش را پاسخ دهید.

نکته

پس از پاسخ دادن به سوالات در این قسمت تعداد پاسخ های درست و غلط خود را چک کنید. درصورتی که بیش از 2 پاسخ اشتباه داشتید حتما دلیل اشتباه خود را بیابید که چرا و چه عاملی باعث شده است که شما تست را اشتباه انتخاب کنید.

برای تسلط کافی به این بخش میتوانید برای تسلط کافی میتوانید فیلم آموزشی و تدریس به همراه دانلود رایگان کتاب Collins practice tests for IELTS را که توسط استاد رحمانی انجام شده است مشاهده بفرمایید.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *