سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Fluent English

دانلود رایگان کتاب Fluent English در 1 جلد

4/5 - (2 امتیاز)

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Fluent English به معنای انگلیسی روان، قرار گرفته است که به شما کمک می‌کند تا مهارت اسپیکینگ خود را بهبود بخشید و زبان انگلیسی را به صورت طبیعی صحبت کنید. این کتاب برای سطح متوسط رو به بالا تألیف شده و برای بهبود تلفظ، تقویت مهارت‌های 4 گانه و یادگیری اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی پیشنهاد می‎شود. برای دانلود رایگان کتاب Fluent English این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

معرفی کتاب Fluent English

کتاب Fluent English یکی از کامل‌ترین منابع زبان انگلیسی است. این کتاب توسط انتشارات لیوینگ لنگویج (living language) منتشر شده و به زبان‌آموزان سطح متوسط به بالا پیشنهاد می‎شود. کتاب Fluent English 20 درس دارد و مباحثی چون معرفی واژگان، اصطلاحات و استعاره‌های کاربردی زبان، نکات گرامری و مکالمات کوتاه را در برمی‏گیرد.

هر درس از کتاب عنوانی متفاوت دارد و به آموزش موضوعات مختلف می‌پردازد. از جمله موضوعات مطرح شده در کتاب می‌توان به سیاست، کامپیوتر، اینترنت، موقعیت‌های اجتماعی، ملاقات‌های تجاری و … اشاره کرد. اگر می‌خواهید مکالمه‌ای قوی داشته باشید و به واژگان، گرامر و دیگر بخش‌های زبان تسلط پیدا کنید، دانلود رایگان کتاب Fluent English را از دست ندهید.

ویژگی‌های کتاب Fluent English

دانلود رایگان کتاب Fluent English  20 درس با موضوعات مختلف را شامل می‎شود. هر درس تعدادی واژه و اصطلاحات مرتبط با موضوع ‎دارد و نکات گرامری را نیز ارائه می‎دهد. هر یک از درس‌های این کتاب به 9 بخش تقسیم می‌شوند و هر بخش به ارائه تمرین یکی از مهارت‌های زبان می‎پردازد. تمرینات ارائه شده در مورد موضوع درس هستند و به درک صحیح مفاهیم کمک می‎کنند.

ویژگی‌های کتاب Fluent English
ویژگی‌های کتاب Fluent English

هر درس از این کتاب دارای یک فایل صوتی نیز می‌باشد. این فایل به یادگیری  تلفظ و تقویت مهارت شنیداری زبان‌آموز کمک می‌کند و باعث روان‌تر صحبت کردن او می‏شود. دانلود رایگان کتاب Fluent English  بر روی لهجه امریکن تمرکز دارد.

دانلود رایگان کتاب Fluent English

دانلود رایگان کتاب Fluent English فایل pdf

دانلود رایگان کتاب Fluent English فایل صوتی 1

دانلود رایگان کتاب Fluent English فایل صوتی 2

دانلود رایگان کتاب Fluent English فایل صوتی 3

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب Fluent English

دانلود رایگان کتاب Fluent English به صورت یک فایل پی‌دی‌اف به همراه یک فایل صوتی در اختیار شما قرار می‎گیرد. هر بخش از این کتاب به یک موضوع می‎پردازد و تمرینات مرتبط با موضوع را ارائه می‌دهد. برای مطالعه کتاب Fluent English، بهتر است ابتدا بخش واژگان را به طور کامل بخوانید و گرامر درس را نیز یاد بگیرید. در ادامه به سراغ تمرینات بروید و میزان یادگیری خود را محک بزنید.

گوش دادن به فایل صوتی هر درس به شما کمک می‏کند تا تلفظ کلمات را به خوبی یاد بگیرید و با لهجه امریکن آشنا شوید. پس از مطالعه کامل کتاب و انجام تمرینات، پیشرفت قابل توجهی داشته و انگلیسی را به صورت روان صحبت می‌کنید. همچنین برای دانلود رایگان کتاب College Writing For Dummies اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون. به امید موفقیت شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *