سبد خرید
دانلود رایگان کتاب انگلیسی 1 Connect

دانلود رایگان کتاب انگلیسی 1 Connect

2.7/5 - (118 امتیاز)

در این صفحه مجموعه کتاب های کانکت قرار داده شده است دانلود رایگان کتاب انگلیسی 1 Connect در انتهای همین صفحه می باشد و با تهیه تمامی این کتاب ها میتوانید سطح زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی مجموعه کتاب های کانکت را با بالاترین کیفیت و به صورت دانلود رایگان در اختیار شما قرار میدهد برای دانلود رایگان کتاب انگلیسی 1 Connect تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

توضیحات مختصر درباره مجموعه کتاب کانکت

کتاب اکانت از سری انتشارات مجموعه زبان انگلیسی کمبریج می باشد از آنجایی که شما می دانید مجموعه کتاب های کمبریج برای زبان آیلتس تهیه شده است و برای ازتقا زبانی آزمون های دیگر  هم استفاده می شود. طرای این کتاب ها به گونه ای است که برای سطح نوجوان تا سن 16 سالگی را در بر میگیرد و موارد کتاب شامل ارتقا زبانی در چار مهارت مهم ( اسپیکینگ، ریدینگ، رایتینگ، لیسنینگ) می باشد همچنین همراه این کتاب کتاب لغات و گرامر نیز گنجانده شده است به همراه تمیرن های دوره ای که دانش آموز را آماده صحبت کردن به زبان انگلیسی حواهد کرد.

ویژگیهای کتاب کانکت

دلایل انتخاب مجموعه کتاب های کانکت (دانلود رایگان کتاب انگلیسی 1 Connect) برای ارتقا زبان که توسط مجموعه های آموزش زبان معرفی می شود و طرفداران بسیار زیادی بین کاربران مختلف دارد به صورت زیر می باشد:

  • تدریس دروس به صورت مختصر و کاربردی
  • عکس های زیبا برای هر بخش
  • تمرین های کاربردی برای بالا بردن مهارت داوطلب
  • تمرین های به هم پیوسته برای تمرین و تکرار گرامر و لغات آموحته شده
  • بالا بردن دامنه لغت دانش آموزان به صورت حرفه ای
  • بالا بردن تسلط خواند و نوشتنبه روش ساده
ویژگیهای کتاب کانکت
ویژگیهای کتاب کانکت

تمامی دلایل بالا باعث می شود که کاربران ترغیب به خرید این کتاب ارزشمند و آموزش توسط این کتاب شوند.

معرفی کتاب اکانت 1

این کتاب برای داوطلبانی می باشد که در سطح زبانی مقدماتی یا beginner می باشند و به تازگی زبان را شروع کرده اند. در کتاب اول موضوعاتی که مورد مورد بررسی قرا میگیرد و تدریس می شود شامل موارد زیر می باشد:

  • پرسش سن و سال
  • معرفی اعضای خوانواده
  • معرفی ملیت و قومیت
  • بیا مکان های معروف و گردشگری
  • روش بیان تعطیلات و روزهای تعطیل

تمامی مواردی که در بالا به آن آشاره شده است توسط کتاب اکانت یک توضیح داده میشود و نحوه بیان پرسش و پاسخ نیز با توجه به نیاز های داوطلب در جامعه توضیح داده می شود. در این کتاب گرامرهای حرفه ای درمورد موارد ذکر شده بالا نیز وجود دارد در کل کتاب اول اکانت شامل گرامر لغات و تمارین زیبا برای جذب داوطلبین به زبان انگلیسی می باشد.

دانلود رایگان کتاب انگلیسی 1 Connect

معرفی کتاب اکانت 2

کتاب اکانت دو سطح پیشرفته تری از کتاب اکانت 1 می باشد و برای ارتقا زبانی کاربرن upper -beginning تعریف شده است. موضوعات قویتر و جذاب تری در این کتاب برای داوطلب تعریف می شود که شامل موارد زیذ می باشد:

  • معرفی کلیه حیوانات اهلی و وحشی و تمامی وبژگی های منحصر به فرد آنها
  • صحبت درباره همسایگان و ویژگی های اخلاقی هر فرد
  • زندگی روتین و کاربرد هر کدام برای افراد
  • گوش داده به موسیقی و آهنگ مورد علاقه
  • صحبت درباره موضوعات آب و هوا و تغییرات اقلیمی
  • صحبت درباره انواع آب و هوا و اقلیم

دراین کتاب گرامرهای انواع زمانها مانند زمانهای استمراری در این کتاب تدریس می شود به همراه مثال های متنوع و کاربری برای بالا بردن تسلط کاربران به زمانهای استمراری حال، گذشته و آینده در دستور کار قرا گرفته است.

معرفی کتاب اکانت 3

کتاب اکانت 3 برای داوطلبین عزیزی است کعه در سطح زبانی بالاتری نسبت سطح های قبلی قرار گرفته اند و در سطح intermediate می باشند این سطح زبانی در سطح خوبی از زبان می باشند و در مرحله ورود به سطح پیشرفته زبان هستند. موضوعاتی که در این کتاب به آن پرداخته شده است شامل:

  • پیش بینی زمان آینده
  • برنامه ریزی برای آخر هفته و تعطیلات پیش رو
  • بیت آرزوها و علایق در آینده
  • بین ویژگی های فردی افراد پیرامون

همان طور که در این قسمت مشاهده می شود گرامر این کتاب بیشتر بر روی  زمان آینده تاکید داشته و تمامی افرادی که دی این کتاب را مطالع کرده اند زمان های آینده ساده، کامل و استمراری را مسلط شده اند. همچنین در گرامر این کتاب انواع صفت ها و قیدها برای مقایسه کردن و توصیف کردن توضیح داده شده است.

دانلود رایگان مجموعه کتاب های اکانت

دانلود رایگان کتاب انگلیسی 1 Connect کتاب اول

دانلود رایگان کتاب انگلیسی 2 Connect کتاب دوم

دانلود رایگان کتاب انگلیسی 3 Connect کتاب سوم

دانلود رایگان کتاب انگلیسی 1 Connect کتاب کار اول

دانلود رایگان کتاب انگلیسی 1 Connect کتاب کار دوم

دانلود رایگان کتاب انگلیسی 1 Connect کتاب کار سوم

پس از دانلود رایگان کتاب انگلیسی 1 Connect آن را حالت فشرده خارج کرده و فایل ها مشاهده بفرمایید. همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین برای مطالعه این کتاب حتما  پس از دانلود رایگان کتاب انگلیسی 1 Connect لغت های ضروری هر بخش را مطالعه کنید. گرامر های که در هر بخش کنجانده شده است با دقت مطالعه کنید. همچنین برای دانلود رایگان کتاب Atomic Habits اینجا کلیک کنید.

مشاوره رایگان برای آزمون های بین المللی

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی. برای دانلود کتاب داستان جذاب دانلود کتاب انگلیسی Animal farm اینجا کلیک کنید.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *