سبد خرید
دانلود رایگان کتاب TOEFL Writing Test

دانلود رایگان کتاب TOEFL Writing Test

4.2/5 - (4 امتیاز)

دانلود رایگان کتاب TOEFL Writing Test که یکی از بهترین منابع برای یادگیری مهارت نوشتاری و آمادگی برای شرکت در آزمون تافل است در این صفحه قرار گرفته است. این کتاب به زبان‌آموز کمک می‎کند تا به یک موضوع بپردازد و در مورد آن بنویسد. برای دانلود رایگان کتاب TOEFL Writing Test این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

دانلود رایگان کتاب TOEFL Writing Test

لینک دانلود رایگان کتاب TOEFL Writing Test

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب TOEFL Writing Test

افرادی که در آزمون تافل شرکت می‌کنند، برای دریافت نمره قبولی از بخش نوشتاری آزمون باید یک مقاله بنویسند. بسیاری از زبان‌آموزان در این بخش مشکل دارند و نمی‌توانند به خوبی به یک موضوع بپردازند و آن را گسترش دهند. کتاب TOEFL Writing Test یک منبع فوق‌العاده برای یادگیری مهارت نوشتاری آزمون تافل است. این کتاب به زبان‎آموز کمک می‎کند تا به یک موضوع پر و بال دهد و در مورد آن مطلب بنویسد.

کتاب TOEFL Writing Test حدود 185 موضوع را مطرح کرده و بیش از 400 نمونه مقاله تافل را در اختیار مخاطبان خود قرار می‎دهد. این کتاب به طور خاص برای آزمون تافل و آمادگی شرکت در این آزمون طراحی شده است، اما در زمینه‎های دیگر نیز کاربرد دارد. مطالعه این کتاب مهارت نوشتاری زبان‌آموز را تقویت می‎کند. اگر قصد شرکت در آزمون بین‌المللی دیگر، مانند آزمون آیلتس را دارید نیز می‌توانید از این کتاب برای یادگیری بیشتر استفاده کنید.

ویژگی‌های کتاب TOEFL Writing Test

کتاب TOEFL Writing Test موضوعات متنوعی را مطرح می‎کند و در مورد هر موضوع چندین مقاله ارائه می‌دهد. مطالعه این مقالات به مخاطب کمک می‌کند تا با دیدگاه‌های مختلف آشنا شود و ایده‌های ذهنی خود را گسترش دهد. با دانلود رایگان کتاب TOEFL Writing Test و مطالعه مقالات آن، دایره لغات خود را افزایش می‎دهید و با نحوه نگارش متون آشنا می‎شوید.

ویژگی‌های کتاب TOEFL Writing Test
ویژگی‌های کتاب TOEFL Writing Test

برای داشتن این کتاب که توسط اکثر اساتید برجسته آزمون تافل توصیه شده است حتما در اینک زیر دانلود رایگان کتاب TOEFL Writing Test را انجام دهید.

نحوه مطالعه کتاب TOEFL Writing Test

دانلود رایگان کتاب TOEFL Writing Test به صورت یک فایل پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‎گیرد. فایل را دانلود کنید و مطالعه را آغاز نمایید. 185 تاپیک در این کتاب وجود دارد و هر تاپیک شامل چند مقاله می‌باشد. از تاپیک اول شروع کنید و مقاله اول را بخوانید. کلمات استفاده شده در مقاله را یاد بگیرید و به سبک نگارش آن توجه کنید. خواندن مقاله در مورد یک موضوع ذهنتان را باز می‎کند و ایده‎های بیشتری به شما می‌دهد. مقالات ارائه شده را بخوانید و سعی کنید در مورد موضوع مورد نظر مقاله دیگری بنویسید. با تکرار و تمرین یاد می‌گیرید بهتر بنویسید و نمره خوبی در آزمون کسب کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در کانال تلگرامی ایران بریتیش که زبان آموزان مختلفی عضو هستن و انتقال تجربه در آزمون های مختلفی وجود دارد مشاهده کنید همچنین در  اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید.  حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *