سبد خرید
دانلود کتاب American English file starter

دانلود کتاب American English file starter

3/5 - (2 امتیاز)

در این صفحه درباره دانلود کتاب American English file starter و تمامی مجموعه های امریکن انگلیش فایل به صورت حرفه ای توضیح داده شده است و تمامی کتاب ها به صورت دانلود رایگان در انتهای این صفحه قرار گرفته است. برای اطلاع از نحوه مطالعه کتاب امریکن انگلیش فایل پس از دانلود کتاب American English file starter تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

توضیح مختصری درباره ی کتاب American English file starter

این مجموعه از انتشارات آکسفورد به عنوان یکی از بزرگ ترین انتشارات جهان کتاب های  کاربردی زیادی را به چاپ رسانده است. که یکی از این کتاب های پرطرفدار مجموعه دانلود کتاب American English file starter است . این مجموعه 6 سطحی و جلد به چاپ رسیده است. که شامل 5 سطح اصلی و 1 سطح مبتدی باشد. یعنی سطح A1 که داوطلبین را تا نمهر 8 آزمون آیلتس آماده میکند. این مجموعه کتاب تا به امروز چهار ادیشن به چاپ رسیده است که در ایران چاپ سوم آن موجود می باشد و چاپ چهارم به زودی در دسترس علاقه مندان بی شمار این کتاب قرار خواهد گرفت. نویسندگان معروف این کتاب کریستینا لاثام کانیگ و کلایو آکسندن می باشند که در چاپ های جدید چند نویسنده جدید به آن اضافه شده است.

دانلود کتاب American English file starter برای گروه سنی بزرگسالان می باشد. که شامل 12 درس، و هر درس به مبحث تلفظ، نوشتاری، واژگان و دستور زبان پرداخته می شود. ولی بیشتر تمرکز این کتاب بر روی افزایش مهارت مکالمه داوطلبان می باشد.

توضیح مختصری درباره ی کتاب American English file starter
توضیح مختصری درباره ی کتاب American English file starter

این جلد دانلود کتاب American English file starter ابتدایی ترین سطح کتاب های آمریکن انگلیش می باشد.

این کتاب شامل :

  • کتاب دانش آموز که مبنی بر تدریس
  • کتاب کار برای تمرین زبان آموز روزمره برای تسلط
  • کتاب معلم ارتباط با استاد
  • دوعدد DVD برای فایل صوتی کتاب برای تقویت بخش گوش دادن

ویژگی های بی نظیر American English file starter

از ویژگی های بی نظیر این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • علاوه بر تدریس مهارت گفتاری شما با مطالعه ی این کتاب مهارت های دیگر خود مانند: مهارت شنیداری ، درک مطلب، واژگان خود را نیز افزایش دهید.
  • ارائه درس و و تمرین های متنوع برای هر درس.
  • برای اینکه مطالعه ی این کتاب برای شما سرگرم کننده و مهیج باشد بیش از 75 درصد محتوای کتاب از موضوعات جامعه انتخاب شده است.
  • دراین کتاب شما می توانید شیوه های مختلف آموزش ( سنتی و مدرن) را یاد بگیرید.
  • با فایل های صوتی ای که همراه کتاب در اختیار شما قرار می گیرد می توانید در هر مکانی که هستید به صورت آنلان حتی در مسافرت هم مهارت خود را در یادگیری زبان ارتقاء دهید.

دلیل معرفی مجموعه کتاب امریکن انگلیش فایل (دانلود کتاب American English file starter) این است که علاوه بر آموزش زبان انگلیسی به لهجه آمریکایی تفاوت های لهجه آمریکایی و بریتانیایی را در هر قسمت با بیان مثال ارائه میکند و همچنین تمامی ساختار های مهم زبان انگلیسی در این کتاب به صورت دسته بندی شده ارائه شده است. این کتاب به عنوان یکی از کتاب های برتر آموزش زبان انگلیسی در دنیا می باشد و در ساله چاپ جدیدی از این کتاب برای دانش آموزان عزیز با رفع اشکالات گذشته در دسترس داوطلبان قرا میکیرد.

موضوعات تدریس در کتاب امریکن انگلیش فایل استارتر

  • بخش اول

آموزش افعال کمکی شامل افعال tobe  در جمله سازی و به کاربردن آن در جملات مختلف و تعریف انواع ضمایر فاعلی

  • درس دوم

جمله سازی با افعال tobe  برای تسلط بیشتر و استفاده از wh  ها برای سوالی کردن

  • درس سوم

استفاده از حرف تعریف نامعین a و an و همچنین با کاربردن ضمایر اشاره شامل his / that / these / those است.

  • درس چهارم

اموزش انواع صفات در زبان انگلیسی به صورت ویژه صفات ملکی و مقایسه آن با  ‘s اپاستروف اس در جملات مختلف می باشد.

  • درس پنجم

شروع تدریس زمان ها به صورت ویژه زمان حال ساده و نحوه سوالی و منفی کردن این زمان به همراه مثال های مختلف می باشد.

  • درس ششم

کاربرد ضمایر فاعلی درجمله و همچنین معرفی انواع قید ها در جمله و به کاربردن آن در موقعیت های مختلف جمله از انواع مختلف این درس می باشد.

  • درس هفتم

نحوه جمله سازی و ترتیب جملات در این جملات توضیح داده شده است و همچنین در این قسمت انوع مودال ها که به شروع مودال ها can , could تعرف شده است.

  • درس هشتم

تدریس زمان حال استمراری و مقایسه این زمان با زمان حال ساده با تعداد بسیاری از مثال های مختلف می باشد.

  • درس نهم

کاربرد کلمات there is و there are و تفاوت آن در مقایسه مختلف و همچنین در این قسمت اشاره به زمان گذشته ساده شده است.

  • درس دهم

شروع تدریس زمان گذشته ساده با معرفی افعال باقاعده و بی قاعده که افعال بی قاعده Irregular Verbs در این قسمت قرار گرفته است.

  • درس یازدهم

تدریس ضمایر مفعولی و تمامی ضمایری که به جای مفعول در جمله استفاده می شوند. به همراه کاربر این ضمایر در جملات می باشد.

  • درس دوازدهم

در این درس که آخرین درس از کتاب امریکن انگلیش فایل می باشد درباره آینده برنامه ریزی شده و آینده برنامه ریزی نشده توضیح داده شده است . شما داوطلب عزیز می توانید پس از دانلود کتاب American English fill starter  آن را از حالت فشرده خارج کرده و به مطاله بفرمایید.

دانلود کتاب American English file starter چاپ سوم

دانلود کتاب American English file starter فایل PDF چاپ سوم

دانلود کتاب American English file starter فایل صوتی چاپ سوم

دانلود کتاب American English file starter کتاب کار چاپ سوم

پس از دانلود کتاب American English file starter آن را از فایل زیپ خارج کرده و مورد استفاده قرار دهید. مجموعه ایران بریتانیا تمامی کتاب منابع آزمون آیلتس را به صورت دانلود رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار داده است لذا برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب American English file starter

پس از دانلود کتاب American English file starter ابتدا هر درس گرامر مربوط به درس را مطالعه کرده سپس به بخش ریدینگ و لیسنینگ را با دقت گوش دهید هر لغتی که جدید می باشد در این کتاب با دقت گوش دهید.  برای تسلط این کتاب حتما کتاب کاری که به همراه کتاب آورده شده است را با دقت مطالعه کنید تست های مربوطه هر بخش را حل کرده تا به تسلط کافی برسید. دانلود کتاب American English file starter برای افرادی مناسب است که سعی شروع زبان انگلیسی به صورت حرفه ای دارند.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوند.

1 comments

  1. تبسم هاشمی

    بهترین کتاب آموزشی از نظر من هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *