سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Oxford Practice Grammar Basic در 3 جلد

دانلود رایگان کتاب Oxford Practice Grammar Basic در 3 جلد

4.7/5 - (4 امتیاز)

مجموعه کتاب‌ Oxford Practice Grammar یکی از جامع‌ترین منابع آموزشی گرامر زبان انگلیسی است. با دانلود رایگان کتاب Oxford Practice Grammar Basic این مجموعه که در 3 سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته ارائه می‎شود و مباحث گرامری را به زبانی ساده آموزش داده می شود. در این مطلب به معرفی سطح مقدماتی این کتاب می‌پردازیم و در انتها لینک دانلود رایگان کتاب Oxford Practice Grammar Basic را نیز در اختیارتان قرار می‌دهیم.

 معرفی کتاب Oxford Practice Grammar Basic

کتاب Oxford Practice Grammar Basic یکی از کامل‌ترین کتاب‌ها برای آموزش گرامر زبان انگلیسی است. این کتاب توسط انتشارات آکسفورد چاپ شده و در کل دنیا شناخته می‌شود. کتاب Oxford Practice Grammar Basic جلد اول این مجموعه است و گرامر را در سطح مقدماتی ارائه می‌کند. دانلود رایگان کتاب Oxford Practice Grammar Basic به افراد مبتدی و آن‌هایی که در سطح متوسط رو به پائین قرار دارند، پیشنهاد می‌شود.

سطح مقدماتی این کتاب 109 درس را شامل می‌شود و مباحثی چون زمان حال، گذشته و آینده، ساخت جملات خبری و سوالی، افعال کمکی modal، حروف تعریف a/an و the، اسم‌ها، ضمایر، صفات و قیود، حروف اضافه، جملات شرطی و نقل قول را در برمی‎گیرد. هر درس به یک موضوع می‌پردازد و در پایان نیز تمریناتی را برای یادگیری بیشتر زبان آموز ارائه می‎دهد.

ویژگی‌های کتاب Oxford Practice Grammar Basic

کتاب Oxford Practice Grammar Basic یکی از محبوب‌ترین کتاب‌ها در زمینه آموزش گرامر است. این کتاب، گرامر زبان انگلیسی را با شیوه‌ای نوین آموزش می‌دهد و برای هر موضوع مثال‌های متعددی دارد. تمرینات هر درس بسیار متنوع هستند و به همراه پاسخنامه در اختیار مخاطب قرار می‌گیرند. دانلود رایگان کتاب Oxford Practice Grammar Basic به همراه یک سی‌دی آموزشی ارائه می‌شود و امکان یادگیری بیشتر را برای زبان آموز فراهم می‌کند.

ویژگی‌های کتاب Oxford Practice Grammar Basic
ویژگی‌های کتاب Oxford Practice Grammar Basic

یکی از مفیدترین بخش‌های کتاب، آزمون پایانی آن است که با عنوان Exit test در انتهای کتاب آمده است. مخاطب، پس از مطالعه کل کتاب می‌تواند به سوالات این بخش پاسخ دهد و میزان یادگیری خود را بسنجد.

دانلود رایگان کتاب Oxford Practice Grammar Basic

دانلود رایگان کتاب Oxford Practice Grammar Basic جلد اول مقدماتی

دانلود رایگان کتاب Oxford Practice Grammar Basic فایل صوتی و نرم افزار

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب Oxford Practice Grammar Basic

دانلود رایگان کتاب Oxford Practice Grammar Basic به صورت یک فایل پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‎گیرد. این کتاب به صورت خودخوان طراحی شده و نیاز به استاد و شرکت در کلاس ندارد. دانلود رایگان کتاب Oxford Practice Grammar Basic را انجام دهید و مطالعه را آغاز کنید.

هر درس از کتاب یک مبحث گرامری را توضیح می‌دهد. دروس کتاب کاملا مجزا هستند.  لازم نیست از ابتدای کتاب شروع به مطالعه کنید. می‌توانید مبحث مورد نظر خود را انتخاب کنید و خواندن را از همان درس آغاز نمایید. تمرینات مربوط به هر درس را انجام دهید تا مبحث را به طور کامل یاد بگیرید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *