سبد خرید
برگزاری آزمون دولینگو در ایران 100 درصد تضمینی

برگزاری آزمون دولینگو در ایران 100 تضمینی

4.7/5 - (9 امتیاز)

آزمون دولینگو در ایران یکی از موضوعات اصلی و مورد درخواست داوطلبان آزمون دولینگو است. در این مقاله اطلاعات کامل و مفیدی را در مورد نحوه برگزاری این آزمون برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم. شما می توانید با مطالعه کامل و دقیق آزمون دولینگو در ایران نمره بسیار بالایی را در این آزمون سرنوشت ساز کسب نمایید.

تاریخچه برگزاری آزمون دولینگو

در این مقاله تاریخچه برگزاری آزمون دولینگو در ایران و جهان را بررسی می کنیم و تمامی نکات کلیدی آزمون دولینگو اشاره شده است. اپلیکیشن دولینگو در 22 نوامبر 2011 شروع به آموزش رایگان زبان انگلیسی به کاربران مختلف کرد پس از چند سال این مجموعه تصمیم به برگزاری آزمون کاملا آنلاین حرفه ای با تمامی استاندارد های بین المللی با معیارهای بالا کردند. آزمون دولینگو تنها آزمون آنلاین در دنیا می باشد که از سال 2017 توسط یک مرکز زبان چند ملیتی در آمریکا راه اندازی شد.

تاریخچه برگزاری آزمون دولینگو
تاریخچه برگزاری آزمون دولینگو

این آزمون کاملا تطبیقی با توجه به پاسخ های کاربر می باشد، منظور از تطبیقی بودن این آزمون این است که هوش مصنوعی DET این آزمون را هدایت می کند به این صورت که نحوه پاسخ دهی سوالات کاربر را آنالیز می کند و طبق سئوالات پاسخ داده شده سوالات بعدی به کاربر ارائه می شود. کاربران برای شرکت در آزمون دولینگو می تواند با لپ تاب منزل خودش و بدون حضور در مرکز آزمون به راحتی در آزمون شرکت کند.

برگزاری آزمون دولینگو در ایران

تاریخچه برگزاری آزمون دولینگو در ایران به سال 1397 برمیگردد که افراد کمی با آزمون دولینگو آشنا بودند و تنها افرادی که تمایل به حضور در ایالات متحده  از طریق تحصیلی داشتند به تشویق دانشگاه و یا مرکز مربوطه در آزمون دولینگو شرکت میکردند که تعداد این افرار شاید هر ماه کمتراز انگشتان دو دست نیز می رسید.

اگر بخواهیم تاریخچه شروع آزمون دولینگو در ایران به صورت فراگیر بررسی کنیم با شروع پاندمی ویروس کرنا و بسته شدن تمامی مراکز آزمون برگزار کننده حضوری آزمون های بین المللی تمایل شرکت داوطلبین آزمون دولینگو در ایران بسیار بالا رفت به صورتی که روزانه 1500 الی 2000 کاربر در آزمون دولینگو از ایران شرکت می کردند.

مراکز برگزاری آزمون دولینگو در ایران

در ایران مرکز زبان ایران بریتانیا با رایزنی با مرکز زبان دولینگو DET راهنمای کلی آزمون دولینگو در ایران را دریافت کرده و به عنوان تنها مرکز ایرانی با استانداردهای جهانی برگزاری کلاس های تخصصی با منابع جامع و کامل این آزمون را دراختیار گرفت. مرکز زبان ایران بریتانیا مفتخر است که با آموزش بیش از 30000 هزار داوطلب آزمون دولینگو و رساندن تمامی عزیزان به نمره مورد نظر خودشان توانسته نتیجه بسیار درخشانی در این زمینه کسب کند.

نحوه ثبت نام آزمون دولینگو در ایران

نحوه ثبت نام آزمون دولینگو در ایران به دلیل محدودیت های بسیار بالایی که برای ایرانیان وجود دارد کمی پیچیده تر از نقاط مختلف جهان است که به موراد زیر می توان اشاره کرد. که در برخی از این روش ها بسیار کارآمدتر و برخی روش ها قدیم تر می باشند ولی امروزه خوشبختانه تمامی مشکلات برطرف شده است.

مشکلات در پرداخت مبلغ

به دلیل محدودیت های کارت های اعتباری خارجی برای کابران ایران برخی از داوطلبین دچار مشکل شدند که مرکز ایران بریتانیا این مشکل را برای تمامی کاربران حل کرده است. تمامی پرداخت ها به صورت آنلاین و حرفه ای با توجه به معیار های روز انجام می شود و این مرکز توانسته است تمامی استانداردهای بین المللی برای پرداخت برای کاربران آزمون دولینگو در ایران را فراهم کند.

تقلب در آزمون دولینگو

به دلیل تقلب بالای کاربران ایرانی در آزمون دولینگو مرکز DET  ثبت نام کاربران ایرانی را برای مدت محدود بسته شد که این مشکل با رایزنی های بسیار برطرف شد.

در حال حاضر هر کاربری که ثبت نام آزمون دولینگو در ایران را انجام دهد 21 روز فرصت داشته تا در آزمون اصلی شرکت کند درصورتی که در آزمون اصلی در مدت 21 روز مشخص شده از زمان خرید اکانت شرکت نکند هزینه پرداخت شده سوخته و قابل استراداد نمی باشد. حتما مقاله تقلب در آزمون دولینگو را نیز حتما مطالعه نمایید.

هزینه آزمون دولینگو در ایران

هزینه آزمون دولینگو در سرتا سر جهان 49 دلار است که با توجه به قیمت دلار در ایران تقریبا 1500 هزار تومان می باشد. پرداخت این هزینه کاملا آنلاین می باشد و از طریق درگاه بین المللی پی پال انجام میگردد. تمامی افرادی که کارت اعتباری ندارند می توانند جهت مشاوه با مرکز زبان ایران بریتانیا  تماس حاصل فرمایند. با توجه به نوسانات دلار قیمت آزمون مابین 100 الی 200 هزار تومان در نوسان می باشد که یک امر طبیعی است.

روش ساخت اکانت کاربری دولینگو

برای ساخت اکانت رسمی آزمون دولینگو به رد روش انجام می شود. ورود با اکانت گوگل و یا ساخت اکانت جدید برای ثبت نام آزمون دولینگو در ایران میسر می باشد. روش اول برای افرادی که اکانت رسمی گوگل را دارا می باشند و نیازی به ثبت نام جدید در آزمون دولینگو نیست. توصیه مرکز زبان ایران بریتانیا ثبت نام جدید و وارد نشدن با اکانت گوگل می باشد.

روش ساخت اکانت کاربری دولینگو
روش ساخت اکانت کاربری دولینگو

برای ثبت نام جدید نیاز به ورود نام و نام خانوادگی انگلیسی دقیق بر اساس پاسپورت می باشد همچنین تاریخ تولد و نام کاربری جدید و ایمیل که هم میتوان ایمیل و یا جی میل باشد.

برای ساخت اکانت کاربری آزمون دولینگو نیاز به تایید ایمیل نیست و بلا فاصله اکانت شما برای ثبت نام آزمون دولینگو در ایران فعال می شود. ولی برای جلوگیری از هک شدن لطفا تائید ایمیلی که سازمان دولینگو برای شما ارسال می کند را تائید کنید تا کسی به غیر شما نتواند دسترسی به اکانت شما داشته باشد.

منابع آزمون دولینگو در ایران

منابع اصلی آزمون دولینگو به 3 دسته تقسیم می شود

کتاب های آزمون دولینگو

نمونه سوالات سال های گذشته

فیلم های آموزشی دولینگو

بخش گرامری آزمون دولینگو

تمامی کتاب های معروف آزمون دولینگو DUOLINGO ENGLISH TEST و DUOLINGO GRAMA و DUOLINGO VOCAB توسط مرکز زبان ایران بریتانیا خریداری شده و در اختیار داوطلبین عزیز قرار داده می شود. نمونه سوالات 7 سال گذشته به همراه پاسخ تشریحی تمامی بخش ها با آنالیز کلی آماده شده و در اختیار داوطلبین آزمون دولینگو در ایران قرار داده می شود.

منابع آزمون دولینگو در ایران
منابع آزمون دولینگو در ایران

فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی که موسسه زبان دولینگو منتظر کرده است به همراه تدریس فوق العاده به زبان فارسی برای کاربران آزمون دولینگو در ایران که می تواند یک نتیجه فوق العاده را به همراه داشته باشد. کتاب گرامر های ضروری آزمون دولینگو برای تمامی کاربران آزمون دولینگو در ایران یکی از مهم ترین و کاربردی ترین کتاب های تقویت اصول ساختاری کاربران دولینگو فارسی زبان می باشد.

برگزاری تست آزمایشی آزمون دولینگو در ایران

شرایط آمادگی کاربر برای شرکت در آزمون اصلی بسیار حائز اهمیت است و همچنین سنجش پیشرفت کاربر در مسیر آموزش که چقدر آموزش مورد نظر مفید بوده، بسیار مهم است تا کاربر پیشرفت خود را مشاهده کند. لذا مرکز زبان ایران بریتانیا با برنامه ریزی و خریداری نمونه سوالات سال های گذشته و طراحی آزمون آزمایشی شبیه سازی شده آزمون اصلی با نرم افزار های خاص و شرایط ویژه که شرایط آزمون اصلی را تداعی میکند تواسنته است قدمی بسیار بزرگ برای داوطلبین آزمون دولینگو در ایران بردارد.

4 مهارت اصلی در آزمون دولینگو در ایران

آزمون آزمایشی ماک تست آزمون دولینگو در ایران در 4 مهارت مهم انجام می شود.

literacy

Comprehension

Conversation

Production

نتیجه آزمون پس از یک روز توسط تیم زبان دولینگو مرکز زبان ایران بریتانیا تصحیح میگردد و نتیجه کلی برای کاربر طی پیامک ارسال می شود. و استاد تمامی نقاط ضعف و قوت کاربر را در نظر گرفته است و این یکی از بزرگترین مزیت های برگزاری آزمون دولینگو در مرکز ایران بریتانیا می باشد.

مرکز مشاوره آزمون دولینگو در ایران

مرکز آزمون ایران بریتانیا برای اولین بار اقدام به مشاوره صفر تا 100 تمامی داوطلبین عزیزی که قصد مهاجرت به کشور کانادا، آمریکا و یا تمامی کشورهای اروپایی و استرالیا را دارند کرده است از این رو برای شرکت کنندگان آزمون دولینگو در ایران تسهیلات بسیار مناسبی از قبیل مشاوره کاملا رایگان، کلاس های آموزشی دولینگو، بسته های خودآموز دولینگو و همچنین نمونه سوالات و منابع کاملا جدید آزمون دولینگو در ایران را فراهم کرده است.

مرکز برگزار کننده آزمون دولینگو

مرکز ایران بریتانیا به عنوان تنها مرکز ایرانی برگزار کننده آزمون دولینگو این نوید را به شما می دهد که تمامی قوانین آزمون دولینگو را به صورت صفر تا 100 به صورت کاملا حرفه ای و رایگان به شما آموزش داده خواهد شد همچنین تنظیمات لپ تاب جهت شرکت در آزمون دولینگو را برای شما انجام خواهیم داد. بررسی نقاط ضعف و تقویت آنها و اعلام تمامی ساختار های آزمون دولینگو در مرکز زبان ایران بریتانیا انجام می شود.

روش کسب نمره دولینگو در ایران

بهترین روش کسب نمره بالا در آزمون دولینگو برای ایرانیان عزیز در تمامی نقاط ایران شرکت در کلاس های تخصصی 5 جلسه استاد رحمانی می باشد با شرکت در کلاس ها 5 جلسه تمامی نمونه سوالات با شما کار خواهد شد. همچنین تکنیک های کسب نمره بالای 120 در آزمون دولینگو برای شما به صورت حرفه ای تدریس می شود.

معادل سازی نمره آزمون دولینگو با سایر آزمون ها مانند تافل و یا آیلتس تنها در نمره می باشد و ساختار تمامی آزمون ها با یکدیگر متفاوت است لذا اگر شما در آزمون آیلتس و یا تافل در گذشته شرکت کرده اید تنها از نظر گرامر و گفتار و نوشتار هیچ مشکلی نداشته و حتما برای شرکت در آزمون دولینگو باید با غالب و تکنیک های این آزمون به درستی آشنا شوید.

بیش از 60 درصد سوالات آزمون دولینگو تکراری می باشد و لذا شما با داشتن نمونه سوالات و تکنیک های حرفه ای این آزمون کسب نمره عالی برای شما میسر خواهد بود.

کانال رسمی پشتیبانی دولینگو در ایران

تنها کانال پشتیبانی آزمون دولینگو در ایران englishtest-support@duolingo.com می باشد و تمامی کاربرانی که برای پشتیبانی از آزمون دولینگو سوالات وبرگزاری آزمون دارند میتوانند با این ایمیل در ارتباط باشند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر نیز میتوانند با مرکز زبان ایران بریتانیا بخش مشاوره آزمون دولینگو در ایران تماس حاصل فرمایند.

کانال تلگرامی کاربران ایرانی آزمون دولینگو

برای به اشتراک گذاشتن تمامی تجربیات آزمون دولینگو در سالهای گذشته و تغییرات که در آزمون دولینگو اخیر برای کاربران آزمون دولینگو در ایران اتفاق افتاده است مرکز ایرن بریتانیا کانال تلگرامی اختصاصی راه اندازی کرده است که کاربران می توانند تجربیات خود را درباره آزمون و نتایج سالهای گذشته به اشتراک بگذارند. کانال تلگرامی ایران بریتیش برای به اشتراک گذاری تمامی نظرات کاربرن می باشد.

نمونه سوالات متداول برای آزمون دولینگو

 با یک پرداخت چند بار میتوان آزمون دولینگو در ایران شرکت کرد؟

در گذشته با هر پرداخت هر کاربر میتوانست 2 بار در آزمون دولینگو شرکت کند درصورتی که در حال حاضر فقط یک بار می توان در آزمون شرکت کرد.

آیا داوطلبین میتوانند آزمون دولینگو در ایران را با مبایل شرکت کنند؟

خیر شرکت در آزمون دولینگو فقط از طریق لپ تاب استاندارد با مشخصات ذکر شده قابل انجام است و با تب لت و دیگر سیستم های الکترونیکی نیز نمیتوان در آزمون شرکت کرد.

آیا برای شرکت در آزمون دولینگو در ایران محدودیت شرکت وجود دارد؟

خیر هر کاربر میتواند در هر ماه میلادی 2 بار در آزمون مورد نظر شرکت کند و فاصله شرکت در هر آزمون 3 روز کاری می باشد.

آیا کاربری که ثبت نام آزمون دولینگو در ایران انجام میدهد میتواند در کشور دیگری آزمون را شرکت کند؟

بله برای ثبت نام برای آزمون دولینگو میتوان از هر نقطه ای از ایران و یا دنیا ثبت نام انجام شود و کاربر در هر مکانی که دوست دارد در آزمون شرکت کند.

اگر هنگام ثبت آزمون دولینگو در ایران و یا شرکت در آزمون اصلی فیلتر شکن فعال شود چه نتیجه ای حاصل میگردد؟

فعال شدن فیلتر شکن در هر مرحله آزمون به منزله تقلب در نظر گرفته می شود و کاربر از آزمون اصلی و آزمون های بعدی محروم خواهد شد.

آیا هنگام ثبت نام آزمون دولینگو در ایران باید دانشگاه یا موسسه موبوطه برای ارسال کارنامه را انتخاب کرد؟

خیر انتخاب دانشگاه و یا مرکز آموزشی در هنگام ثبت نام آزمون ضروری نمی باشد و تنها درصورت اعلان دانشگاه و یا موسسه مورد نظر باید تیک انتخاب دانشگاه در هنگام ثبت نام زده شود. تمامی داوطلبین عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس های آزمون دولینگو در ایران و همچنین برگزاری دوره های غیر حضوری با مرکز ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایند.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای دولینگو استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه فروشگاه زبان هم دیدن نمایید. در ادامه شما عزیزان همچنین می توانید پکیج دولینگو را برای آموزش خود خوان دولینگو تهیه نمایید.

1 comments

  1. علی کردکار

    خسته نباشید. من 3 بار آزمونم رد شده و 3 بار پرداخت کردم خسته شدم چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *