سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills در 3 جلد

دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills در 3 جلد

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills  که یکی از بهترین مجموعه‌های آموزشی زبان انگلیسی برای یادگیری لغات است قرار گرفته است. این مجموعه در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته ارائه می‌شود و به تقویت دامنه واژگان زبان‌آموز کمک می‏کند.  برای دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills  این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

معرفی کتاب Oxford Word Skills

مجموعه کتاب Oxford Word Skills  بهترین انتخاب برای یادگیری لغات انگلیسی است. این مجموعه کتاب توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده و دارای 3 سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته می‌باشد. هر سطح از این مجموعه 80 درس را شامل می‎شود و هر درس تعداد واژه مرتبط با یک موضوع را آموزش می‎دهد. به طور کلی هر کتاب از مجموعه Oxford Word Skills دارای 2000 واژه و عبارت می‎باشد.

دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills واژه‌های اصلی و پرکاربرد زبان ‌انگلیسی را جمع‌آوری کرده و مجموعه‌ای مفید را در اختیار زبان‌آموز قرار می‎دهد. این مجموعه علاوه بر یادگیری واژگان، برای تقویت 4 مهارت زبان انگلیسی نیز پیشنهاد می‏شود. برخی از موسسات آموزش زبان انگلیسی از کتاب Oxford Word Skills در کنار دیگر منابع خود استفاده می‎کنند. در واقع این کتاب مورد تأیید مدرسین و اساتید زبان انگلیسی بوده و به عنوان یک منبع آموزشی مفید معرفی می‌شود.

ویژگی‌های کتاب Oxford Word Skills

دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills  ویژگی‌های فوق‌العاده‎ای که دارد که باعث محبوبیت آن در بین زبان‎آموزان می‎شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب، جذابیت درس‌ها و سرگرم‌کننده بودن آن است. زبان‌آموز از مطالعه کتاب خسته نمی‌شود و با اشتیاق درس‌ها را دنبال می‏کند. معنی هر لغت به صورت ساده و واضح بیان شده و تصاویر کتاب نیز به یادگیری بیشتر زبان‌آموز کمک می‎کند.

ویژگی‌های کتاب Oxford Word Skills
ویژگی‌های کتاب Oxford Word Skills

موضوعات کاربردی، آموزش لغت در قالب جمله، تصاویر واضح و تمرین‌های فراوان ویژگی‌های دیگر کتاب Oxford Word Skills هستند. هر درس تعدادی تمرین دارد که برای یادگیری بیشتر و تسلط زبان‌آموز طراحی شده است. دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills به همراه یک نرم‌افزار ارائه می‌شود. نرم‏افزار Oxford Word Skills دارای فایل‌های صوتی بوده و امکان یادگیری تلفظ را در اختیار زبان‌آموز قرار می‎دهد.

دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills

دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills جلد اول

دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills جلد دوم

دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills جلد سوم

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب Oxford Word Skills

دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills  در سه سطح ارائه می‎شود و به صورت فایل پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‎گیرد. فایل متناسب با سطح خود را از انتهای همین صفحه دانلود کنید و مطالعه کتاب را آغاز نمایید. کتاب Oxford Word Skills به صورت خودآموز طراحی شده است و نیاز به استاد ندارد. می‌توانید به راحتی دروس کتاب را دنبال کنید و لغات و عبارات آموزش داده شده را به خاطر بسپارید.

هم‌زمان با مطالعه کتاب، نرم‌افزار آموزشی را نیز مشاهده کنید و تلفظ صحیح کلمات را یاد بگیرید. حل تمرین‌های هر بخش به شما کمک می‌کند تا روی مطالب تسلط پیدا کنید و دایره لغات خود را افزایش دهید. پاسخنامه تمرین‌های هر درس در انتهای کتاب آورده شده است. جواب‌های خود را با پاسخنامه تطبیق دهید و اشتباهاتتان را برطرف نمایید. در بخش انتهایی کتاب می‌توانید لیستی از تمام لغات آموزش داده شده را ببینید.

رایگان کتاب College Writing For Dummies اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *