سبد خرید
دانلود رایگان کتاب IELTS Ideas and Vocabulary

دانلود کتاب IELTS Ideas and Vocabulary

امتیاز post

در این صفحه دانلود کتاب IELTS Ideas and Vocabulary یکی از کتاب های بی نظیر برای ارتقا اصطلاحات و لغات و همچنین بالابردن سطح لغات حرفه ای زبان انگلیسی در آزمون آیلتس و حتی آزمون های دیگر بین المللی این کتاب توصیه شده است. در این صفحه دانلود کتاب IELTS Ideas and Vocabulary قرار گرفته حتما آن را دانلود کنید.

دانلود کتاب IELTS Ideas and Vocabulary با کیفیت

دانلود رایگان کتاب IELTS Ideas and Vocabulary

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب IELTS Ideas and Vocabulary

اگر شما از افرادی هستید که خودتون را آماده آزمون های بین المللی مانند آیلتس و یا تافل و حتی آزمون های بین المللی دیگر مانند سلپیپ و یا دولینگو آماده می کنید حتما باید بدونید که داشتن دامنه لغات بالا و به کاربردن اصطلاحات و لغات کاربردی در آزمون از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا برای بالا بردن قدت صحبت کردن، لیسنینگ و حتی ریدینگ متن های سخت علمی نیاز به منبع دقیق و کاربردی نیازمندید.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس

مرکز زبان ایران بریتانیا با قرار دادن دانلود کتاب IELTS Ideas and Vocabulary در این صفحه توانسته است به شما این نوید را بدهد که به راحتی میتوانید آزمون خود را بیمه کنید. دراین کتاب نمونه های مختلفی در شرایط مختلف آورده شده است که می تواند بسیار کمک به داوطلبین آزمون داشته باشد.

ویژگی های کتاب IELTS Ideas and Vocabulary

کتاب اصطلاحات و لغات آزمون آیلتس دارای ویژگی های بی نطیر است که توسط استیپ برجسته و حرفه ای زبان برای داوطلب زبان انگلیسی توصیه شده است که شامل:

  • آموزش لغات کاربردی
  • آموزش اصطلاحات کاربردی
  • آموزش ایده پردازی در موضوعات مختلف اسپیکینگ
  • نشان دادن مسیر مطالعه لغت
  • بالا بردن سطح لغتی
  • بالابردن سطح درک مطلب ریدینگ
  • ارتقا سطح لیسنینگ آیلتس
ویژگی های کتاب IELTS Ideas and Vocabulary
ویژگی های کتاب IELTS Ideas and Vocabulary

حتما کتاب لغات و اصطلاحات آیلتس که یکی از کتاب های بینظیر آزمون است دانلود کنید و نهایت استفاده را داشته باشید.

نحوه مطالعه کتاب IELTS Ideas and Vocabulary

پس از دانلود کتاب IELTS Ideas and Vocabulary آن را از حات فشرده خارج کنید سپس آن را مطالعه کنید. در ابتدا لغات را با دقت مطالعه کنید. مثال های کاربردی برای هر لغت را با دقت مطالعه بفرمایید. از حالت های پارافریز هایی که برای هر لغت استفاده شده است حتما استفاده کنید. نمونه تمرین های که در پایان هر بخش آوره شده را با دقت مطالعه کنید.

شما با دانلود کتاب IELTS Ideas and Vocabulary و تسلط به لغات این کتاب نمره خودتون در آزمون آیلتس به بالای 6 ارتقا خواهید داد. اگر علاقه به ارتقا مهارت اسپیکنگ آزمون به خصوص آیلتس دارید حتما دانلود رایگان کتاب IELTS Practice Tests Plus 3 انجام دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *