سبد خرید
دانلود رایگان کتاب The Official Guide to OET

دانلود رایگان کتاب The Official Guide to OET

امتیاز post

دانلود رایگان کتاب The Official Guide to OET که یکی از بهترین منابع برای شرکت در آزمون OET است. این کتاب نکات و استراتژی‌های اصلی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد و آن‌ها را برای شرکت در آزمون OET آماده می‌کند. برای دانلود رایگان کتاب The Official Guide to OET، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. فواید دانلود رایگان کتاب The Official Guide to OET که در این صفحه قرار گرفته است بسیار است.

معرفی کتاب The Official Guide to OET

OET، مخفف عبارت Occupational English Test، آزمون تخصصی زبان مربوط به مشاغل علوم پزشکی است. این آزمون توسط مرکز آزمون‌های بین‌المللی دانشگاه کمبریج طراحی شده و سطح زبان پزشکان یا کارکنان مراکز درمانی را می‌سنجد.

دانلود رایگان کتاب The Official Guide to OET که یکی از بهترین منابع آموزشی برای شرکت در آزمون OET است. این کتاب توسط انتشارات Kaplan به چاپ رسیده و دارای 505 صفحه می‎باشد. کتاب The Official Guide to OET، 6 بخش دارد:

  • بخش اول

این بخش شامل 2 درس می‌باشد و مسائل پایه‌ای مربوط به آزمون OET را بیان می‎کند. علاوه بر این، در این بخش یک برنامه‌ریزی مطالعاتی نیز ارائه می‎شود و در ادامه تکنیک‌های مفید برای آمادگی بیشتر در آزمون OET در اختیار مخاطب قرار می‎گیرد.

  • بخش دوم

بخش دوم با عنوان Listening، شامل 3 درس است. در این 3 درس اهداف و استراتژی‌های مربوط به مهارت شنیداری بیان می‌گردد و تمرین‌هایی را نیز در اختیار مخاطب قرار می‏دهد.

  • بخش سوم

این بخش به آموزش مهارت ریدینگ و درک مطلب آزمون OET می‌پردازد و استراتژی‌های مربوط به این مهارت را بیان می‌کند.

  • بخش چهارم

این بخش یک درس را شامل می‎شود و به مهارت Writing می‌پردازد.

  • بخش پنجم

بخش پنجم کتاب مربوط به مهارت Speaking است و استراتژی‎های مربوط به مکالمه را بیان می‎کند.

  • بخش ششم

بخش آخر کتاب تعدادی تست به عنوان تمرین از هر 4 مهارت در اختیار مخاطب قرار می‎دهد و در واقع یک آزمون آزمایشی برگزار می‎کند. جواب تست‌ها نیز در انتهای بخش آورده شده است.

ویژگی‌های کتاب The Official Guide to OET

با دانلود رایگان کتاب The Official Guide to OET هر 4 مهارت زبان را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده و تکنیک‌های تست‌زنی و نکات مربوط به هر یک را بیان می‌کند. برای هر مهارت تعدادی تمرین ارائه می‎شود تا داوطلب تسلط بیشتری پیدا کند و با پاسخ به آن‌ها میزان یادگیری خود را بسنجد. این کتاب در مورد آزمون نیز صحبت می‎کند و یک برنامه‌ریزی مطالعاتی دقیق را در اختیار مخاطب قرار می‎دهد.

ویژگی‌های کتاب The Official Guide to OET
ویژگی‌های کتاب The Official Guide to OET

دانلود رایگان کتاب The Official Guide to OET و مطالعه آن به داوطلبان آزمون کمک می‌کند تا نمره خوبی را کسب کنند و به هدف مورد نظر خود دست یابند.

دانلود رایگان کتاب The Official Guide to OET

دانلود رایگان کتاب The Official Guide to OET

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب The Official Guide to OET

با دانلود رایگان کتاب The Official Guide to OET که به صورت یک فایل زیپ در اختیار شما قرار می‎گیرد. فایل را دانلود کنید و مطالعه را از فصل اول آغاز نمایید. بخش اول کتاب به شما کمک می‏کند تا با آزمون OET بیشتر آشنا شوید و استراتژی‌های کلیدی برای دریافت نمره بهتر را بیاموزید. با مطالعه این بخش، می‌توانید یک برنامه‌ریزی مطالعاتی دقیق برای خود تنظیم کنید و از فرصت باقی‌مانده نهایت استفاده را داشته باشید.

با مطالعه بخش دوم تا پنجم، نکات مربوط به 4 مهارت اصلی زبان را یاد می‎گیرید و با تکنیک‌های تست‌زنی مربوط به هر بخش آشنا می‌شوید. هر بخش را به دقت بخوانید و تمرینات آن را انجام دهید. جواب‌های خود را با پاسخ‌نامه کتاب مقایسه کنید و پاسخ‌های نادرست را مورد بررسی قرار دهید. پس از مطالعه کامل کتاب، تست‌های تمرینی ارائه شده در فصل ششم را پاسخ دهید و میزان یادگیری خود را بسنجید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در کانال تلگرامی ایران بریتیش که زبان آموزان مختلفی عضو هستن و انتقال تجربه در آزمون های مختلفی وجود دارد مشاهده کنید همچنین در  اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید.  حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *