سبد خرید
دانلود رایگان کتاب دانلود کتاب فرانکنشتاین

دانلود کتاب فرانکنشتاین 2 جلد

5/5 - (1 امتیاز)

در این صفحه دانلود کتاب فرانکنشتاین به زبان انگلیسی و ترجمه فارسی قرار گرفته است. این کتاب یکی از بهترین رمان های انگلیسی برای ارتقا زبان انگلیسی می باشد. تمامی نکات درباره این کتاب توضیح داده شده است. برای دانلود کتاب فرانکنشتاین تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

معرفی کتاب فرانکنشتاین

کتاب فرانکنشتاین (به انگلیسی: Frankenstein; or, The Modern Prometheus) نوشته‌ی مری شلی، همسر شاعر معروف پرسی شلی، یکی از آثار معروف در دنیای ادبیات است. این رمان، به عنوان یکی از مهم‌ترین رمان‌های ادبیات گوتیک و علمی-تخیلی شناخته می‌شود. نخستین بار در سال 1818 منتشر شد و از آن زمان تاکنون تاثیر بزرگی در ادبیات داشته است.

خلاصه داستان: فرانکنشتاین داستان دکتر ویکتور فرانکنشتاین را روایت می‌کند. ویکتور یک دانشجوی علوم طبیعی و علمی است که تصمیم می‌گیرد از قطعات انسان‌ها یک موجود جدید بسازد. او با تلاش‌های فزاینده به این کار می‌پردازد و بالأخره موفق می‌شود یک موجود را زنده کند. اما او با وحشتناکی این موجود زنده شده را می‌بیند و ترسناکی آثار تصمیمات خود را تجربه می‌کند.

داستان فرانکنشتاین به مسائلی چون علم و اخلاق، تبعات انسانی خلقیات علمی، ترس از ناشناخته، و عواقب تبدیل کردن به خدا می‌پردازد. این رمان به عنوان یکی از نخستین آثار علمی-تخیلی شناخته می‌شود و موجب ایجاد یک ژانر جدید در ادبیات شد.

فرانکنشتاین نه تنها برای شعاری که خلقیات فرانکنشتاین برای شخصیت موجود خود به کار می‌برد معروف است بلکه به عنوان یک اثر ادبی کلاسیک و تأثیرگذار در مفاهیم علمی و انسانی نیز به شهرت دست یافته است. این رمان مفاهیمی مانند تبعات انسانی در علم و تکنولوژی را مورد بحث قرار داده و به خوانندگان سوالات اخلاقی و فلسفی ارائه می‌دهد.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس

از این رو این کتاب در فضا سازی یکی از آثار بی بدیل هنری آن زمان محسوب می شود. با تمامی نکاتی که درباره ترس و دلهره در کتاب دانلود کتاب فرانکنشتاین آورده شده است این کتاب آنقدر ترسناک به نظر نمی رسد. از دلایل ماندگار شدن این کتاب میتوان به هنر نویسندی خانم شرلی درباره خلق افراد و فضا سازی ها اشاره کرد.

معرفی کتاب فرانکنشتاین
معرفی کتاب فرانکنشتاین

از شاهکار های خانم شرلی در این کتاب پیوند علم و تخیل است که تا به آن زمان هیچ نویسنده ای در این قامت نوشته جذاب را ننوشته بود. به زبان ساده ایشان یک هیولایی را خلق کرد که زاده علم بود و در حال نابودی بشر، که این یکی از بهترین کارهای این نویسنده تا به آن زمان می باشد. حتما دانلود کتاب فرانکنشتاین انجام دهید.

ویژگی های کتاب فرانکنشتاین

داستان درباره دانشمند جوانی به نام فرانکنشتاین است که به دنبال آزمایشان و تحقیقات عجیب و قریب است. تحقیق او درباره مباحثی است که هیچ گاه علم و حتی بشر به آن فکر هم نکرده است و او این بلند پروازی ها را در خود پرورش داده است. او با پیوند زدن اجساد که از باقی مانده افراد مختلف در قبرستان گیر آورده است موجودی عجیب و غریب خلق میکند. حتما دانلود کتاب فرانکنشتاین انجام دهید و از این کتاب بی نظیر لذت ببرید.

از ویژگی های این کتاب شامل:

  • فضا سازی بی نظیر
  • استفاده از عناصر طبیعی در بیان
  • تنوع لغات برای لغت آموزی زبان انگلیسی

دانلود رایگان کتاب دانلود کتاب فرانکنشتاین به همره ترجمه فارسی

دانلود رایگان کتاب دانلود کتاب فرانکنشتاین زبان اصلی

دانلود رایگان کتاب دانلود کتاب فرانکنشتاین ترجمه فارسی

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب

بعد از دانلود کتاب Frankenstein آن را از حالت فشرده خارج کرده و داستان های انگلیسی را شروع کنید به مطالعه، در هر قسمت لغاتی که برای شما نا آشنا است حتما از دیکشنری معنای آن را پیدا کرده و مطالعه کنید. اصطلاحات و گرامری های بسیار زیبایی که در این کتاب آورده است میتواند برای شما دانش پوهان زبان بسیار کاربردی باشد. برای دانلود دیگر رمان های مانند دانلود رایگان رمان دیوید کاپرفیلد اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *