سبد خرید
دانلود رایگان کتاب How to Teach Grammar در 1 جلد

دانلود رایگان کتاب How to Teach Grammar

5/5 - (1 امتیاز)

دانلود رایگان کتاب How to Teach Grammar که یکی از  کتاب های حرفه ای زبان انگلیسی است برای مطالعه مدرسین زبان انگلیسی پیشنهاد می‎شود. دبیران و اساتید دانشگاهی که به دنبال یک منبع آموزشی مطمئن هستند، می‌توانند از این کتاب برای یادگیری مباحث و نحوه تدریس گرامر زبان انگلیسی استفاده کنند. این کتاب به شیوه تدریس گرامر می‌پردازد و به مدرسین کمک می‎کند تا بتوانند گرامر خود را بهبود بخشند و با بالاترین سطح کیفیت به زبان‌آموزان خود آموزش دهند.

دانلود رایگان کتاب How to Teach Grammar

دانلود رایگان کتاب How to Teach Grammar

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب How to Teach Grammar

کتاب How to Teach Grammar یکی از بهترین منابع برای یادگیری گرامر و نحوه تدریس آن است. این کتاب دیدگاه مدرسین و اساتید را نسبت به گرامر تغییر داده و شیوه‌هایی جدید و مدرن برای آموزش مباحث گرامری دارد. کتاب How to Teach Grammar به شما کمک می‏کند تا تمام کلیشه‎های ذهنی که از اساتید خود یاد گرفته‌اید را کنار بگذارید و گرامر زبان انگلیسی را از زاویه‌ای دیگر ببینید. با دانلود رایگان کتاب How to Teach Grammar یاد می‌گیرید گرامر را با روشی متفاوت آموزش دهید و مثال‌هایی جذاب و جدید بزنید.

دانلود رایگان کتاب How to Teach Grammar شامل 10 فصل می‌باشد. این 10 فصل عبارتند از:

  • گرامر چیست؟
  • دلیل تدریس گرامر چیست؟
  • نحوه آموزش گرامر از روی قواعد
  • نحوه آموزش گرامر با مثال
  • نحوه آموزش گرامر از طریق متن
  • نحوه تمرین گرامر
  • نحوه برخورد با اشتباهات گرامری
  • نحوه ادغام گرامر با مهارت‌های دیگر زبان
  • نحوه تست گرامر
  • در تدریس گرامر، چه چیزهایی را آموزش ندهیم

دانلود رایگان کتاب How to Teach Grammar و مطالعه آن به مدرسین و اساتید دانشگاه پیشنهاد می‌شود. حتی اگر چندین سال است که در این زمینه فعالیت می‌کنید و تجربه کافی دارید، توصیه می‌کنیم حتما این کتاب را مطالعه کنید و اطلاعات خود را نسبت به یادگیری گرامر و آموزش آن افزایش دهید.

ویژگی‌های کتاب How to Teach Grammar

دانلود رایگان کتاب How to Teach Grammar یکی از منابع معتبر در زمینه تدریس دستور زبان (گرامر) به زبان آموزان انگلیسی است. این کتاب توسط Scott Thornbury نوشته شده است و به معلمان و افرادی که به تدریس گرامر مشغول هستند، راهنمایی می‌کند. ویژگی‌های کتاب “How to Teach Grammar” عبارت‌اند از:

رویکرد عملی

این کتاب به شما رویکردها و تکنیک‌های عملی برای تدریس گرامر به زبان‌آموزان را ارائه می‌دهد. این نکات و توصیه‌ها بر مبنای تجربیات و شواهد علمی در زمینه تعلیم و تربیت ارائه شده‌اند.

تنوع در تمرینات

دانلود رایگان کتاب How to Teach Grammar مجموعه‌ای از تمرینات و فعالیت‌های متنوع را در اختیار معلمان قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند گرامر را به شکل جذاب و مؤثر به زبان‌آموزان یاد بدهند.

تأکید بر مهارت‌های گفتاری: این کتاب به تعلیم و تربیت گرامر در سیاق‌های گفتاری و مکالمه توجه ویژه‌ای دارد و به معلمان کمک می‌کند تا زبان‌آموزان را در استفاده عملی از گرامر در مکالمات روزمره آموزش دهند.

مثال‌ها و توضیحات

کتاب شامل مثال‌ها و توضیحات واضحی است که به معلمان کمک می‌کند تا مفاهیم گرامری را به زبان آموزان توضیح دهند و آن‌ها را درک کنند.

تأکید بر روش‌های تدریس مدرن

نویسنده در این کتاب به معلمان می‌آموزد که چگونه از روش‌های تدریس مدرن و ابزارهای فناوری آموزشی در تدریس گرامر بهره‌برداری کنند.

کتاب How to Teach Grammar به عنوان یک منبع مفید برای معلمان و مدرسان زبان استفاده می‌شود تا آن‌ها بهترین روش‌ها و تکنیک‌ها را در تدریس گرامر به زبان‌آموزان به کار بگیرند.

ویژگی‌های کتاب How to Teach Grammar
ویژگی‌های کتاب How to Teach Grammar

با دانلود رایگان کتاب How to Teach Grammar می‌توانید تکنیک‌های مختلف آموزش گرامر زبان انگلیسی را یاد بگیرید و با نحوه ادغام گرامر با دیگر مهارت‌های زبان آشنا شوید. در واقع یاد می‌گیرید، چگونه گرامر را با دیگر مهارت‌ها ترکیب کنید و به زبان‌آموز خود آموزش دهید.

نحوه مطالعه کتاب How to Teach Grammar

اگر در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارید، برای یادگیری بیشتر گرامر و نحوه تدریس درست مباحث گرامری، حتما کتاب How to Teach Grammar را مطالعه کنید.  دانلود رایگان کتاب How to Teach Grammar به صورت یک فایل پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‎گیرد. فایل را دانلود کنید و مطالعه را از فصل اول آغاز نمایید. همچنین برای دانلود کتاب های خوب مانند دانلود رایگان کتاب Check your English Vocabulary اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در کانال تلگرامی ایران بریتیش که زبان آموزان مختلفی عضو هستن و انتقال تجربه در آزمون های مختلفی وجود دارد مشاهده کنید همچنین در  اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید.  حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *