سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Intensive IELTS Reading

دانلود رایگان کتاب Intensive IELTS Reading

امتیاز post

یکی از بهترین منابع زبان انگلیسی برای تقویت مهارت ریدینگ است. دانلود رایگان کتاب Intensive IELTS Reading متن‌هایی متنوع با موضوعات مختلف را شامل می‌شود و به زبان‌آموز در درک بهتر مطلب و بهبود مهارت ریدینگ کمک می‎کند. اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را مطالعه نمایید. برای دانلود رایگان کتاب intensive IELTS  Reading این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

دانلود رایگان کتاب Intensive IELTS Reading

دانلود رایگان کتاب Intensive IELTS Reading

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب Intensive IELTS Reading

ریدینگ یکی از 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی است. برای این‌که بتوانید ریدینگ خود را تقویت کنید و از امتحان آیلتس سربلند بیرون بیایید، باید متن‌هایی با موضوعات مختلف را بخوانید. کتاب intensive IELTS Reading موضوعات متنوعی را شامل می‎شود و به تقویت مهارت ریدینگ داوطلب کمک فراوانی می‏کند. دانلود رایگان کتاب Intensive IELTS Reading برای هر دو آزمون آکادمیک و جنرال مناسب است.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس

کتاب intensive IELTS  Reading شامل 6  فصل می‌باشد:

  • فصل اول: آشنایی با موضوعات و متداول‌ترین سوالات آزمون ریدینگ آیلتس
  • فصل دوم: یادگیری واژگان، دستور زبان و سازماندهی پاراگراف‌ها
  • فصل سوم: مراحل مطالعه متن و راهکارهای مؤثر برای درک بهتر مطلب
  • فصل چهارم: بکارگیری راهکارهای آموخته شده
  • فصل پنجم: تمرین‌ها
  • فصل ششم: پاسخنامه

ویژگی‌های کتاب intensive IELTS Reading

intensive IELTS Reading به صورت علمی طراحی شده و مطالب را با جزئیات دقیق آموزش می‎دهد. با مطالعه این کتاب دیگر نگران بخش ریدینگ آزمون آیلتس نخواهید بود. شما هرچه در آزمون می‌بینید را از قبل یاد گرفته‌اید و می‌توانید در زمان تعیین شده به سخت‌ترین سوالات پاسخ دهید.

ویژگی‌های کتاب intensive IELTS Reading
ویژگی‌های کتاب intensive IELTS Reading

در این کتاب با ساختار انواع مقالات آزمون ریدینگ آیلتس آشنا می‌شوید و دایره لغات و گرامر خود را بهبود می‌بخشید. دانلود رایگان کتاب intensive IELTS  Reading به شما کمک می‎کند تا کلمات کلیدی متن را شناسایی کنید و مفهوم اصلی یک پاراگراف را درک نمایید.

نحوه مطالعه کتاب intensive IELTS Reading

دانلود رایگان کتاب Intensive IELTS Reading به صورت فایل پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‎گیرد. این کتاب طوری طراحی شده است که می‌توانید به صورت خودآموز و بدون همراهی استاد، آن را مطالعه کنید و مطالب را به خوبی یاد بگیرید.

پس از دانلود رایگان کتاب Intensive IELTS Reading و مطالعه 4 فصل اول آن،  به سراغ فصل پنجم بروید و تمرینات را انجام دهید. تمرینات موجود در کتاب به شما کمک می‏کند تا میزان یادگیری خود را بسنجید و نقاط ضعفتان را پیدا کنید. پاسخنامه تمرین‌ها در انتهای کتاب آورده شده است. جواب‌های خود را با پاسخنامه تطبیق دهید و اشتباهاتتان را اصلاح نمایید.

همچنین شما میتوانید دانلود رایگان کتاب English Collocations in Use یادگیری این کلمات به شما کمک می‌کند را با بالاترین کیفیت دانلود کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *