سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions

دانلود رایگان کتاب Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions

امتیاز post

استدلال کلامی (Verbal Reasoning) یکی از بخش‌های آزمون GRE است. برای شرکت در این آزمون و دریافت نمره بالا از این بخش، به یک منبع آموزشی خوب نیاز دارید. دانلود رایگان کتاب Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions  پرسش‌های واقعی از این آزمون را مطرح می‌کند و پاسخ سؤالات را به همراه توضیحات کامل در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. برای دانلود رایگان کتاب Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

معرفی کتاب Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions

دانلود رایگان کتاب Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions پرسش را شامل می‎شود و تست‏‎های واقعی مربوط به بخش استدلال کلامی آزمون GRE را به همراه پاسخ و با توضیحات کامل ارائه می‎دهد. این کتاب توسط مؤسسه ETS ، سازنده آزمون، به چاپ رسیده و یکی از بهترین و معتبرترین منابع برای شرکت در آزمون GRE محسوب می‌شود.

فصل‌های اول و دوم این کتاب به بررسی اجمالی معیار استدلال کلامی می‌پردازد و انواع سؤالات استدلال کلامی را معرفی می‌کند. در فصل سوم، چهارم و پنجم انواع سؤالات مورد بررسی قرار می‎گیرند و مجموعه تمرین‏ها در سه سطح آسان، متوسط و سخت به داوطلب ارائه می‎شوند. فصل ششم  مربوط به مجموعه تمرینات ترکیبی است که مخاطب را برای آزمون آماده می‌کند. فصل هفتم مروری بر نگارش تحلیلی دارد و به تجزیه و تحلیل و نحوه انجام این کار می‎پردازد.

ویژگی‌های کتاب Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions

با تهیه و دانلود رایگان کتاب Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions که توسط ETS منتشر می‏شود و سؤالات طراحان آزمون را به طور مستقیم در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. این کتاب سؤالات را بر اساس نوع پرسش و میزان سختی آن به صورت مرتب دسته‌بندی کرده و از سطح ساده به سمت سطوح بالاتر پیش می‎رود. همه سؤالات به همراه پاسخ و توضیحات کامل می‎شوند و نکات مفید و ارزشمندی را در اختیار داوطلب قرار می‎دهند.

ویژگی‌های کتاب Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions
ویژگی‌های کتاب Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions

بخشی از کتاب به بررسی محتوای آزمون استدلال کلامی می‌پردازد و ساختار آزمون و نحوه امتیازدهی را شرح می‌دهد. استراتژی‌ها و تکنیک‌های پاسخگویی به سؤالات بر اساس راهنمای ETS  ارائه شده و به داوطلب در دریافت نمره بالاتر کمک می‎کند.

دانلود رایگان کتاب Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions

دانلود رایگان کتاب Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions

دانلود رایگان کتاب Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions به صورت یک فایل پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‎گیرد. فایل را دانلود کنید و مطالعه را از فصل اول آغاز نمایید. در فصل‌های اول این کتاب با سؤالات استدلال کلامی آشنا می‌شوید و می‌توانید تمرین‌های متعددی را در این زمینه انجام دهید. پاسخ‌ها را به دقت مطالعه کنید و اشتباهاتتان را برطرف نمایید.

زمانی که احساس کردید مطالب را به خوبی یاد گرفته‌اید، به سراغ مجموعه تمرینات ترکیبی بروید و میزان آمادگی خود را بسنجید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

2 comments

  1. سارا منفرد

    کتاب سختی هست.

  2. خوب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *