سبد خرید
دانلود رایگان کتاب IELTS Trainer

دانلود رایگان کتاب IELTS Trainer

امتیاز post

در این صفحه درباره دانلود رایگان کتاب IELTS Trainer و تمامی ویژگی های این کتاب و دلیل مطالعه این کتاب برای ارتقا زبان آیلتس جنرال و آکادمیک توضیح داده شده است. برای کسب اطلاعات کافی درباره این کتاب و دانلود رایگان کتاب IELTS Trainer تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

مقدمه ای برای کتاب IELTS Trainer

با دانلود رایگان کتاب IELTS Trainer یکی از کتاب های مرجع زبان انگلیسی آیلتس از انتشارات دانشگاه کمبریج می باشد. در سال 2011 به چاپ رسیده و چندین ادیت نیز به آن اضافه شده است. این کتاب به نحوه ای طراحی شده است که افرادی که مطالعه ها زبان را برای آزمون انجام داده اند در مراحل آخر یادگیری و یا تمرین زبان انگلیسی می باشند از این کتاب استفاده کنند. این کتاب شامل 6 آزمون آزمایشی (ماک تست) آزمون آیلتس می باشد که برای افرادی که خود را برای تست زدن آماده کرده اند از این کتاب استفاده میکنند. در هر بخش 4 مهارت زبان انگلیسی که شامل ( اسپیکینگ، ریدینگ، لیستنینگ، رایتینگ) آورده شده است.

هدف این کتاب رساندن نمره داوطلبین مابین 6 الی 7.5 آزمون های آیلتس جنرال و آکادمیک می باشد لذا برای افرادی که نمره پایین تر نیاز دارند و یا مبتدی هستن اصلا ماسب نمی باشد. تمامی آزمون های قرارداده شده در این کتاب به نحوه ای طراحی شده است که سختی و یا سهولت با توجه به آزمون اصلی مطابقت داشته باشد و نمره مناسیبی برای کاربران برای پیش بینی شود. در این کتاب برخی از بخش های تمرینی و آموزشی نیز وجود دارد که سعی شده است کتاب برای کاربران به صورت کاملا خودآموز باشد و هیچ نیازی به استاد در آموزش نباشد.

ویژگی های منحصر به فرد کتاب IELTS Trainer

از ویژگی بی نظیر دانلود رایگان کتاب IELTS Trainer می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در ابتدای کتاب توضیحاتی در مورد آزمون آیلتس به داوطلبان داده شده است.
  • نحوه ی محاسبه ی نمرات و توضحات کلی آزمون در کتاب موجود می باشد.
  • اشتباهات رایج در آزمون آیلتس را برای رفع اشکال داوطلبان اشاره و تاکید کرده است.
  • ارائه ی راهکار های حرفه ای برای موفقیت بیشتر در آزمون آیلتس.
  • تاکید فراوان کتاب IELTS trainer برمهارت گرامر و واژگان.
ویژگی های منحصر به فرد کتاب IELTS Trainer
ویژگی های منحصر به فرد کتاب IELTS Trainer

با دانلود رایگان کتاب IELTS Trainer می توانید از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب که دربالا به آن اشاره شده است بهره مند شوید.

دانلود رایگان کتاب IELTS Trainer همه جلد ها

دانلود رایگان کتاب IELTS Trainer فایل PDF اکادمیک

پس از دانلود رایگان کتاب IELTS Trainer آن را از حالت فشرده خارج کرده و تمامی فایل ها که را صورت MP3  و PDF می باشد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • مشحصات کتاب 
عنوان انگلیسی: Cambridge IELTS Trainer 2
 عنوان فارسی: کتاب‌های آموزش تمرینی آیلتس جنرال و آکادمیک
 زبان: انگلیسی، بریتیش
 سطح: بزرگسالان
 نوع فایل: PDF – MP3
 دسته: منابع آزمون آیلتس
 حجم فایل: 200 مگابایت

نحوه مطالعه کتاب IELTS Trainer

پس از دانلود رایگان کتاب IELTS Trainer آن را از فایل زیپ خارج کرده و مطالعه کنید. در ابتدا پس از مطالعه بخش راهنمای تست ها (Guided tests) که در ابتدای هر قسمت آورده شده است تست های مربوط به بخش را انجام داده و ‌در انتها پاسخ های خود را با پاسخ نامه مطابقت دهید. استراتژی های حل سوالات در قسمت اول که بیان شده است بسیار به شما کمک خواهد کرد که به سوالات به درستی پاسخ دهید. حتما پس از پایان هر بخش از کتاب IELTS Trainer جدولی از نمودارهای پیشرفت و تعداد تست های خود تهیه کنید.

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین برای دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar اینجا کلیک کنید.

مشاوره درباره آزمون آیلتس

برای کسب مشاوره رایگان درباره آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *