سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Vocabulary for TOEFL iBT

دانلود رایگان کتاب Vocabulary for TOEFL iBT

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Vocabulary for TOEFL iBT قرار داده شده است و همچنین تمامی نکات طلایی مربوط به نحوه مطالعه لغات ضروری تافل و همچنین فایل های صوتی و pdf  با کیفیت قرار گرفته شده است. لطفا برای دانلود رایگان کتاب Vocabulary for TOEFL iBT تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

معرفی کتاب Vocabulary for TOEFL iBT

اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که قصد شرکت در آزمون تافل را دارید حتما دانلود رایگان کتاب Vocabulary for TOEFL iBT را انجام دهید. این کتاب توصیه شده توسط بهترین مراکز و اساتید زبان انگلیسی در تمامی دنیا می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد آموزشی لغات این کتاب به ریشه شناسی این کتاب و اهمیت آموزش لغات بر اساس ریشه انگلیسی می باشد.

از دیگر ساختار متنوع و با کیفیت این کتاب آموزش لغات بر اساس ریشه های هر کتاب می باشد. این کتاب را میتوان را جزو کتاب های کمیاب زبان انگلیسی با اصول درست و حرفه ای نامید.

این کتاب برای تقویت لغات مورد نیاز ریدینگ و همچنین تقویت لغات برای قسمت های لیسنینگ و اسپیکینگ و دیگر بخش های مختلف را میتوان اشاره کرد. لغات های معرفی شده در این کتاب در سال های گذشته تکرار پذیری زیادی در آموزن داشته اند. این کتاب برای تمامی افرادی که سطح زبان متوسط و یا حرفه ای زبان دارند و قصد بالا بردن سطح لغات خود را دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

ویژگی های کتاب Vocabulary for TOEFL iBT

از ویژگی های منحصر به فرد کتاب لغات آزمون تافل که طرفداران بسیار زیادی دارد میتوان به :

  • ارائه تست های طبقه بندی شده برای آموزش
  • ارائه تمرین های حرفه ای و آموزشی
  • آموزش اصطلاحات رایج آزمون برای داوطلب
  • کاربرد لغات آموزش داده شده در قالب تست
ویژگی های کتاب Vocabulary for TOEFL iBT
ویژگی های کتاب Vocabulary for TOEFL iBT

این کتاب را تمامی

دانلود رایگان کتاب Vocabulary for TOEFL iBT  با کیفیت

دانلود رایگان کتاب Vocabulary for TOEFL iBT فایل pdf

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب Vocabulary for TOEFL iBT

پس از دانلود رایگان کتاب Vocabulary for TOEFL iBT آن را از فرم فشرده خارج کرده و در ابتدای هر فصل توضیحات برای لغات آموزشی داده شده است. توضیحات را با دقت مطالعه کنید سپس لغات را به ترتیب حفظ کرده و آن لغتی را که برای شما سخت به نظر می رسد حتما یاداشت کنید. تست های هر بخش را با دقت بزنید و لغاتی که فراموش کرده اید را دوباره مرور کنید.

هر لغتی که برای شما سخت می باشد را در قالب یک داستان و یا قالب یک مثال به خاطر بسپارید. دانلود رایگان کتاب Vocabulary for TOEFL iBT توصیه مرکز زبان ایران بریتانیا به تمامی داوطلبین آزمون تافل می باشد.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *