سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE

کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE   

5/5 - (1 امتیاز)

دانلود رایگان کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE که یک منبع عالی برای یادگیری لغات جهت شرکت در آزمون بین‌المللی GRE است در این صفحه قرار گرفته است. این کتاب 500 کلمه ضروری را به صورت فلش کارت در اختیار داوطلب قرار می‌دهد و اطلاعات مربوط به هر کلمه را نیز بیان می‌کند. در انتهای این دانلود رایگان کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم.

دانلود رایگان کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE

دانلود رایگان کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE

کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE در سال 2011 توسط جن دزیورا (Jennifer Dziura) نوشته شده است. این کتاب در سطح پیشرفته طراحی شده و به داوطلبان آزمون GRE پیشنهاد می‌شود.

بسته خودآموز آیلتس
بسته خودآموز آیلتس

دانلود رایگان کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE لغت ضروری آزمون GRE را به صورت فلش کارت در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. در واقع، شما در یک صفحه از کتاب با لغت، تلفظ و نقش آن در جمله آشنا می‌شوید و در صفحه دیگر تعاریف، مثال‌ها و کلمات مرتبط با آن را می‌بینید.

ویژگی‌های کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE

کتاب Manhattan 500 Essential Words برای آمادگی به آزمون GRE (آزمون تحصیلات تکمیلی در زمینه‌های مهندسی و علوم انسانی) توسط موسسه آموزشی Manhattan Prep منتشر شده است. این کتاب شامل 500 کلمه اساسی است که به شما کمک می‌کند تا دامنه دایره واژگان خود را افزایش دهید و برای بخش‌های تست GRE آماده‌تر شوید. ویژگی‌های اصلی این کتاب به شرح زیر می‌باشند:

لیست 500 واژه اساسی

این کتاب شامل 500 واژه مهم است که معمولاً در آزمون GRE مورد استفاده قرار می‌گیرند. این واژه‌ها بر اساس اهمیت و استفاده‌پذیری در آزمون ترتیب داده شده‌اند.

تعریف و مثال‌ها

هر واژه با تعریف دقیق و مثال‌های واضح و توضیحاتی که کمک می‌کند تا شما معنای واژه را در متن‌ها و موقعیت‌های مختلف درک کنید، آورده شده است.

تمرینات تفکر واژگانی

کتاب شامل تمرینات تفکر واژگانی و تست‌های تعاملی برای تقویت دانش و استفاده از واژگان می‌باشد.

راهنمای تلفظ

کتاب به شما نکاتی در مورد تلفظ صحیح واژه‌ها نیز می‌آموزد.

راهنمای استفاده در متن

اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از واژه‌ها در متن‌ها و مکاتبات رسمی نیز ارائه شده است.

آزمون‌های تمرینی

کتاب شامل آزمون‌های تمرینی GRE و سوالات در مورد واژگان موجود در کتاب می‌باشد تا شما بتوانید مهارت‌های خود را ارزیابی کرده و آزمون GRE را با خیال راحت‌تری طی کنید.

با مطالعه دقیق و تمرین مستمر با این کتاب، می‌توانید واژگان خود را تقویت کنید و برای آزمون GRE بهبود یابید. این کتاب یکی از منابع مفید برای آمادگی به این آزمون معتبر است.

ویژگی‌های کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE
ویژگی‌های کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE

دانلود رایگان کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE برای هر لغت یک تعریف کوتاه ارائه می‎دهد و از واژه‌ی معرفی شده در مثال‌های مرتبط استفاده می‎کند. در واقع با این کار لغت را در قالب یک جمله به مخاطب آموزش می‌دهد و کاربردهای آن را نیز بیان می‎کند. مترادف هر لغت و کلمات مرتبط به آن در کتاب عنوان شده و در برخی از کارت‌ها ریشه کلمه نیز دیده می‌شود.

به طور کلی می‎توان گفت، این مجموعه جامع‌ترین واژگان را جمع‌آوری کرده و یک منبع عالی برای یادگیری لغات و شرکت در آزمون محسوب می‎شود.

نحوه مطالعه کتاب  Manhattan 500 Essential Words GRE

دانلود رایگان کتاب Manhattan 500 Essential Words GRE   به صورت یک فایل پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‌گیرد. همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، این کتاب به صورت فلش کارت طراحی شده است. شما در یک صفحه لغت را می‌بینید و در پشت صفحه می‌توانید معنی لغت را مطالعه کنید.

هر لغت را چندین بار بخوانید و تلفظ آن را یاد بگیرید. مثال‎ها را با دقت مطالعه کنید و با نقش کلمه در جمله و نحوه بکار بردن آن آشنا شوید. به مترادف‌ها و کلمات مرتبط دقت کنید و از آن‌ها برای یادگیری بیشتر استفاده نمایید. با مطالعه و تمرین زیاد به راحتی می‌توانید لغات را یاد بگیرید و برای همیشه به خاطر بسپرید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *