سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Common mistakes at IELTS در 2 جلد

کتاب Common mistakes at IELTS

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Common mistakes at IELTS که یک منبع آموزشی عالی برای داوطلبین شرکت در آزمون آیلتس است قرار گرفته است. این منبع رایج‌ترین اشتباهات گرامری در انگلیسی را بیان می‌کند و نحوه اصلاح این اشتباهات را نیز توضیح می‎دهد. اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید، دانلود رایگان کتاب Common mistakes at IELTS  را از دست ندهید. در ادامه این مطلب لینک دانلود رایگان کتاب Common mistakes at IELTS را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم.

دانلود رایگان کتاب Common mistakes at IELTS

دانلود رایگان کتاب Common mistakes at IELTS جلد اول مقدماتی

دانلود رایگان کتاب Common mistakes at IELTS جلد دوم پیشرفته

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب Common mistakes at IELTS

Common Mistakes at IELTS یک مجموعه کتاب آموزشی است که به داوطلبانی که آزمون آیلتس (IELTS) را می‌خواهند بدهند، کمک می‌کند تا اشتباهات شایع در زمینه‌های مختلف زبانی و مهارت‌های آکادمیک آیلتس را بشناسند و از بروز آنها در آزمون جلوگیری کنند. این مجموعه کتاب‌ها معمولاً به عنوان منابع تقویت مهارت‌های زبانی و آمادگی برای آزمون IELTS استفاده می‌شوند.

کتاب Common Mistakes at IELTS ممکن است به تألیف نویسنندگان مختلفی باشد، اما اغلب این کتاب‌ها توسط متخصصان زبان یا اساتید آموزش آیلتس نوشته شده‌اند. این کتاب‌ها به تمرینات، توضیحات، نمونه‌های اشتباهات شایع در آزمون IELTS و راه‌حل‌های آنها می‌پردازند.

از اهداف اصلی این کتاب‌ها عبارتند از:

  • شناسایی اشتباهات متداول در مهارت‌های شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن در آیلتس.
  • ارائه توضیحاتی در مورد این اشتباهات و دلایل آنها.
  • ارائه تمرینات و نمونه‌های عملی برای اصلاح اشتباهات.
  • کمک به داوطلبان برای بهبود عملکرد خود در آزمون IELTS و کسب نمره‌های بالاتر.

برای مطالعه کتاب Common Mistakes at IELTS، شما می‌توانید به کتابفروشی‌ها یا منابع آموزشی آنلاین مراجعه کنید و نسخه‌های مختلف این کتاب را پیدا کرده و استفاده کنید. همچنین، اگر در دوره‌های آمادگی برای آزمون IELTS شرکت می‌کنید، ممکن است از این کتاب به عنوان منبع آموزشی در کلاس‌ها و دوره‌های آیلتس استفاده شود.

ویژگی‌های کتاب Common mistakes at IELTS

کتاب Common mistakes at IELTS نکات کلیدی را به همراه سوال و جواب آموزش می‌دهد و به تمامی جزئیات توجه دارد. جملاتی که در کتاب مطرح می‎شوند هر کدام یک نکته مهم دارند. هر نکته توضیح بسیار کوتاهی دارد و امکان یادگیری سریع را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. در واقع فشرده بودن کتاب و کوتاه بودن توضیحات آن از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های Common mistakes at IELTS محسوب می‎شود و آن را به یکی از بهترین منابع آموزشی تبدیل می‎کند.

  • آشنایی با اشتباهات رایج
  • معرفی نقاط ضعف و قوت
  • بررسی روش نمره دهی اگزمینر ها
ویژگی‌های کتاب Common mistakes at IELTS
ویژگی‌های کتاب Common mistakes at IELTS

در انتهای کتاب Common mistakes at IELTS چند تمرین برای یادگیری بیشتر زبان‌آموز آورده شده است. پاسخ به این تمرینات باعث می‎شود تا زبان‌آموز نکته بیان شده را به خوبی یاد بگیرد و به ذهن بسپارد. جواب تمرینات نیز در پایان کتاب قرار داده شده است.

نحوه مطالعه کتاب Common mistakes at IELTS

دانلود رایگان کتاب Common mistakes at IELTS به صورت فایل پی‌دی‌اف و در دو سطح متوسط و پیشرفته در اختیار شما قرار می‌گیرد. این فایل را دانلود کنید و پس از مطالعه منابع اصلی آیلتس، مورد بررسی قرار دهید. این کتاب حجم بسیار کمی دارد و به عنوان منبع ثانویه توصیه می‌شود. در واقع شما کتاب‌های آموزشی اصلی را مطالعه می‌کنید و در کنار آن، این کتاب را نیز می‌خوانید تا با رایج‌ترین اشتباهات داوطبین در آزمون آیلتس آشنا شوید.

اشتباهاتی که در کتاب Common mistakes at IELTS بیان شده‌اند، همان اشتباهاتی هستند که ممکن است شما نیز در آزمون انجام دهید. قبل از آزمون این نکات را بشناسید و راه‌های اصلاح آن را نیز یاد بگیرید. با دانلود رایگان کتاب Common mistakes at IELTS و مطالعه آن می‌توانید نمره بالایی از آزمون آیلتس دریافت کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *