سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism

کتاب Oxford English for Careers Tourism

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism که یک مجموعه کتاب با موضوع گردشگری است. این مجموعه در 3 سطح منتشر شده و به دانشجویان رشته گردشگری و افراد فعال در این صنعت پیشنهاد می‌شود. برای دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism

دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism جلد اول معلم

دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism فایل صوتی 1

دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism کتاب دانش آموز 1

دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourismجلد دوم

دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism فایل صوتی 2

دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism کتاب دانش آموز 2

دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism فایل 3 کتاب معلم

دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism کتاب دانش آموز 3

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

 معرفی کتاب Oxford English for Careers Tourism

Oxford English for Careers Tourism یک مجموعه 3 سطحی است. این مجموعه در 3 سطح متوسط رو به پایین، متوسط و متوسط رو به بالا طراحی شده و توسط انتشارات لانگمن منتشر گردیده است. دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism اطلاعاتی در زمینه صنعت گردشگری را در اختیار مخاطبان خود قرار می‏دهد و آن‌ها را  با این رشته بیشتر آشنا می‌کند.

هر سطح از مجموعه Oxford English for Careers Tourism دارای 12 درس می‎باشد و هر درس به یک موضوع می‎پردازد.

  • سطح یک کتاب مفهوم گردشگری را توضیح می‎دهد

به مباحثی چون انگیزه گردشگری، مقاصد گردشگری جهان، برگزارکنندگان تورهای گردشگری، آژانس‌های هواپیمایی، حمل‌ونقل در گردشگری، صنعت خطوط هواپیمایی، بازاریابی و تبلیغات و غیره می‌پردازد.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس
  • سطح دوم دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism در مورد تفاوت‎های فرهنگی صحبت می‎کند

و به موضوعاتی چون نحوه احوالپرسی، خوش‌آمدگویی به مهمانان، انعام دادن، غذاهای فصلی و … می‎پردازد. از دیگر موضوعات مطرح شده در این سطح می‌توان به انواع گردشگران، جاذبه‌های گردشگری، گردشگری روستایی، گردشگری تخصصی، فرصت‌های شغلی در صنعت گردشگری، اقامت در هتل، سفرهای کاری و … اشاره کرد.

  • سطح سوم کتاب پیشرفته‌تر از دو سطح قبلی است

مباحثی چون گردشگری در حال حاضر، مدیریت تورها، مدیریت هتل، خرید آنلاین، سازمان‌های ملی گردشگری، تأثیر گردشگری در یک منطقه، گردشگری بی ضرر برای محیط زیست، آینده گردشگری و غیره را مطرح می‌کند.

ویژگی‌های کتاب Oxford English for Careers Tourism

دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism به شما کمک می‌کند تا اطلاعات لازم در مورد صنعت گردشگری را به دست آورید و با این صنعت به  زبان انگلیسی آشنا شوید. مجموعه کتاب Oxford English for Careers Tourism به سه سطح ارائه، برخورد و مدیریت تقسیم می‎شود. اگر به عنوان یک گردشگر مطالعه می‌کنید، به اطلاعاتی چون خرید بلیط، پروازها، پکیج‌های مسافرتی و غیره  نیاز دارید که با مطالعه سطح یک این کتاب به دست می‎آورید. با مطالعه سطح دو با نحوه برخورد با دیگران آشنا می‌شود و در سطح 3 مسائل مدیریتی گردشگری را یاد می‌گیرید.

ویژگی‌های کتاب Oxford English for Careers Tourism
ویژگی‌های کتاب Oxford English for Careers Tourism

با دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism و مطالعه هر 3 سطح آن می‌توانید مهارت‌های شنیداری، نوشتاری، گفتاری و درک مطلب خود را بهبود بخشید و از تمریناتی واقعی با موضوع گردشگری برای یادگیری بیشتر استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب Oxford English for Careers Tourism

دانلود رایگان کتاب Oxford English for Careers Tourism  در هر 3 سطح به صورت یک فایل پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‌گیرد. سطح اول کتاب را دانلود و مطالعه کنید. فایل‌های صوتی همراه با کتاب را گوش کنید و تمرینات را به طور کامل انجام دهید. پس از اتمام تمامی دروس سطح اول، می‌توانید به سراغ سطح دوم و سپس سطح سوم بروید. همچنین برای دانلود رایگان کتاب Intensive IELTS Reading که یکی از بهترین منابع زبان انگلیسی برای تقویت مهارت ریدینگ است اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *