سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS

دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS در 2 فایل

5/5 - (1 امتیاز)

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS را مطالعه نمایید. این کتاب مجموعه‌ای بسیار گسترده از تکالیف و تمرین‎های مربوط به 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی را شامل می‎شود و زبان‌آموز را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده می‎کند. فرقی نمی‌کند قصد شرکت در آزمون جنرال را دارید یا خود را برای آزمون آکادمیک آماده می‌کنید. با دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS و مطالعه دقیق آن به راحتی می‌توانید در این آزمون شرکت کنید و نمره قبولی را دریافت نمایید.

معرفی کتاب Grammar for IELTS

Grammar for IELTS یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی برای شرکت در آزمون آیلتس است. این کتاب توسط دیانا هاپکینز (Diana Hopkins) و  پائولین کالن (Pauline Cullen) تدوین شده و تمام مطالب و نکات مورد نیاز برای شرکت در آزمون آیلتس را دارا می‎باشد. چاپ و انتشار کتاب Grammar for IELTS نیز توسط دانشگاه کمبریج انجام شده است.

دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS  یک جلدی است و 25 درس با موضوعات مختلف را در برمی‌گیرد. این کتاب بیشتر بر روی نکات و تکنیک‌های گرامری تأکید دارد و ساختار جملات و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها در موقعیت‎های مختلف را مورد بررسی قرار می‎دهد. از جمله موضوعات گرامری مطرح شده در دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS می‌توان به افعال و زمان‌های آن، اسم‌ها، ضمایر، انواع صفات و … اشاره کرد.

ویژگی‌های کتاب Grammar for IELTS

دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS نکات جامع و کاملی را در اختیار زبان‌آموز قرار می‎دهد. تأکید بر روی گرامر و مطرح کردن نکات، مهارت‎های گفتاری و نوشتاری داوطلب را بهبود می‌بخشد  و او را برای شرکت در آزمون آماده می‎کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS مطرح کردن مطالب و نکات در قالب فایل شنیداری است. داوطلبین می‌توانند گرامر را به صورت صوتی نیز گوش دهند و تسلط کافی پیدا کنند.

ویژگی‌های کتاب Grammar for IELTS
ویژگی‌های کتاب Grammar for IELTS

از دیگر ویژگی‌های کتاب Grammar for IELTS  می‌توان به تقسیم تمرین‌های آن به دو بخش آکادمیک و جنرال اشاره کرد. دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS تمرین‌های متنوعی از هر دو آزمون را در اختیار داوطلب قرار می‎دهد. همه تمرین‌ها مطابق با استاندارد تعریف شده در آزمون آیلتس طراحی شده‌اند.

دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS با کیفیت

دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS فایل PDF

دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS فایل صوتی

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب  Grammar for IELTS

دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS به صورت یک فایل در اختیار شما قرار می‎گیرد. این فایل شامل 25 درس است.  هر درس موضوعی جذاب و متفاوت دارد و شامل بخش‌های مختلفی می‎باشد. کتاب Grammar for IELTS برای هر درس مثال‌ها و تمرینات متعددی دارد که یادگیری را برای زبان آموز آسان می‎کند.

در انتهای هر درس، بخشی با عنوان Test Practice طراحی شده است که میزان یادگیری زبان‌آموز را می‌سنجد. پس از مطالعه هر درس می‌توانید به سوالات مربوطه پاسخ دهید و سطح یادگیری خود را بسنجید. پاسخ سوالات در بخشی با عنوان Answer Key ‎ آورده شده است. همچنین برای دانلود رایگان کتاب English Phrasal Verbs in Use اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون. به امید موفقیت شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *