سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier در 2 جلد

کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier

امتیاز post

دانلود رایگان کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier به افرادی پیشنهاد می‌شود که قصد شرکت در آزمون iBT را دارند. iBT مخفف عبارت Internet-based Test است و به آزمون تافل اینترنتی گفته می‌شود. اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا با یکی از بهترین منابع آزمون iBT آَشنا شوید. در انتهای صفحه لینک دانلود رایگان کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier را نیز برای شما عزیزان قرار داده‌ایم.

معرفی کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier

Kaplan TOEFL iBT Premier یکی از منابع آموزشی محبوب برای آزمون TOEFL iBT (Test of English as a Foreign Language – Internet-Based Test) است. این کتاب توسط Kaplan تهیه شده و به داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، کمک می‌کند تا مهارت‌های زبان انگلیسی خود را برای موفقیت در TOEFL iBT بهبود دهند. در ادامه، ویژگی‌ها و محتوای اصلی این کتاب را معرفی می‌کنم:

تست‌ها و تمرینات

Kaplan TOEFL iBT Premier شامل تعداد زیادی تمرین تستی و متنوع است که برای تقویت مهارت‌های Listening (شنیداری)، Reading (خواندن)، Writing (نوشتاری) و Speaking (مکالمه) مناسب هستند. این تمرینات شامل سوالات مشابه با آزمون TOEFL iBT و تکنیک‌های مورد نیاز برای پاسخ به این سوالات هستند.

تمرین تفسیر و تجزیه و تحلیل متون

این کتاب شما را در توانایی‌های تفسیر و تجزیه و تحلیل متون کمک می‌کند تا بتوانید متونی را که در آزمون TOEFL iBT مطالعه می‌کنید، بهتر درک کنید.

نکات و راهنمایی‌های مفید

Kaplan TOEFL iBT Premier شامل نکات و راهنمایی‌های مفیدی برای آماده‌سازی بهینه برای آزمون TOEFL iBT است.

آزمون‌های شبیه‌سازی شده

کتاب حاوی آزمون‌های شبیه‌سازی شده TOEFL iBT می‌باشد تا شما بتوانید موقعیت‌های واقعی آزمون را تمرین کنید.

DVD یا رسانه‌های دیجیتال

برخی نسخه‌های Kaplan TOEFL iBT Premier همراه با DVD یا مواد دیجیتال ارائه می‌شوند که شما می‌توانید به وسیله آنها تمرین‌های مکالمه و شنیداری خود را بهبود دهید.

آزمون‌های تمرینی

کتاب شامل مجموعه‌ای از آزمون‌های تمرینی برای اندازه‌گیری پیشرفت شما است.

Kaplan TOEFL iBT Premier یک منبع جامع و مفید برای آماده‌سازی برای آزمون TOEFL iBT است و به شما کمک می‌کند تا با ساختار و نوع سوالات آزمون آشنا شوید و مهارت‌های لازم برای موفقیت در این آزمون را تقویت کنید.

ویژگی‌های کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier

دانلود رایگان کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier ویژگی‌هایی دارد که آن را در لیست بهترین منابع آزمون تافل قرار می‌دهد. کتاب کاپلان 4 نمونه‌ی کامل از آزمون تافل را به داوطلبان ارائه می‎دهد و انواع استراتژی‌ها را مطرح می‎کند. پاسخ سوالات به طور دقیق و کامل توضیح داده شده و اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار داوطلب قرار می‎دهد.

ویژگی‌های کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier
ویژگی‌های کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier

دانلود رایگان کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier به همراه یک نرم‌افزار ارائه می‎شود و ویدیوهای آموزشی مختلفی دارد. علاوه بر این، داوطلب می‎تواند فایل‌های صوتی مربوط به  بخش‌های لیسنینگ و اسپیکینگ هر آزمون را دریافت کند و این دو مهارت را نیز بهبود بخشد.

به طور کلی، کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier طوری طراحی شده است که داوطلبان بتوانند آمادگی بیشتری به دست آورند و نمره خوبی از آزمون خود دریافت کنند.

دانلود رایگان کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier

دانلود رایگان کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier فایل pdf

دانلود رایگان کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier فایل صوتی

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید

نحوه مطالعه کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier

دانلود رایگان کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier  به همراه نرم‌افزار و فایل‌های صوتی در اختیار شما قرار می‎گیرد. کتاب را دانلود کنید و مطالعه را آغاز نمایید. توضیحات ارائه شده را به دقت بخوانید و به نکات ریز توجه داشته باشید. در کنار مطالعه کتاب، ویدیو‌های آموزشی را تماشا کنید و همراه با متن به فایل‌های صوتی گوش دهید تا کاملا مسلط شوید. همچنین برای دانلود رایگان دیکشنری Express Picture Dictionary اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *