سبد خرید
دانلود رایگان کتاب key words for fluency در 2 فایل

دانلود رایگان کتاب key words for fluency

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب key words for fluency قرار گرفته شده که یک مجموعه کتاب آموزش زبان انگلیسی است. این مجموعه برای سه سطح متوسط رو به پایین، متوسط و متوسط رو به بالا منتشر شده و به آموزش کالوکیشن‌ها می‎پردازد. دانلود رایگان کتاب key words for fluency مهارت‌های گفتاری و نوشتاری زبان‌آموزان را تقویت می‌کند و مکالمه آن‌ها را بهبود می‌بخشد. برای دانلود رایگان کتاب key words for fluency این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

دانلود رایگان کتاب key words for fluency

دانلود رایگان کتاب key words for fluency جلد اول

دانلود رایگان کتاب key words for fluency جلد دوم

دانلود رایگان کتاب key words for fluency جلد سوم

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب key words for fluency

Key Words for Fluency یک کتاب آموزشی است که برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند دایره واژگان خود را در زبان انگلیسی افزایش دهند و به مهارت‌های مکالمه‌ی روان و افزایش فشارهای زبانی خود برسند. این کتاب توسط ناشر Cambridge University Press منتشر شده و در مجموعه Key Words گنجانده شده است.

بسته خودآموز آیلتس
بسته خودآموز آیلتس

کتاب Key Words for Fluency به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا واژگان کلیدی و مهمی که برای مکالمه روان و انعطاف‌پذیر در موارد مختلف زندگی و ارتباطات روزمره لازم دارند را یاد بگیرند. این کتاب معمولاً واژگان را بر اساس موضوعات مختلفی ارائه می‌دهد و هر واژه را به صورت مفصل توضیح می‌دهد. همچنین، تمرینات و فعالیت‌هایی برای تمرین و تثبیت این واژگان در مکالمات ارائه می‌شود.

این کتاب به زبان‌آموزان از سطوح مختلف توصیه می‌شود و می‌تواند به عنوان یک ابزار مفید برای تقویت مهارت‌های مکالمه و بهبود دایره واژگان خود در زبان انگلیسی استفاده شود. اگر به افزایش توانایی مکالمه و افزایش دایره واژگان خود علاقه دارید، ممکن است این کتاب به شما کمک کند.

ویژگی‌های کتاب key words for fluency

دانلود رایگان کتاب  key words for fluencyبه زبان بسیار ساده و برای مطالعه خودآموز طراحی شده است. زبان‌آموز برای خواندن این کتاب و یادگیری مطالب آن نیاز به استاد ندارد و می‌تواند با مطالعه مثال‌های کتاب و حل تمرینات، مطالب را به خوبی یاد بگیرد. دانلود رایگان کتاب  key words for fluencyبه معرفی واژه‌های اصلی و کاربردی زبان انگلیسی می‏پردازد و برای هر واژه نیز مجموعه‌ای از واژه‌های مرتبط با آن را معرفی می‎کند.

ویژگی‌های کتاب key words for fluency
ویژگی‌های کتاب key words for fluency

واژگان معرفی شده در قالب جملات و با مثال مطرح می‎شوند. به خاطر سپردن واژگان در قالب جمله ماندگارتر است و به یادگیری بهتر زبان‌آموز کمک می‎کند. در هر فصل کتاب نیز تعدادی تمرین برای یادگیری بیشتر و تسلط زبان‌آموز آورده شده است.

نحوه مطالعه کتاب key words for fluency

دانلود رایگان کتاب key words for fluency در سه سطح ارائه می‎شود و به صورت یک فایل پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‎گیرد. سطح مناسب خود را دانلود کنید و مطالعه کتاب را آغاز نمایید. سعی کنید واژگان را در قالب جمله یاد بگیرید و با انجام تمرینات، بر روی مطالب عنوان شده تسلط پیدا کنید.

پس از انجام تمرینات، پاسخ آن را در بخش انتهایی کتاب ببینید و اشتباهات خود را پیدا کنید. با تکرار و تمرین می‌توانید کالوکیشن‌‌ها را به خوبی یاد بگیرید و مهارت گفتاری خود را بهبود بخشید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *