سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Improve Your IELTS Reading Skills

دانلود رایگان کتاب Improve Your IELTS Reading Skills

امتیاز post

در این صفحه درباره ویژگی های دانلود رایگان کتاب Improve Your IELTS Reading Skills و همچنین نحوه دانلود رایگان Improve Your IELTS Reading Skills و به علاوه روش های مطالعه این کتاب توضیح داده شده است.تمامی داوطلبینی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند و هدف آنها ارتقا نمره در بخش ریدینگ می باشد میتوانند این منبع بی نظیر را که شامل تست و نمونه سوال است به صورت دانلود رایگان کتاب Improve Your IELTS Reading Skills در این صفحه دانلود کنند.

توضیحات مختصر درباره کتاب Improve Your IELTS Reading Skills

یکی از معروف ترین کتاب های که در زمینه تقویت ریدینگ آزمون آیلتس توسط مجموعه مک میلان به چاپ رسیده است کتاب Improve Your IELTS Reading Skills می باشد. این کتاب برای مطالعه خودخوان طراحی شده است و هم به صورت تدریس توسط اساتید که نحوه نگارش کتاب به نحوه است که مطابق با اخرین تغییرات آزمون آیلتس می باشد و منابع گسترده ای را در اختیار کاربران در قسمت ریدینگ قرار می دهد. این کتاب شامل 10 درس جدا می باشد و در هر درس به آموزش لغات و تکنیک های آزمون آیلتس پرداخته است.

این کتاب در 2 جلد طراحی شده است. جلد اول برای کسب نمره 4.5 الی 6 و جلد دوم این کتاب برای نمره 6.5 الی 7.5 طراحی شده است. دانلود رایگان کتاب Improve Your IELTS Reading Skills در انتهای این صفحه با بالاترین کیفیت موجود می باشد.

نویسنده در این کتاب سعی کرده است بر سوالاتی تاکید کند که در سال های گذشته به کرار تکرار شده است و از اهمیت بالایی برای داوطلب برخوردار است و با تکرار بسیار بالا تسلط کاربر را در بخش ریدینگ به دست بیاورد.

ویژگی های کتاب Improve Your IELTS Reading Skills

این کتاب داری ویژگی های بسیار مهمی است که به صورت مختصر به آن اشاره شده است.

  • تکرار سوالات برای تسلط بالا
  • اشاره به نمونه سوالات سال های گذشته
  • شبیه سازی نمونه سوالات جدید
  • تنوع لغتی برای بالا بردن لغات داوطلب
  • تاکید بر تست زدن و تکنیک های نوین ریدینگ

تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره شده است از نقاط قوت این کتاب می باشد و در کمتر کتابی به این شکل و با تاکید اشاره شده است. تمامی کاربرانی که این کتاب را مطالعه کرده اند توانسته اند درصد بالایی از تست های آزمون آیلتس را پاسخ دهند. این کتاب برای ارتقا نمره داوطلبین تا 7.5 الی 8.5 طراحی شده است و بسیار در کسب نمره بالا ماثر می باشد. دانلود رایگان کتاب Improve Your IELTS Reading Skills در انتهای صفحه موجود است.

دانلود رایگان کتاب Improve Your IELTS Reading Skills

برای دانلود رایگان کتاب Improve Your IELTS Reading Skills با بالاترین کیفیت می توانید در انتهای این قسمت دانلود را با سرور اختصاصی مرکز زبان ایران بریتانیا انجام دهید.

دانلود رایگان کتاب Improve Your IELTS Reading Skills
دانلود رایگان کتاب Improve Your IELTS Reading Skills

دانلود رایگان کتاب Improve Your IELTS Reading Skills را در لینک های قرار گرفته در زیر دانلود بفرماییدو با دقت مطالعه کنید.

دانلود رایگان Improve Your IELTS Reading Skills جلد اول

دانلود رایگان Improve Your IELTS Reading Skills جلد دوم

برای دانلود مجموعه بینظیر آموزش آیلتس دانلود رایگان کتاب Mindset  اینجا کلیک کنید.

نحوه مطالعه کتاب Improve Your IELTS Reading Skills

برای مطالعه دانلود رایگان Improve Your IELTS Reading Skills میتوانید به صورت خود خوان بدون نیاز به استاد تمامی مطالب این کتاب به صورت اختصاصی مطالعه کنید به این صورت که ابتدا متن های ریدینگ را با دقت بخوانید لغات و یا اصطلاحاتی که نمیدانید را حتما هایلایت بفرمایید سپس بعد از تکمیل و درک مطلب به تمامی قسمت سوالات کتاب Improve Your IELTS Reading Skills را پاسخ دهید. حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید.

همچنین تمامی داوطلبینی که به کلاس های آموزشی تافل یا آیلتس نیاز دارند میتوانند با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایند و از نحوه برگزاری کلاس ها و همچنین شهریه کلاس ها باخبر شوند. مرکز زبان ایران بریتانیا با تهیه کتاب های آموزشی، منابع رایگان، برگزاری کلاس های تخصصی و همچنین معرفی اساتید برجسته برای راهنمایی توانسته است گام بلندی در آموزش زبان انگلیسی و آزمون های بین المللی داشته باشد. به امید موفقیت و سربلندی شما در آزمون های بین المللی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *