سبد خرید
دانلود رایگان کتاب 1000 English Collocations in 10 Minutes a Day

دانلود رایگان کتاب 1000 English Collocations in 10 Minutes a Day

5/5 - (1 امتیاز)

در این صفحه دانلود رایگان کتاب 1000 English Collocations in 10 Minutes a Day قرار گرفته شده است. این یکی از کتاب های بینظیر زبان انگلیسی برای ارتقا اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی آزمون به خصوص زبان انگلیسی آیلتس می باشد. حتما برای دانلود رایگان کتاب 1000 English Collocations in 10 Minutes a Day تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

معرفی کتاب کالوکیشن آیلتس

تعریف کالوکیشن در زبان انگلیسی به کلماتی گفته می شوند که 2 کلمه مجزا در کنار یکدیگر قرار میگیرند و در یک معنای جدید و سازگار در زبان انگلیسی را می سازند. در اینجا یکی از کتاب های معروف و کاربردی زبان انگلیسی که 1000 کلمه کالوکیشن معروف انگلیسی را گرد هم آورده است که برای تمامی آزمون های مهم از قبیل آیلتس و غیره کاربردی هستند مورد استفاده قرار میگیرند.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس

اهمیت کالوکیشن از آنجا مشخص می شود که صحبت کردن شما را شبیه نیتیو های آمریکایی یا بریتانیایی خواهد کرد. نویسنده این کتاب بی نظیر در ابتدای کتاب آورده است که تنها با سرف 10 دقیقه و مطالعه 5 کالوکیشن معروف میتوانید در مدت زمان کوتاه نیتو زبان انگلیسی شوید.

ویژگی های کتاب  1000 English Collocations in 10 Minutes a Day

دانلود رایگان کتاب 1000 English Collocations in 10 Minutes a Day را بسیاری از افراد معروف توصیه کرده اند دلیل آن هم موراد زیر می باشد:

  • کلمات منظیم
  • ترتیب درست کلمات
  • تمرین های کاربردی برای تسلط
  • کلمات کاربردی روزمره
  • ارائه بیش از 50 موضوع جذاب
  • کویز های مهم و کوتاه
ویژگی های کتاب  1000 English Collocations in 10 Minutes a Day
ویژگی های کتاب  1000 English Collocations in 10 Minutes a Day

علاوه بر افادی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی را دارند افرادی که سطح زبان متوسط دارند و حتی افرادی که برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی آماده می شوند میتوانند دانلود رایگان کتاب 1000 English Collocations in 10 Minutes a Day را انجام دهند.

دانلود رایگان کتاب 1000 English Collocations in 10 Minutes a Day با راهنما

دانلود رایگان کتاب 1000 English Collocations in 10 Minutes a Day

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب کالوکیشن آیلتس

پس از دانلود رایگان کتاب 1000 English Collocations in 10 Minutes a Day آن را از حالت فشرده خارج کنید. سپس برای در ابتدای هر فصل لغات ها مهم را هایلایت کرده است که بر روی این لغات تاکید زیادی شده است. با دقت مطالعه بفرمایید. در انتهای هر بخش برای تسلط و به خاطر سپردن لغات برای شما آزمون کوچک quiz طراحی شده است حتما شرکت کنید. اگر شما باز هم به دنبال کتاب های جذاب زبان انگلیسی هستید می توانید دانلود رایگان کتاب IELTS Ideas and Vocabulary را انجام دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *