سبد خرید
دانلود رایگان کتاب 7 عادت مردمان موثر

دانلود رایگان کتاب 7 عادت مردمان موثر

3.9/5 - (20 امتیاز)

در این صفحه دانلود رایگان کتاب 7 عادت مردمان موثر با زبان اصلی قرار گرفته شده است تا علاوه بر تقویت زبانی برای کاربران عزیز روش ها و مسیرهایی که باعث می شود با دقت و با همت بالا بتوانیم به قله های موفقیت دست پیداکنیم چگونه است. حتما برای دانلود رایگان کتاب 7 عادت مردمان موثر تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

معرفی کتاب 7 عادت مردمان موثر

اولین کتابی که در زمینه توسعه مهارت های انسانی پرداخته است کتابی به نام عادت های موثر یا تاثیر عادت ها که در اینجا دانلود رایگان کتاب 7 عادت مردمان موثر قرار گرفته است. این کتاب در سال 1990 توسط استفان رچارد کاوی به چاپ رسید که تا سالیان سال به عنوان یکی از پرفروش ترین کتاب های شخصیت سازی در کشور ایالات متحده بوده است.

هدف کلی در این کتاب جناب کاوی بیان میکند به این صورت که رفتار انسان های را مورد تحلیل قرار داده است ایشان در این کتاب بیان میکند که رفتارهای انسانی ناشی از برداشت های متفاوت هر فرد از آن فرد از زندگی دنیا می باشد. این کتاب در زمینه کتاب های روانشناسی قرار گرفته است. هزارن نفر در دنیا با مطالعه این کتاب زندیگشان تغییر پیدا کرده است. اگر شما به دنبال کتاب انگیزشی فوق العاده هستید حتما دانلود رایگان کتاب 7 عادت مردمان موثر را انجام دهید و مطالعه کنید.

کتاب هفت عادت موثر برای افرادی مناسب است که در حوزه کاری در حوزه زندگی و یا در حوزه ارتباط با افراد دیگر دچار مشکل شده اند. این کتاب نحوه برخود ماثر برای هر شرایط را آموزش میدهد.

مرکز زبان ایران بریتانیا برای اولین بار برای تقویت زبان انگلیسی زبان آموزان کتاب اصلی و انگلیسی کتاب 7 عادت مردمان موثر به زبان اصلی و ترجمه در این صفحه قرار گرفته است.

ویژگی های کتاب 7 عادت مردمان موثر

هزاران نفر این کتاب را دانلود کرده و مطالعه کرده اند به خاطر:

  • توضیحات بسیار ساده و آسان
  • آموزش نحوه برخورد با مشکلات
  • معرفی افراد مختلف در جامعه
  • توضیحات روان و ساده
  • تشریج جامعه

آقای استفان دزکاوی برای تمامی امریکایی ها شاید یک دانشمند بی بدیل همچون سقراط می باشد به دلیل اینکه تمامی سخنان ایشان کاملا در جامعه آمریکایی پذیرفته است.

ویژگی های کتاب 7 عادت مردمان موثر
ویژگی های کتاب 7 عادت مردمان موثر

حتما این کتاب را دانلود کنید به خصوص زبان انگلیسی کتاب را و از مطالعه این کتاب لذت ببرید.

نگاه کوتاهی به زندگی استفان کاوی

این نویسنده معروف آمریکایی در سال 2013 در آمریکایی از دنیا رفته است ولی آثار او همچنان میدرخشند. استاد کاوی یکی از سخنرانان انگیزشی که با صدای بی نظیر خود مباحث را با جذابیت بالا بیان میکردند و بسیاری از انسان های را به هیجان بالا بوده است. ایشان همچنین نویسنده و آموزگار مدرسه ابتدایی در ایلات متحده بوده است.

جناب کاوی کتاب هفت عادت موثر را در 57 سالگی نوشته است و طبق آمار غیر رسمی تا به امروز بیش از 26 میلیون نسخه چاپی از این کتاب به فروش رفته است که یکی از کتاب های پرفروش تاریخ محسوب می شود.

دانلود رایگان کتاب 7 عادت مردمان موثر کامل

دانلود رایگان کتاب 7 عادت مردمان موثر زبان انگلیسی

دانلود رایگان کتاب 7 عادت مردمان موثر ترحمه فارسی

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب 7 عادت مردمان موثر

پس از دانلود رایگان کتاب 7 عادت مردمان موثر آن را از حالت فشرده خارج کرده اگر زبان شما در حال پیشرقت است حتما نسخه زبان انگلیسی را مطالعه بفرمایید درصورتی که تنها برای جذابیت و لذت و مطالعه انگلیزشی دانلود رایگان کتاب 7 عادت مردمان موثر را انجام داده اید میتوانید از نسخه ترجمه فارسی نیز استفاده بفرمایید.

درصورتی که به کتاب های و رمان های زبان انگلیسی علاقه مند هستید دانلود رایگان کتاب دانلود کتاب فرانکنشتاین را انجام دهید و مطالعه بفرمایید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

3 comments

  1. sayedhasan kalantarian

    شنیدم کتاب خوبیه

    1. با درود به شما کتاب بسیار خوبیست چه شود که زبان انگلیسی نیز در کنارش مطالعه شود.

  2. خلیل الرحمن

    یک چیز خوبی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *